Generelt

Dumpet eksamen?

20. juni 2014 af Star04 (Slettet)

Hey! 

Jeg har været VIRKELIG uheldig at dumpe skriftlig kemi A og mat A eksamen hvor jeg fik 00. Derudover fik jeg et -3 i fysik B sidste år, men supplerede i år hvor jeg dog stadig er dumpet med et 00. Årskarakternere er 

mat A:

Mundtlig: 02 

Skriftlig: 02 

kemi A: 

Mundtlig: 02

skriftlig: 02

fysik B:

mundtlig: 4

skrifltig: 02

Jeg vil viildt gerne ind på laborant som kræver mindst mat C og kemi C, dog bestået, hvad skal jeg gøre? Vil nogen give nogen råd, da jeg virkelig ikke vedh hvad jeg skal gøre, og ved jeg ikke kan komme ind nogen steder med disse karakterer. :(


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. juni 2014 af wutwutwutwut (Slettet)

Afhængigt af hvor i landet du vil læse, så er der ikke kvotient på nogle af stederne.

http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/biooglaboratorietekniskeakademiuddannelser/laborant.aspx#fold5


Svar #2
20. juni 2014 af Star04 (Slettet)

De specifikke krav er som skrevet tidligere kemi C og mat C, og det eneste der kræves er at de skal være bestået. Men er jeg ikke bestået selvom jeg fik 00 til begge eksaminer? 


Svar #3
20. juni 2014 af Star04 (Slettet)

#1, ja det ved jeg, men mit spørgsmål er om jeg stadig er bestået, og godt har en chance for at komme ind? 


Skriv et svar til: Dumpet eksamen?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.