Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 661 til 680 af 181597
-
Dansk og engelsk fra sommer 2013 skriftligt eksamen
ForumindlægHej alle derude..er der en sød person, som kan fortælle mig hvor jeg kan finde både engelsk B og Dansk A eksamenssæt fra sommer 2013 Maj? -
Bioteknologi A skriftlig prøve - gode råd
ForumindlægHar I nogle gode råd til hvordan jeg forbereder mig bedst muligt til biotekeksamen? Noget jeg skal være særligt opmærksom på? Der skulle evt ikke være nogen der ligge inde med nogle supernoter jeg kunne bruge? Her kan biologi A og kemi B noter også bruges :-) Kh -
EKSAMENS HJÆLP - MATEMATIK
ForumindlægHej:) Jeg er en 1 hf'er, som skal op i mundtlig matematik snart. Jeg har fået de 18 spørgsmål man kan trække, på forhånd, så dem skal jeg lige have lavet så jeg kan terpe det igennem :b Så hvis der er nogen som kan hjælpe, så skriv endelig:)hurtigst muligt. -
Forberedelse til skr. eksamen maj 2010 Matematik A
ForumindlægHej SP-ere!! Dem der skal op til matematikeksamen A maj 2010 - hvordan forbereder I jer? Jeg skal op ligesom jer 25-05 2010 9:00, men jeg er lidt "clueless" på hvordan jeg skal forberede mig. Skal jeg bare læse op på alle 3 år eller er der nogen som har en formodning om hvad vi kan ... -
Hjælp til matematik eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal til eksamen i matematik her om nogle dage, og min læsegruppe og jeg er i tvivl om følgende spørgsmål: Procent- og rentesregning: Gør rede for begrebet fremskrivningsfaktor. Variabelsammenhænge: Gør rede for ligefrem proportionalitet og for lineær sammenhæng mellem to variable.... -
Læser op skriftlig
ForumindlægHejsa. Hvordan læser man op til en IØ A skriftlig eksamen? :-) -
Kemi A eller biologi A?
ForumindlægHej .. Da jeg snart skal opgradere fag, er jeg desværre meget i tvivl. Jeg kan ik lide min nuværende biologilærer, og han snakker så hurtigt, at jeg bliver nødt til at skrive nøgleord ned, og så gå hjem og læse om emnet for at følge med. Og da jeg sågar (næsten) intet forstår af det han siger, og... -
Hurtigt spørgsmål om stx MAT A skriftlig
ForumindlægHej, Jeg skal op i skriftlig matematik på onsdag, og sidder derfor og forbereder mig. Jeg har fundet gårdagens sæt fra i år (uvm's hjemmeside), og er gået i gang med at lave det. Dog er jeg fuldstændig i tvivl om følgende opgave: En funktion f er bestemt ved f (x)=e^x+7x. Gør... -
Mundtlig eksamen A
Forumindlæghvordan foregår den mundlige eksamen, når man har matematik på A på STX/Gym? -
skriftlig mat hjælp
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til min eksamen, og har derfor et spørgsmål som jeg håber i kan svare på :) En funktion f er bestemt ved: f(x)=-x3+4x2+3x-3 a) Bestem de lokale ekstrema for f. - har jeg gjort! b) Tegn grafen for f, og bestem de værdier af a, for hvilke ligningen f(x)=a har neto... -
Dansk A skriftlig - 2014 - HF - Ikke tilfreds med karakter :(
ForumindlægHej Så har jeg lige fået min karakter for dansk A skriftilig og den er jeg rigtig utilfreds med. Jeg plejer at få 7-10 til alle de opgaver jeg vi har lavet i løbet af dansk forløbet og til min terminsprøve fik jeg 10 og nu har jeg dumpet! Jeg er utrolig frustreret og ked af det. Kan godt se at ... -
skriftlig
Forumindlægjeg har nu taget dansk A niveau skriftlig 2 gange og begge gange har jeg fået 7. Mit problem er at jeg breder mig alt for meget glemmer fokus, får en masse ideer som jeg ikke får sorteret ordentligt. Er det muligt at lære at skrive en god stil? har nogen gode råd til hvordan jeg lærer dette?vh al... -
opgave 2. FEDT biologi skriftlig eksamen 2007?
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle herinde der har lavet opgave 2.FEDT fra august 2007 biologi skriftlig eksamen? Jeg vil nemlig meget gerne have lidt hjælp hvis det er! //Maria -
Skriftlig eksamen, man må høre musik, men må man se videoer?
ForumindlægHejsa, jeg står og skal snart til skriftlig eksamen i Matematik B. Sagen er at jeg husker som en dør, selvom jeg studere materialet, så jeg vil høre om der er nogen der ved om der er "lovligt" at se videoer fra f.eks. Fri Viden hvor de forklarer de forskellige regneregler? Jeg er ve... -
Klage over eksamenskarakter i skriftligt mat (HTX)
ForumindlægHej SP, Vi har netop nu fået vores karakterer tilbage fra vores skriftlige eksamener, og jeg vil i den forbindelse høre om der er nogle af jer der har erfaring med at klage over deres karakterer i matematik? Jeg har egentlig fået 10, hvilket er en fin karakter, men efter sammenligning med både ... -
Samfundsfag A eksamen 2015
ForumindlægHej! Er der nogle af jer, som lægger inde med den skriftlige eksamen i samfundsfag A fra sidste år - Eller generelt lægger inde med nogle fra de forrige år? -
Engelsk skriftlig eksamen b-niveau 2010
ForumindlægHej. Jeg vil bare høre, om der er nogen, der har styr på, hvad fejlene var i sætningerne i 1. delprøve til engelsk b eksamen i går den 27. maj 2010? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHvor meget tæller det ned hvis man har misset en vigtig pointe i novellen, men alligevel har fået en god analyse og fortolkning ud af historien? :) -
Eksamen i A-fag
ForumindlægHej :) Skal man op i de A-fag man har i sin studieretning? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægVil bare lige høre om der er nogen er jer der skrev opgave 5, analyse og fortolkning af Solvej Balles tekst IV??Kender ingen der skrev den, og kunne godt tænke mig at høre hvad andre fik ud af den?
