Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 7841 til 7860 af 19198
-
Hjælp til oversætelse (skal bruges til min eksame)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at oversætte den nedstående tekst til tysk..?? I min fritid er jeg meget sammen med min kæreste Julie.Når vi kommer hjem fra skole spiser vi frokost, bagefter laver vi lidt lektier og slapper af.Mandag, onsdag, torsdag træner jeg fodbold, og lørda... -
Hjælp, det haster!
ForumindlægTrækker det ned, hvis man til mundtlig biologi eksamen er afhængig af sin disposition? -
Lyd, Lys & Bølger
Forumindlæghej alle :) Mangler forsøg til emnet med lyd, lys bølger, + en disposition:) er der nogen der har dettte? -
Diktatur - mangler tekster.
ForumindlægHej. Jeg har trukket die welle til min tysk eksamen. Dertil skal jeg finde et underemne og lave en disposition. Jeg har valgt underemnet diktatur. Nu er mit problem at jeg skal have 5 normal sider opgivet, som jeg skal snakke ud fra. Er der nogen der kender nogen ikke alt for svære tekster om dik... -
"Hjælp" det "Haster
Forumindlægjeg ved godt det er dumt men der er nogen der vil sætte komma og punkt i min lille stil : her er den : Jeg har mange venner fra dengang jeg var jeg gik i børnhaven og jeg kender dem stadigvæk men min bedste ven hedder Patricia hun er 7år jeg mødte Patricia i SOF vi spillede Tennis og pludselige ... -
Stil :(
ForumindlægSkal skrive en tysk stil, nogle ideer??? På forhånd tak ;) -
Er det umuligt at få 12 i gennemsnit på gymnasiet?
ForumindlægJeg tænkte på om det var dybt umuligt at få et snit på 12 i gymnasiet, hvis man deltager aktivt i timer og leverer opgaver til UG hver gang? -
køn, endelse, der die oder das?
Forumindlæghej... jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man kan blive fuldstændig sikker på at ens tyske sætning er fuldstændig korrekt grammatisk. hvis jeg fx har sætning på dansk her:da jeg skal sættes sammen med en anden person, må jeg nok hellere også fortælle lidt om min fritid samt mine interesser... -
meget lille rettelse
Forumindlæghej... vil i ikke lige rette disse to sætninger til tysk. alligevel viser en nyere undersøgelse fra 1997, at tyskerne ikke kigger så meget fodbold som andre europæere. De vil hellere selv dyrke sport. Trotzdem Zeiger ein neuere Untersuchung von 1997, dass deutschere nicht sehen so viel Fußbal... -
hjælp!!!!!!!!
Forumindlæger der nogen der kan hjælp mig at oversætte det til tysk: 1. vi var ude og bad på stranden 2. vi spillede fodbold i haven 3. sover i telt 4. sommerhuset 5. fangede fisk og krabbe 6. jeg synes det er rigtig sjovt 7. jeg har været i..... 8. indenfor 9. spiller kort 10. regn og sol ( jeg kan slet ... -
Hej
Forumindlægi skolen er jeg igang med et AT- projekt, med fagene historie og tysk. derfor er det oplagt at vi har emnet fodbold og nationalfølelse, nærmere er det omkring VM i 1954 hvor tyskland vandt og deres nationalfølelse steg efter mange års skyldfølelse af 2. verdenskrig . Jeg er igang med et nogle pr... -
Franskeksamen
ForumindlægHej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk? -
Desposition
ForumindlægHej.. på tirsdag skal jeg op i mundtlig fysik/kemi og skal derfor lave en desposotion, men det kan jeg bare ikke finde ud af er i ikke søde og f.eks. give eksempler eller lave en lille en til mig? jeg går i 8. klasse og emnerne er: metaller, fra atomer til lyn og torden, luft og vand, syre og ... -
Mundtligt engelsk!!
ForumindlægEn der kan hjælpe mig, jeg sidder og skal aflevere den opgave jeg skal fremvise til eksamen, jeg har valgt og snakke om tøj i danmark og tøj i england. skal jeg lave en billede side, og skrive lidt tekst der på ? og så lave en seddel hvor jeg skriver på hvorfor jeg har valgt det emne , eller ... -
Hvordan går man til eksamen?
ForumindlægHej alle, jeg er virkelig nervøs for Kemi B eksamen og ville hører om der er ngoen der kort og præcist kan forklarer hvordan eksamen foregår og evt give nogle tips og tricks :) -
Fremlægning og regler.
ForumindlægMin tysklærer vil have mig til at fremlægge UDEN papirer. Fair nok, har gjort det før... Men det var en 2 minutters fremlæggelse. Hans begrundelse er, at man ikke må have papirer med til eksamen. Så jeg må kun have ganske få ord på hvert dias. Og ingen hele sætninge + en fin grammatik, udtale o... -
Han er bare god ved andre...?
ForumindlægPå tysk? -
Gode råd
ForumindlægHej,Jeg skal snart op til min mediefag eksamen...Jeg vil derfor høre de erfarene om nogle gode råd...Hvordsn skal jeg foreksempel forberede mig? (jeg har indtil videre øvet på alle begreberne) Og hvordan skal min disposition foreksempel være under selve prøven? Bare kom med alle de råd i har...På... -
Hjælp til at skære ned i teksten!
ForumindlægHej. Min engelsk disposition må kun tage 5 minutter, men min tager 9. Derfor tænkte jeg på, om nogle ville se på den og evt. korte lidt ned i det, som I synes er urelevant. Selv har jeg kortet omkring 1000 ord ned, så kan simpelthen ikke finde mere, som kan kortes ned. Det ville virkelig vær... -
Hjælp til oversætte
Forumindlægkan nogen ikke lige oversætte denne her for mig. er ikke så god til tysk:) Tema: Fodbold Mit emne: VM 2006 Hvorfor har jeg valgt dette tema: • Jeg vidste ikke rigtigt hvad jeg skulle vælge. • Jeg ville gerne vide mere om det. 1. Fakta om VM 2006 i Tyskland: • Der ...
