Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6641 til 6660 af 23765
-
Hjælp
ForumindlægHeY.. Jeg er en pige der gå i 2.g og har brug for lektiehjælp til fysik (b-niveau). Jeg bor i nærheden af Aabenrå. Er du interesseret eller ved du hvordan jeg kan finde hjælp, så skriv venligst til mig tak. -
Lektiehjælp i matematik&fysik på uni (1.år) - Gerne i Odense
ForumindlægHej, Jeg søger en person med solid viden indenfor matematik&fysik, som kan hjælpe mig med generel forståelse, og gerne ugentlige afleveringer. Jeg tænker noget i stilen med 2-3timer om ugen, og muligvis eksamenslæsning indtil årsskiftet. Jeg læser på SDU i Odense, det vil derfor være beds... -
Termisk energi
Forumindlæghej :) Indenfor termisk energi : specik varme kapacitet, varmekapacitet, smeltevarme, fordampningsvarme samt nyttevirkning - hvad er meget vigtige at have med indenfor mundtlig fysik Eksam? Og hvad skal man have med indenfor: Kræfter,Tryk og Archimedes love - Måling af kraft, tyngdekraften, ... -
FYSIKEKSAMEN!!!!
ForumindlægHvordan forebereder i jer fra en bog til eksamen. Jeg har orbit C og dvs. har fysik på C-niveau, hvor jeg skal til fysikeksamen i år måske. Til en fysik eksamen skal man så lave forsøg for det emne man får eller komme med eksempler på udregninger, som de opgaver der er i bogen og oven i fokla... -
FYSIKEKSAMEN!!!!
ForumindlægHvordan forebereder i jer fra en bog til eksamen. Jeg har orbit C og dvs. har fysik på C-niveau, hvor jeg skal til fysikeksamen i år måske. Til en fysik eksamen skal man så lave forsøg for det emne man får eller komme med eksempler på udregninger, som de opgaver der er i bogen og oven i fokla... -
Afsætning eksame
ForumindlægHejEr der nogen der har været til eksamen i afsætning i år og har været oppe i jeres opgave.. hva valgte i at fremlægge.. gode råd osv. -
Afsætning A eksamen.. HJÆLP
ForumindlægHej alle..Jeg har lavet et projekt i afsætning, som jeg selvføgelig skal os og forsvarer her på fredag..! Men jeg er i tvivl om hva jeg helt præcis skal fremlægge det for lærer og censor..! Jeg har skrevet om videreudvikling af PS2 (PLAYSTATION), Så den bliver mere pige-orinterede, og har derefte... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHej.. Jeg har fået læst alt mit kemi pensum igennem flere gange, men jeg føler desværre at jeg stadig ikke kan finde ud af kemi, som jeg skal op til om 3 ugers tid. Jeg tror jeg ikke vil kunne klare det. Det er som om jeg ikke kan finde ud af det lige meget hvor meget jeg læser. Har i en god ide ... -
Projektopgave om integration (HJÆÆLP)
ForumindlægJeg har om integration som projekt opgave er helt lost i min problemformulering,hvordan kan jeg gøre det bedre så der mere bid i?? Emne: Integrationen i Danmark / Integration og indvandrerne Problemformulering: Hvorfor er det vigtigt at integrere sig? Indhold: Indledning Problem... -
HJÆÆÆLP! Kommafejl :(
ForumindlægHej! :) Jeg har skrevet en praktikrapport, som jeg skal aflevere fredag. Jeg har selv siddet og rettet de værste kommafejl, men pga. prøver har jeg simpelthen så travlt. Ville høre om der var nogle søde mennesker, som havde lyst til at kigge den igennem, og så rette de kommafejl I kan se? På fo... -
En der kan rette en mat opgave
ForumindlægFirkanterne er sådan her et tegn:<=>' er et gange tegn.Jeg ved ikke hvorfor de er blevet sådan. Jeg har en matematik opgave her: Undersøgelse af en metallegering, der korroderer under påvirkning af den atmosfæriske luft, har vist, at tykkelsen af det korroderede metal, målt i mm, er en ... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHejsa alleammen. Jeg er nået til det punkt i 2.g, hvor vi skal lave vores eksamensprojekt i fysik. Jeg har valgt et forholdsvis simpelt forsøg. Det går ud på, at jeg vil bevise, at Fafg = Fmod. Jeg har et forsøg i tankerne, hvor jeg skal bruge et kuglependul (er ikke sikker på, at det er det r... -
Syre opløses i syre? HASTER
ForumindlægHej. Jeg skal op i kemi-c på mandag. I et af de spørgsmål, vi kan trække står der: "Desuden skal du bruge spændingsrækken til at redegøre for, hvilke syrer der kan opløses i syrer". Består spændingsrækken ikke kun af metaller? Kan nogen hjælpe? Mange tak på forhånd. -
HJÆLP Rapportskrivning HJÆLP
ForumindlægHej. Min klasse har fået en rapport for for første gang i fysik/kemi. Vi skal skrive formål til rapporten, og det har jeg svært ved. Det skal være mindst en halv side. Vores rapport skal handle om noget i rummet som fx planeter, stjerner, rumfartøj osv. Jeg vil ikke have jer til at skrive den fo... -
Råd søges til første fysikrapport!
ForumindlægSom det fremgår af overskriften skal jeg så småt igang med min første fysikrapport (Fys B), eller rettere 3 rapporter. (Der var 3 forskellige emner). Vi skal skrive rapporterne med udgangspunkt i nogle forsøg samt teorien bag, emnerne var: - Brydningsloven - Spektralanalyse - Lysets brydning g... -
Ilt
ForumindlægHvordan klarer flercellede organismer ( mennesker) at forsyne alle celler med feks ilt når kroppen bestået af milliarder af celler i tusind lag uden på hinanden -
The Famine i Irland???
ForumindlægEr der nogen der ved noget om The Famine i Irland i 1840erne??? -
titrering afphosphorsyre i cola
ForumindlægHej sidder med en aflevering om titrering af phosphorsyre i cola.Jeg er kommet til et spørgsmål om hvordan titreringskurven vil se ud hvis man ikke uddriver CO2 fra colaen. (med hensyn il ækvivalenspunkter, vil de ligge før eller efter...)Håber der er en der kan hjælpe mig... -
hvordan finder jeg det?
Forumindlæghvordan finder jeg en bograpport over ''stillemanden'' af arne berggren? -
NV - mdt.prøve
ForumindlægHej folkens! Jeg skal op i en prøve i forbindelse med naturvidenskabeligt grundforløb. Men vi har ikke fået så meget info omkring selve prøven, og jeg skal op på onsdag. Så håber på, nogen (flere) herinde vil skrive om deres prøve, hvad de gjorde osv.
