Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 6841 til 6860 af 65692
-
STX Mat A eksamenssæt aug og dec.?
ForumindlægHvorfor er der et eksamenssæt for både dec. og aug.? -
Søger Gamle Eksamen opgavesæt - MAT B
ForumindlægJeg har Matematik på A-niveau, og skal op i 3.g. Vi har i 2.g arbejdet med diverse opgaver fra matematik b-niveau og jeg føler at jeg mangler noget. Jeg vil derfor bruge min sommerferie på at løse nogle af de gamle b-niveaus eksamenssæt. Hvis der er nogle der ligger inde med nogle eksemplarer, e... -
Hvor er oplægget til eksamen?
ForumindlægForleden dag var der et oplæg om nogle gode råd til den mundtlige eksamen, om elever der havde scoret gode karakter ud fra den eksamensdispostion. Hvor ligger den oplæg? -
Matematik HHX B niveau d. 26 maj 2015
ForumindlægHejsa, er der nogen der ligger inde med OPGAVE 7 spørgsmål C fra eksamen i matematik på hhx b niveau d. 26 maj 2015? Har virkelig brug for hjælp til den -
STX 29. maj 2013, opg 7b
Forumindlæg7b Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor AB på a a oplyses til (-1,2) Punktet A oplyses til (20,5), punktet B oplyses til (5,10), vektor AB har derfor (-15,5) Koordinatsættet må derfor være (-5,10) jvf. projektionsformlen, true or not? Eller skal der lægges til koordin... -
MatB mundtlig eksamen - lineær funktion/vækst??
ForumindlægJeg er igang med at forberede mig til mundtlig matematik eksamen b-niveau, og et af spørgsmålene under variabelsammenhænge og vækst går på, at man skal redegøre for lineære funktioner og lineær vækst. hvad er det lige, forskellen er? og hvordan skal man redegøre for dem? er lineær vækst ikke y=ax... -
Mental træning - Gør tankerne klar til eksamen
ForumindlægHjernen styrer i høj grad det, vi fokuserer på og dermed vores måde at se verden på. Vi kender det, når vi eksempelvis er forelskede, hvor verden kun synes at være fyldt af forelskede par, eller når vi brændende ønsker en bestemt taske, jakke eller andet og kun kan få øje på alle dem, der har såd... -
STX , HHX og hvilken linje , hvad hvis jeg skifter mening ?
ForumindlægHej studieportalen: Jeg har altid været sten sikker på at jeg ville på HHX , men nu imod slutningen på mit High School år et jeg lidt i tvivl !! Har nogle spørgsmål : Jeg er så i tvivl om hvad jeg vil lave !! Jeg har altid... -
Skal både mundtlig og skriftlig mat A eksamen beståes?
ForumindlægJeg læser matematik A på GSK. Mit spørgsmål går på, om det er muligt at bestå faget som helhed med eksempelvis 4 i mundtlig karakter og 00 i skriftlig karakter. Jeg synes tidligere at have hørt at et samlet snit (af de to eksaminer) på over 2 skulle være nok. Jeg er ikke så skrap i den skrift... -
Kan man skifte fra HTX til STX når man skal til at starte 3.G?
ForumindlægJeg har det dårligt socialt på HTX og jeg klarede mig meget dårligt i 2.G pågrund af manglende disciplin. Jeg føler ikke at jeg er klar på 3.G. Jeg er 18 om en måneds tid. Jeg går ud fra at man skal starte fra 1.G igen. Hvis man kan skifte ville det så være et dårligt valg? -
STX Mat A 7. December 2012
ForumindlægHej alle sammen. Er der evt. en af jer som har været oppe i MAT A d. 7 december 2012, som ligger inde med opgavebesvarelserne for dem med hjælpemidler. Har siddet og bikset lidt med det hele dagen, men der er nogle af besvarelserne, som jeg ikke er sikker på er rigtige. Det ville være super... -
IQ - STX, HTX, HHX, HF & IB
ForumindlægHej allesammen Jeg tænkte egentlig over, hvis man forsøgte at teste folks IQ baseret på hvilken gymnasiel uddannelse, som folk gik på, om der ville være mærkbare forskelle. Så vidt jeg forstår, så er der selvfølgelig ingen undersøgelser omkring det eller data på det, men i givet fald, at man fo... -
Søges: Matematik B hhx - papirsbøger fra systime købes
ForumindlægKære alle tidligere hhx studerende eller lærere. Da jeg skal til eksamen om knap 14 dage, søger jeg med lys og lygte efter de seneste udgaver af matematil b hhx og matematik c hhx. Jeg vil så mægtig gerne købe et brugt eksemplar af hver, da jeg finder det meget svært ikke at have en rigtig bog i... -
Valg af (nem)uddannelse/sabbatår efter STX
ForumindlægHej Studieportalens brugere. Jeg henvender mig, da jeg godt kunne tænke mig nogle ideér/eksempler på, hvad jeg kunne lave efter STX. Jeg har musik som det vigtigste element i min hverdag, og jeg kunne godt tænke mig at se, hvad der kunne komme ud af et år med musik (selvstændigt, ikke i relatere... -
Gode fysikbøger - Gym, STX, og grundskole niveau?
ForumindlægHej, Hvilke fysikbøger kan i anbefale til selvstudie både til Grundskole og GYM /STX Niveau? Jeg har hørt om disse bøger men ikke set indholdet og ved derfor ikke om de er gode til sevlstudie. Orbit C, B A Grundlæggende fysik - Erik Øhlenschlæger Gyldendals små opslagsbøger Fysik/Kemi H... -
HHX eller STX ? Hvilken linje? Kan man skifte ? HjÆLp!
ForumindlægHej studieportalen: Jeg har altid været sten sikker på at jeg ville på HHX , men nu imod slutningen på mit High School år et jeg lidt i tvivl !! Har nogle spørgsmål : Jeg er så i tvivl om hvad jeg vil lave !! Jeg har altid... -
Nogen som har eksamensspørgsmålene fra maj 2023?
ForumindlægHej, jeg skal snart til terminsprøve i matematik, og vil gerne øve lidt på nogle eksamensopgaver. nogen der har en kopi af den? mvh jannik -
Engelsk Skriftlig eksamenssæt fra 25 maj 2015 STX
ForumindlægEr der nogen som der har lavet det skriftlige eksamenssæt i Engelsk A sidste år? den er den fra den 25 maj, og der er kun tale om opgave 1-5 af de grammatiske.. DET VILLE VÆRE EN SUPER HJÆLP -
bio-opgave om osmose stx a-niveau
Forumindlæghejsa.. jeg har en aflevering til næste uge om osmose i en mælkebøtte.. det er den første opgave i et eksamenshæfte (studentereksamen, vejledende opgavesæt 2, a-niveau, maj 2006). Er ikke særlig god til biologi, så ville lige høre om der var andre der har haft denne opgave, der kunne komme med li... -
HTX gamle eksamenssæt - matematik A, kemi, bioteknologi?
ForumindlægEr der nogen der ved, hvor jeg kan få fat i gamle eksamensæt fra HTX i matematik A, kemi A og bioteknologi A? :) Jeg er mest interesseret i den fra 2010 og frem. Har prøvet at søge lidt på det, men det kræver et login på materialeplatformen, selvom de ellers ligger gratis
