Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7081 til 7100 af 65692
-
Jeg går i 2.g i STX, kan jeg skifte til HF?
ForumindlægJeg har et vigtigt spørgsmål. Jeg havde virkelig nogle hårde tanker om at skifte til en anden studieretning under 1.g, men det lykkedes mig aldrig ligemeget hvad fordi jeg var meget sent på den og nu står jeg så i 2.g i samme studieretning. Dog er der jo nye HF'er, kan man godt skifte til en ... -
Matematik Matematik. + - * regneregler opg
ForumindlægHej jeg har nogle opgaver som jeg ikke helt forstår, ville ikke bede om svaret men en grundig forklaring på hvordan man regner stykkerne i må godt skrive svaret med fx en mellem regning, men skal selv lave dem :D -45-12-(-21)+(-5) 100*-34 35*(-12) I behø... -
Historie eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i historie, men jeg er ikke helt klar over, hvor lang forberedelsestid jeg har til rådighed? Eksaminationen skulle tage ca. 30 min.. Håber der er nogen som kan hjælpe mig :) Forresten, jeg er på gammelordning.. - hvis der nu er forskel.. Tak på forhånd! -
Eksamen i morgen!
ForumindlægJeg har lige trukket mit emne for eksamen i morgen. Emnet er Bølger, og jeg skal komme ind på: Bølgers egenskaber, lasere, optisk gitter, gitterformlem og farver. Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg skal komme ind på alt dette? -
Vand - Eksamen
ForumindlægHej jeg har den mulighed at komme op i VAND i fysik/kemi eksamen imorgen! jeg har brug for lidt hjælp til nogle forsøg! det må gerne komme hurtigt, kunne være lækkert hvis du/i havde det på et dokument f.eks. ellers lad mig bare høre hvad i har om emnet! tak på forhånd wankers! -
HJÆLP TI MAT A eksamen! Differentialligningen y'=b-ay graf
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig matematik eksamen på fredag! og har derfor hurtig brug for hjælp! Jeg har fået følgende spørgsmål: Forklar berebet differentialligning og gør rede for den fuldstændige løsning til differentialligningen af typen y'=b-ay herunder grafens udseende. Her er mit spørgsm... -
Engelsk eksamen!!
ForumindlægHej folkens Har et spørgsmål angående om man må tag et talepapir med ind til engelsk eksamen (A prøven) Tak på forhånd?? -
hvad læse til eksamen
Forumindlæghej skal til eksamen på mandag, hvad er det man generelt er godt at læse til, dansk. for jeg kan jo ik nå det hele, der er masser. og er det vigtig læse til alle sine pensumer. tak -
eksamen synopse
Forumindlæghejjeg trak fordybelsesområdet SAGPROSA og skulle vælge en primær tekst og en sekundær tekst..det har jeg nu gjort jeg har valgt "Børn syge af natlige sms'er" som den artikel jeg vil arbejde i dybden med..så ville jeg høre nu når jeg skal til at skrive synopsen skal jeg skrive hvad ... -
Tysk eksamen
ForumindlægHjælp jeg skal op til tysk eksamen hvad skal jeg gøre jeg er helt færdig--- -
Hjælp til matematik c
ForumindlægEr der nogle derude, der læser matematik c på hf flex? -
bygningskonstruktør matematik
Forumindlæger der nogle der ved hvor hård matematiken er på bygningskonstruktør uddannelsen? -
Hjælp til matematik opgave??!!
ForumindlægHej, jeg har en matematik opg jeg ikke kan finde ud af: Så hvis i vil hjælpe så skriv her. og så sender jeg en besked til jer med opgaven... -
Matematik til imorgen,
ForumindlægHej SP :) Jeg skal aflevere min færdighedsregning, i matematik imorgen. Har lavet det jeg kunne men kan ikke lave den her. Håber nogle vil hjælpe :/ har prøvede alt men der ikke en der kunne det. -
Matematik B
ForumindlægJeg er igang med et matematik b forløb, Men er desværre kommet bagud med par afleveringer, så vil hører om der er nogen der er villig til, at hjælpe mig igennem med dem -
Mat. Fsa eksams sæt. Grønt-flag-grøn skole. Hjælp
ForumindlægHer er et link til sættet, den åbnes med adobe reader. http://fc-web.supportcenter.dk/[email protected]/matematik/afl/FSA%20maj%202001.pdf I opg 1,6 kommer problemet. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kan lave den. Jeg ved ikke, hvodan jeg kan vise det med en graf. -
HASTER - Hjælp til eksamen - ERHVERVSØKONOMI
ForumindlægJeg får min eksamensopgave i morgen kl 09:00 og har efterfølgende 2 timer til at løse den. opgaven omhandler erhvervsøkonomi på finansøkonom uddannelsen. Jeg mangler en til at hjælpe mig med at løse den del af eksamen, der vedrører aktivitetsoptimering, det drejer sig om 2-3 spørgsmål. Jeg har... -
SSA eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige skrevet min afsluttende projekt om diabetes og skal til mundtlig eksamen her om nogle dage. Jeg ved overhovedet ikke, hvad jeg skal sige, da mit praktikperiode tog længere tid end eleverne i min klasse, som derfor allerede er færdiguddannet. Jeg ville høre om nogen vidste, hvad... -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej Kunne i ikke lige skrive kort om disse punkter, da jeg skal op til Skriftlig eksamen i morgen. Forskellig stilgenre analyse og fortolkning Essay redegørelse Diskussion Hilsen Mike -
Narturfags eksamen
ForumindlægHej vi er to tøser i 9 klasse. Vi skal op i narturfags eksamen og har trukket stråling og vi mangler 2 spørgsmål til biologi. Vi valde atomkraft kan i hjælpe
