Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6841 til 6860 af 23765
-
facebook produkt
ForumindlægHej. jeg har overemnet afhængighed og valgt underemnet facebook. hvad kunne jeg lave som produkt ? -
Osmose forsøg med kartofler (fejlkilder)
ForumindlægHej. Nogen der kan komme på nogle fejlkilder, der kan opstå led forsøget med osmose i kartofler? Tak på forhånd -
Redoxreaktioner.. Hjælp! :S
ForumindlægJeg er helt på dybt vand i denne her opgave. Har virkelig brug for hjælp, der er lidt mange spørgsmål, men jeg tænkte at hvis der nu var en der kunne forklare mig spørgsmål 2 godt, kan jeg selv gå videre med resten. Jeg fatter virkelig intet af de her opgaver. Dem i fed skrift er dem jeg selv har... -
kaffefiltre - opgave
ForumindlægHej Er der nogleder har lavet en rapport om faldforsøg med kaffefilter? Jeg vil meget gerne se hvordan i hae beregnet dee forkslleige ting, grafer, osv. -
Syrer
ForumindlægHej ved i hvad der ville være relevant at skrive om i en rapport omhandlende syrer? Her tænker jeg på underemner! -
Baggrundstålling
ForumindlægHej jeg har en rapport hvor jeg skal skrive hvad baggrundstrållning er, er der en der kan forklare hvad det er. tak på forhånd:) -
FSA
Forumindlægjeg skal til fysik/kemi prøve imorgen og tænkte på at lave disposition over hvad jeg kunne fortælle og hvad jeg kunne vise, ved de forskellige emner. De ting jeg kan komme op i er : Radioaktivitet Strøm Alkohol salt lys lyd radiobølger jeg tænkte på om nogle kunne hjælpe mig med at lave en ? -
Guldaldermaleri
Forumindlæghej jeg skal aflevere en rapport i morgen jeg skal analysere billedet hvad skal jeg gøre? svar hurtigt så jeg ikke dumper -
er lidt usikker.
ForumindlægHej, jeg har en lektie der lyder såldes; Læs teksten og find 5 syrer og baser, og deres navn, formel og ioner. Mit spørgsmål er, at jeg fx. nu fandt Salpetersyre som en base er dens formel så (HNO3)... -
Hjælp
Forumindlæghej nogen der vil hjælpe mig frem til det her: jeg har AT opgave og skal vælge mellem to fag, den ene er humanistiskfag og det andet er naturvidenskablig fag. jeg vil vælge og skrive om Teknologi Fremtidens it-udfordringer men ved ikke hvilken 2 fag jeg kan indrage, så det passer sammen, nogen... -
Fys A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Magnetisme "Den svævende clips"- hjæælp!
ForumindlægHejsa :) Vi har i skolen lavet et forsøg der hedder "den svævende clips" og lige nu er jeg gået helt blank over et spørgsmål der lyder således: Hvorfor mon clipsen falder ned, hvis I med en saks klipper i luften mellem magnet og clips? Jeg tror nok i alle kender forsøget, men jeg ka... -
Matematik A mundtlig?
ForumindlægSkal man vise eksempler til eksamen? eller skal man bare nøjes med at bevise? -
oxidationstallet
ForumindlægHej Håber virkelige nogen kan hjælpe, for jeg sidder virkelig fast. Vi har kemi rapport og jeg har sådan set lavet næsten det hele færdige, men gik i stå i den alle sidste opgave :( håber virkelige at nogen kan hjælpe for det skal afleveres i morgen,, og jeg har prøvet at lave den men gik i stå... -
spørgsmål om syrer og baser!
ForumindlægHåber I kan svare på mine spørgsmål 1. Et salt er lavet af sammen satte ioner, men er en syre eller en base ikke også det? 2. Hvordan hænger syrer, baser og salte sammen? Er en syre eller en base bare en opløsning af et salt eller hvordan hænger det sammen? 3. Jeg har tænkt mig at fortælle om de... -
Forsøg til det periodiske system
ForumindlægJeg skal snart op til fysik eksamen i 9 klasse, og jeg er igang med at finde ud af hvad jeg vil sige og hvilke forsøg jeg vil lave. Men jeg er nu stødt på det periodiske system og jeg ved ikke hvilke forsøg jeg vil lave. Så jeg har brug for et helst to forsøg som jeg kan lave hvis jeg trækker det... -
Hjælp!! HASTER!!!!11
ForumindlægHej! Jeg har et fået opgave at skrive et rapport om et emne (Kobber som katalysator). Jeg er næsten færdig med opgaven, men jeg er kommet til Konklusion. Jeg ved ikk præcist hvad jeg skrive. Så kan nogen ikke fortæl hvad Konklusion er?? Tak på Forhånd :P -
Biologi igen..;) (Haster lidt)
ForumindlægHejsa..<3 Jeg ved at skrive biologi rapport, og så ville jeg bare høre om det er vigtigt at få noget med hjernebarken med.. Det var sådan set alt.. Håber I vil svare..<33 -
Billedkunst, C-niveau - arkitektur, billedkunstrapport
ForumindlægHej SP! Er der nogen, som kan hjælpe mig med en billedkunst rapport til mit afsluttende projekt på C-niveau. Vi har arkitetur og har bygget vores eget hus indenfor en bestemt periode, hvor jeg har valgt modernisme. -
syre???
ForumindlægHeej hvorfor kan kobber i en legering ikke opløses med f.eks. hcl? Altså man kan godt med hno3 så vidt jeg har forstået men ikke med en saltsyre, hvordan kan det være?? Det ligger til højre for h2 i spændingsrækken men hvad er forskellen på om metaller ligger til højre eller venstre for dihydrog...
