Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6721 til 6740 af 61667
-
Lidt matematik hjælp! (9.klasse)
ForumindlægHej jeg har brug for lidt matematik hjælp :) Hvis der er en 40 firkanter og man skal skravér 5/8 (5 = tæller 8 = nævner) Hvor mange firkanter skal man så skravér? Hvis du kan svaret og gerne vil hjælpe, vil det være mig en stor hjælp med en lille mellemregning.. :) ... -
Matematik problemregning
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for som jeg er gået i stå med, og jeg håber i kan hjælpe mig med følgende opaver: 2.2, 2.3, og 2.4. vedhæftet i filen - Tak på forhånd :) -
Dumpet eksamen?
ForumindlægHey! Jeg har været VIRKELIG uheldig at dumpe skriftlig kemi A og mat A eksamen hvor jeg fik 00. Derudover fik jeg et -3 i fysik B sidste år, men supplerede i år hvor jeg dog stadig er dumpet med et 00. Årskarakternere er mat A: Mundtlig: 02 Skriftlig: 02 kemi A: Mundtlig: 02 skriftlig... -
Matematik statistik
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål om noget matematik, der omhandler statistik. Hvis du har interesse i at hjælpe, så skriv over beskedsystemet, da jeg foretrækker at skrive der :-) MAT C! Vh :-) -
Matematik årsprøve
ForumindlægHejsa! Jeg er en 1.g'er som skal til matematik årsprøve i morgen. Hvad kan jeg forvente af opgaver i første del uden hjælpemidler og anden del med hjælpemidler? -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
Mosaiktilstand, eksamen !!!
ForumindlægEr lidt i tvivl om jeg kan skrive mere til dette spørgsmål : "Nogle turner-kvinder med mosaiktilstand kan godt føde børn hvordan kan det være?" Mosaikker dannes lige efter befrugtning. Altså skal de celler der har differentieret sig til at omfatte kønsudvikling og kønsorganer bare omf... -
TYSK EKSAMEN HJÆLP!!
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at rette min talepapir igennem er der nogen søde sjæle som har lidt tid tilovers som kan rette min præsentation :) Det er en vedhæftet fil! Vil være evig taknemmelig for personen der hjælper mig!! -
Fsa, eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i dansk d. 9 juni. Nogle af disse forfattere er skrevet på opgivelsen: Johannes Møllehave Karen Blixen Tove Ditlevsen St. St Blicher Poul Poulsen Jørgen Nielsen Harald Herdal osv .. Kan nogle af jer hjælpe mig med at karrakterisere disse forfattere? Nogle af dem? For je... -
Mundtlig Eksamen
ForumindlægHej, kan en af jer nævne alle emner man kan komme op i, når man trækker den ukendte tekst, i mundtlig dansk 10. klasse? -
eksamens forberedelse
Forumindlægjeg stødte på dybgrave og ledte så efter nogle gamle noter men fandt istedet et ufærdigt spørgsmåls ark men vil gerne kende svare så jeg kan komme videre :) hvordan dannes dybgrave? 1.Dybgrave dannes når 2 kontinentplader bevæger sig mod hindanden. 2.Dybgrave er resultat af kraftige jordskælv... -
Kulturmøde - eksamen
ForumindlægHej, jeg har en ven som virkelig har brug for hjælp. Min ven har trukket fordybelsesområdet "kulturmøde" det er bare ikke så nemt at finde en tekst, niveauet skal være 9 - klasse. Tak på forhånd. -
Dansk eksamen
ForumindlægHej, Her i juni skal jeg op til dansk mundtlig, og jeg mangler virkelig ideer til mit fordybelsesområde:) Jeg har trukket: "den dansksprogede musikvideo" Håber i kan hjælpe mig:) -
Eksamen SNART!
ForumindlægHeeeeeeeeeeeej derude har virkelig brug for jeres hjælp ! - hvordan vil i gør rede for den biologiske baggrund for livets udvikling ? Skal jeg snakke om jordens udvikling? -
Hjælp! Eksamen imorgen. HASTER!!
ForumindlægHvordan ser de forskellig eksponentiel funktioner ud? -
Fysik Eksamen
ForumindlægHvad er vands specifikke fordampningsvarme for vand i tabelværdien? -
eksamen i morgen HJÆLP
ForumindlægHej alle. Skal op til dansk i morgen, og har i den anledningen fået at vide at vi skal lave fem minutters oplæg (udover det vi trækker) til hver af de ting vi har gennemgået i løbet af de sidste tre studieår. Mit problem er således: Hvordan kan man lave et oplæg om journalistik, dr... -
Historie eksamen, HASTER :)
ForumindlægHej. Jeg har trukket "Fra kolonialisme til imperialisme", og jeg kan bare ikke finde på et godt analyserende spørgsmål.. Nogle foreslag? Indtilvidere har jeg: 2. Beskriv hvordan England styrede deres kolonier, og analyser hvorfor England erobrede så mange territorier. Men ... -
videnskabsfolkene eksamen
Forumindlæghej hvad skal jeg generelt læse om verdensbilled for jeg synes det er en stor emne -
radioaktivitet - eksamen
ForumindlægHej Hvilke gøde forsøg kunne man lave ved radioaktivitet. Det skal være lidt udover det ordinære og banale, som måske kunne overraske censor og læreren lidt ;D
