Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 7761 til 7780 af 63055
-
pH under nul
ForumindlægMin fysik/kemilærer har fortalt, at pH-værdien altid er positiv, men jeg mener, at have læst et par indlæg herinde, hvor de har skrevet, den godt kunne være negativ, eller læser jeg forkert? :/ Nogen, der kan forklare? (: -
Xenofon - Oikonomikos
ForumindlægHey.. Er der nogen der har beskæftiget sig med bogen Oikonomikos, og muligvis har nogle gode notater hertil?? Det ville være en utrolig stor hjælp... jeg har selv lavet notater til bogen og har planer om at ligge dem ind på studieportalen, men vil lige sammenligne mine notater med andres så jeg e... -
Rettelse af ordstillinger i Tysk stil.
ForumindlægHej, jeg har skrevet en stil i 9. klasse. Jeg skal rette ordstillinger. Jeg har prøvet at gøre det, men har på fornemmelsen jeg har overset nogle fejl. Er der nogen der kan hjælpe mig? https://docs.google.com/document/d/1cszWqVZ64jf0wgISk0iudKpzyK6GWWGsxcVbuII-3BM/edit?usp=sharing I skal være... -
Projektopgave udvikling - rusmidler
ForumindlægHej Vi er to piger fra 9. klasse som er i gang med en projektopgave. Overemnet er udvikling, og vores underemne er rusmidler Vores problemstilling lyder således: Hvordan har det danske kriminalitetsbillede udviklet sig i forbindelse med rusmidler gennem de sidste 30 år? Hvad synes i om denne?... -
projektopgave (på vej) HJÆÆÆLP
ForumindlægHej allesammen, vi er to piger i 9. klasse som skal til have projektuge her i uge 6. vores overemne er ´´på vej´´ og vi vil gerne have nogle underemne, problemformulering og arbejdsspørgsmåls ideer. vi er mest interesseret i samfundsfags relaterede emner men andre fag ville også være okay vi s... -
Energi/bølger
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i fysik, og har brug for noter til energi og bølger. tak :) -
MR-scanning
ForumindlægHej. Er der nogen, der har korte/overskuelige noter/viden om fysikken og teknikken bag MR-scanning? -
Eksamens-læsning
ForumindlægJeg er så heldig at skulle tage mine afsluttende 3.g-eksaminer i tysk + de to fag jeg fra start havde bandlyst, nemlig historie og biologi. Om fire dage starter mine skriftlige, men jeg har fuldkommen tabt pusten. De mundtlige er tre A-niv. og de to af dem er simpelthen direkte uoverskuelige ford... -
Hvad skal jeg gøre???
ForumindlægHej, jeg hedder X og er 15 år gammel. Springer bare direkte ud i det :) Jeg aner ikke, hvordan jeg kommer i et gymnasie, da jeg er bange for ikke at blive egnet, og ved ikke, om det er en god ide at skifte klasse. Jeg går i 8. klasse nu, og flytter, så jeg kan starte på 9. på en ny skole. Proble... -
Psykologi VS Medicin
Forumindlæghej alle sammen. Jeg er 14 år og går i 9.klasse. jeg går lidt rundt med et dilemma. Det er sådan at vi snart skal vælge hvilken studieretning vi skal tage, men problemet er at jeg ikke ved hvor jeg vil hen. Jeg elsker humanistiske fag, men på samme tid elsker jeg også matematik og Naturvide... -
Geografi
ForumindlægHej. Jeg går i 9 klasse. Jeg skal op i geografi til eksamen. Mit spørgsmål er, hvad man kan blive spurgt om til eksamen, og hvad man skal kunne i geografi i 9 klasse. på forhånd tak. -
Brugbare fysiknotater søges (folkeskoleniveau)
ForumindlægGodaften.Som overskriften lyder, søger jeg nogle brugbare 9.klasses fysiknotater. Grundet dette skyldes en ualmindelig dårlig folkeskolelærer; vi har intet lavet eller skrevet ned.Jeg har dog taget sagen i egen hånd og skrevet et par gode notater, men det er aldeles begrænset hvor meget støtte, d... -
Witczak!!
Forumindlæghej witczak!Skriver for at sige tak, fordi du tager dig tid t at rette stile for dem, der ikke kan få hjælp andre steder. ink. mig, som virkelig ville blive glad hvis du (eller andre som er rigtig gode t tysk) ville rette denne oversættelse for mig (?) På forhånd 1000-tak! :Zwei faulen TypenHans-... -
Mht. Gennemsnit
ForumindlægJa så er jeg lige bestået. Jeg har fået nogle usædvanligt flotte karakterer, fik 10,9,11 og 9 til sidst, udover det fik jeg desværre to 7 taller i skriftlige prøver, men skal have en sygeeksamen i engelsk hvor jeg håber at kunne gøre godt for de to. De gode karakterer jeg fik i år, bliver trukke... -
Fra grundskoleelev til gymansieelev
ForumindlægHvordan udvikler man sig fra Fra grundskoleelev til gymansieelev, fagligt og socialt? -
Forklarelse?
ForumindlægHej, en dag var jeg fraværende fra skolen, min klasse havde fysik og fik lært følgende (vedhæftet fil). Da jeg kigger på det, er jeg helt blæst væk. Det har jeg aldrig set eller hørt om. Har spurgt nogle fra klassen de kunne heller ikke forklare det. Jeg håber der er nogen, der kan simplificere... -
Laveste karaktere
ForumindlægHej!hvad er detlaveste i har fået i karakter! -
2total hurtigt engelsk grammatik rettelse
ForumindlægHej . Vil ikke være søde, og se om det jeg har lavet er rigtigt? pleas.! opgaven går ud på, at vi skal brug not osv. . altså nægtende sætninger. 1. Red Indians do not live in India. 2. They have not been treated well by the white man. 3. When the immigrants landed, they did not let the Indians k... -
korte sætninger til rettelse
ForumindlægDEMONSTRATIVE PRONOMINER Nogle der kan rette oversættelserne igennem? tak på forhånd. 1.Kommer din søster stadig sammen med den fyr? - hvordan oversætter man sætningen? 2.Nej, men den mand, hun er forelsket I nu, er allerede gift. - No, but this man, she is love with now, is already married. ... -
Sonnet 18
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med dette..Skal skrive opgave sonnet 18, er der nogler der har nogle noter til denne sonnet?
