Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6781 til 6800 af 176851
-
lommeregner til skriflig eksamen i morgen
Forumindlæger der en der har så meget styrer på lommeregner at han gider skrive hvordan man benytter den i de forskellige opgaver? det ville være til en STOR hjælp. -
Eksamen!
ForumindlægJeg skal op på mandag! og vil høre om nogle ved hvordan eksamen foregår på C-niveau?? Og er det en eksamen hvor man står ved tavlen ellers sidder ned? Og kan det passe man ikke får spørgsmålene givet inden men har 24 min forberedelse og 24 eksamination? Håber på HURTIG hjælp.. TAK.. -
Afs-A projekt, mangler ideer.
ForumindlægJeg står i den meget uheldige situation, at jeg om ca en uge skal aflevere en 15 sider lang afsætning rapport jeg skal bruge til eksamen. Problemstillingen lyder som følge: "Undersøg om der er et marked for en virksomheds produkt(er) i et givent land." På nuværende tidspunkt er jeg i... -
Start engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk A i morgen og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal starte. På Dansk vil jeg sige noget med " Jeg har trukket denne tekst ..." men hvordan siger jeg lige det på en ordentlig måde på engelsk?? -
Hjælp til engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg håber virkelig der er nogle det vil rette de små linjer har skrevet til min engelsk eksamen! Er der nogle der har nogen idéer? Mit emne er: Being a part of a group. Under overemnet Group Dynamics <span lang="EN-US" style="font-size:12.0pt;line-height:115%;font-fam... -
Om DDR og muren - hjælp mig (eksamen i morgen)
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i morgen, og har simpelthen kørt mig selv helt forvirret ang info om DDR og muren. Roder rundt i det hele Jeg er 99,9 % sikker på at østsiden var den der var hegnet ind, men over alt hvor jeg kigger på nettet står der vest. fx her: http://www.mauer.jp/mauer0/mauer0e.htm... -
Differentialregning - mundligt eksamen
ForumindlægHej folkens:) Jeg tager udgangspunkt i to spørgsmål som jeg kan trække om differentialregning de lyder således: 10. Differentialregning Du skal fortælle om differentialkvotienten for en funktion og regneregler for beregning af differentialkvotienten for en funktion. 11. Differentialregning Du... -
Eksamen i bio, c-niveau, ny ordning
ForumindlægHej, er der nogen der har været til eksamen i biologi på c-niveau efter reformen? Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvordan det foregår... Min lærer er lidt af en skovl og har ikke rigtig sagt noget brugbart om det, heh. :/ Man trækker et emne med underspørgsmål går jeg ud fra? Er der også nogl... -
eksammen
ForumindlægEr det nok kun at læse litteraturens historie? -
Eksamen
ForumindlægEr der nogle, der kender en hjemmeside, hvor alle ismerne finder sted? Det skal helst se overskueligt ud! -
Hjælp til eksame
ForumindlægJeg har fået "fornøjelsen" af at skulle op i erhvervsret, og ville høre om der var nogen der lå inden med nogen super noter dertil. - hvis muligt måske til bogen "juraens-grundregler.dk" Håber der er nogen der kan hjælpe.. -
HASTER (EKSAMEN)
ForumindlægHej , Er der nogen der kan hjælpe mig med de her: Mykensk tid Arkaisk tid klassisk tid Perikles tiden Senklasisk tid Perserkrigene (Tidlig klassisk tid ?) Styreform Hellenistisk kultur. -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej Jeg ville spørge om, hvordan man skal gribe det an til en mundtlig religionseksamen på c-niveau? -
Spørgsmål til eksamen? - Cos-sin,
ForumindlægDet er sådan at jeg har fået opstille nogle spørgsmål til eksamen. 1. Bevis sinus-relationen. 2. Bevis cosinus-relationen 3. Gør rede for væksthastigheden i punktet x0 -
Eksamen
ForumindlægHvad kan der ske hvis jeg dumper til eksamen i Matematik og får 00? :) -
EJJJJ .. SKRIFT-TYPE
ForumindlægHej alle mennesker !! :) hvilke skrifttype skal man bruge i FSA...? - kan man godt bruge century gothic? jeg elsker den skrift... -
Kemi B
ForumindlægKemi- B Hjælp Jeg sidder og skal øve til mundlig kemi og kan ikke rigtige svare på de her spørgsmål nogle der kunne hjælpe mig?? hvad man forsår ved en kemisk ligevægt???? og hvordan skal jeg perspektivering til syre basekemi???? -
Så det eksamen imorgen sidste dag idag hjælp:-(((((
ForumindlægHej venner, jeg skal til eksamen imorgen, håber nogle vil hjælpe der kun en dag tilbage til eksamen.:( Her er teksten : "Det er en frygtelig historie!" sagde en høne, og det omme i den kant af byen, hvor historien ikke var passeret. "Det er en frygtelig historie i hønsehuset! ... -
Eksamen
ForumindlægHvordan læser i til eksamen i geo? -
Skiftlig eksamens projekt med matematik
ForumindlægHej. Skal vælge fag til mit skiftlig eksamensprojekt på HF. Jeg begynder på matematik A her til Januar, og Geografi har jeg på C. Jeg har aldrig prøvet sådan noget her før, så er i tivivl om hvordan man gør det? Da jeg er netkussist har jeg heller ingen lærer jeg kan spørge om hjælp ved, før j...
