Studievejledning

Hvorfor må jeg ikke skifte A-fag løft?

06. august 2020 af lolyou
Jeg havde valgt at løfte Kemi til A midt i sidste skoleår, men jeg har fundet ud af at jeg hellere vil have Engelsk A. Det er en velovervejet beslutning og jeg endda kom med mange gode begrundelser.
Der er 30 på holdet, hvilket min studievejleder mener er for mange og hun vil "tage hensyn" til de andre. Forstår ikke hvordan dette kan være rimeligt, når jeg har set folk skifte studieretning midt i andet år til andre fyldte klasser og har set andre hold med op til 32 elever. Skal jeg skrive til ledelsen i stedet for? Jeg er også stærk fagligt i faget, så jeg kan ikke se hvordan dette ikke skulle være muligt. Skoleåret er jo ikke engang startet endnu. Er det bare fordi hun er doven?

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. august 2020 af alexandersvanholm

Tag kontakt til den person, som kommer til at køre Eng A holdet. Hvis underviseren er enig med din studievejleder ang. pladser, så kan du kun gå til ledelsen. Hvis ikke, så brug dette i din korrespondance med din vejleder.

Mvh.
Alexander


Skriv et svar til: Hvorfor må jeg ikke skifte A-fag løft?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.