Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7741 til 7760 af 176851
-
EKSAMEN!
ForumindlægHej.. Kan i hjælpe mig med dette spørgsmål? hvornår kan et samleje i cyklus resultere i graviditet og hvornår kan man være sikker på at det ikke resulterer i graviditet? -
kemi opgave. .
ForumindlægHej allesammen! :D Nu er jeg stået af ved denne opgave. . . denne reaktion er en 1.ordens reaktion hvor hastigheds konstanten k er afhængig af kelvintemperaturen T. På den ene side kan man se en naturlig logoritmisk graf til k som funktion af 1/T Jeg skal beregne hastighedskonstanten k ved tem... -
Lektiehjælp i skriftlig engelsk
ForumindlægHej. Jeg søger en person/underviser/engelsk studerende /englænder/(…), der er god til engelsk og som dermed kan rette mine stile i dette fag (b-niveau). Det vil være en fordel, hvis du bor omkring/i Aalborg, i det jeg selv bor i denne by – men hvis dette ikke er tilfældet kan vi n... -
Hvordan bliver man bedre til skriftlig dansk?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg sidder p.t. på 2. år af HHX, og jeg drænes af energi, af at få 4 de sidste par gange i mine danske stile kontra analyser og fortolkninger. Hvordan vil i gøre hvis i skulle forbedre jer, og hvad kan jeg gøre? Jeg har vedlagt min seneste opgave, som er en analyse og forto... -
Eksamen: Kold krig og vesteuropæisk integration.
ForumindlægHejsa. Jeg skal til historie eksamen i morgen og sidder nu med mine 24 timers forberedelse. Jeg har kilder som Churchills tale om jerntæppet, aftalerne i Potsdam, Sovjetunionens opfattelse af Marshall-planen og en artikel der omhandler USA's interesse i at gennemføre Marshallplanen. Jeg har i... -
Hjælp skal snart til 9 klasses fysik eksame
ForumindlægHej alle . Jeg skal til fysikeksame her om ikke særlig lang tid så mit spørgsmål til jer er om i ville hjælpe mig med at finde forsøg til disse emner nedenunder -magnetisme -elektromagnetisme -el-motor Håber virkelig at nogen ville hjælpe :D. -
Differentialkvotient og regneregler for differentiation (mundtlig eksamen)
ForumindlægJeg vælger bare at kopiere min opgave ind, da jeg ikke forstår noget af det lige umiddelbart, så det ville hjælpe meget hvis i kunne hjælpe mig med opgaven. I forbindelse med din redegørelse skal du ved hjælp af en grafisk illustration definere begreberne differenskvotient og differentialkvotien... -
dansk eksamen 9. klasse synopse
Forumindlæghejsa jeg har i dag trukket mit fordybelsesområde i dansk og træk "unge og trafik". Jeg er simpelthen så itvil i forhold til, hvorda jeg skal lave min synopes, hvad den sakl indholde da jeg har valgt en artikel og arbejde med. Jeg ville høre om nogle havde et eksemple på en synopse om ... -
Magnus i november Novelle - Dansk Eksamen
ForumindlægNogen der har nogle tekster jeg kan perspektivere til? -
2. fremmedsprog - spansk A eller tysk B
ForumindlægHej alle, Skal jeg vælge spansk A eller tysk B som 2. fremmedsprog? Er spansk svært at lære? -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
Er der nogen der har nogle 9 klasse eksamensæt i Matematik, Dansk, Tysk, Fysik-Kemi osv.?
ForumindlægEr der nogen der har nogle 9 klasse eksamensæt i Matematik, Dansk, Tysk, Fysik-Kemi osv.? -
Fysik/kemi
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge om hvad fysik er og hvad kemi er og hvis i kunne forklare på et lavt niveau -
hjælp med kemi - ikke så svært
ForumindlægHey kan nogle forklare mig baggrunden for lys og farvedannelse i kemi? på forhånd tak. -
Hvorfor må jeg ikke skifte A-fag løft?
ForumindlægJeg havde valgt at løfte Kemi til A midt i sidste skoleår, men jeg har fundet ud af at jeg hellere vil have Engelsk A. Det er en velovervejet beslutning og jeg endda kom med mange gode begrundelser. Der er 30 på holdet, hvilket min studievejleder mener er for mange og hun vil "tage hensyn&q... -
Reaktioner - kemi
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke se hvad jeg gør galt i disse her reaktioner som skal afstemmes, vil blive meget glad hvis nogle tjekker dem igennem:(IO3-) + (HSO3-) ----> I2 + SO4--I går fra 5 ned til 0 = 5 nedS går fra 4 til 6 = 2 opjeg afstemmer2IO3- + 5HSO3- ---> 2I2 + 5SO4-- + 3Hog de... -
Forberedelse til skriftlig prøver
ForumindlægHej alle Søger lidt hjælp! Skal op i Mat skriftlig og VØ skriftlig (Jeg går i 2.g) Hvad kan jeg gøre, og hvad skal jeg gøre? Er der nogle gode sider, noter, eller noget andet i kan hjælpe med? Mange tak! -
Kemi program
ForumindlægHej. :-) Jeg skal lave redoxreaktioner på computeren, og tænkte på om det var muligt, at downloade et kemi program, hvor det er lettere, til MAC? Mvh. -
Fysik/Kemi
ForumindlægHvorfor er det vigtigt at have Fysik/Kemi i folkeskolen? :) - Det vil glæde mig, hvis nogle kunne hjælpe inden onsdag.. :-) -
Eksamen - Hvilken tekst skal jeg tage?
ForumindlægHej. Jeg skal til folkeskolens afgangsprøve i mundtligt dansk. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til hvilken tekst jeg evt. kunne vælge. Som fordybelses område har jeg trukket: "Fra barn til voksen". På forhånd tak. EDIT: Den skal helst ikke være for kendt så den er blevet &q...
