Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7981 til 8000 af 176851
-
Dansk skriftlig fremstilling fsa flystyrtet
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge nogen, som har haft afgangsprøver. Dansk skriftlig fremstilling omkring flystyrtet. Mon er det en novelle, eller et debatindlæg, og hvordan sættes det op. I kolloner, eller skrives det på den almindelige måde. Ligesom man f.eks skriver en novelle og hvad skal der til ... -
Organisk kemi
ForumindlægHeeeeey Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål: 1. Skriv strukturformler og navne for samtlige alkaner med fire carbonatomer i længste kæde? 2. Er navnet 3,5-diethyl-2,2,3,4,6,6,7,7-octanmethyl-4-propyloctan korrekt, dvs. er carbonkæden nummereret fra dem rigtige ende? forklarin... -
KEMI RAPPORT !!
ForumindlægPlease, hjælp mig klogemennesker!! - jeg har nogle spørgelsmål, fra en kemi rapport, (folkeskole).. Baser: - Hvad kalder man ‘’ikke baseioner’’? + evt, nogle forsøg, hvis i kender nogle? Syrer: Når man måler pH værdien i syrer, hvad måler man så i virkeligheden? Hvordan k... -
Kan man hæve et fag på B-niveau til A-niveau, eller omvendt?
ForumindlægJeg overvejer kraftigt om at vælge et femte A-niveau fag (Tysk i STX), dog frygter jeg, at det bliver for svært og uoverskueligt. Kan man hæve et fag på B-niveau til A-niveau eller omvendt med at skifte fra A til B, hvis man fortryder sit valg senere hen? Tusind tak! -
Kemi rapport
ForumindlægHej, jeg sidder med den her kemi-rapport, og jeg forstår ikke, hvorfor at resultaterne i Olie og Glycerin bliver som de gør. Da i Olie er et upolært stof(ret mig, hvis jeg er forkert på den) og burde derfor kunne blandes med Ethanol og heptan, da de også er upolære stoffer? Og med Glycerin, s... -
CO2 Kemi
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver kemirapport, og det eneste jeg mangler for at være færdig er teori afsnittet. Men jeg er kommet i tvivl om hvad der vil være godt at tage med i en kemirapport om CO2 kemi. Så jeg håber nogen kan hjælpe med nogle forslag i overskrifter???. -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Mundtlig Mat - eksamen - 1 årigt HN
ForumindlægSimpelt spørgsmål; hvordan kunne et spørgsmål formuleres...?Vi havde en meget ung lærer, som ikke vidste det helt præcist... Kan nogen hjælpe?På forhånd tak/Casper -
Hvor mange eksamer?
ForumindlægJeg går på hhx, og er på 2 år. Jeg har afsluttet Matematik c, men kom ikke op i det. I år afslutter jeg følgende Tysk Erhvervscase VØ Samfundsfag Hvor mange af dem skal jeg op i? nogle der kan svare på det? -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen :) jeg er kommet op i "noveller fra din egen livetid" i dansk, og jeg kan ikke rigtig finde nogle... det må gerne være nogle der kan perspektiveres til "Intet" af Janne Teller. eller noget lignene :) Har i nogle forslag ? :) -
Eksamen
ForumindlægHej jeg har to spørhsmål jeg håber nogen kan hjælpe med at svare på :) gør rede for cellens opbygning forklar de forskellige transportprocesser over cellemembranen -
Eksamen
ForumindlægHej folkens, er der ikke en der vil fortælle mig hvad kemisk energi overordnet er, har slået op på hjemmesider osv. men kan ikke rigtig forstå det? :-/ -
eksamen
ForumindlægTil dem af jer, der har været op i religion, og fik en karakter på 10 eller derover. Hvor lang tid brugte i på forberedelse, og hvad er den mest hensigtsmæssige måde at forberede sig på? -
Eksamen
ForumindlægHeejsa,Ja her i orgen skal jeg så til min første mundtligfysikeksamen og jeg aner ikke hvordan den forgår!Jeg kan se, at vi skal flere op samtidig. Men vi arbejder ikke i grupper jo -
Eksamen.. hjælp
Forumindlæghej jeg har fået stillet en eksamenopgave der lyder; - Vis herunder at mængden af periodiske decimalbrøker er lig mængden af rationale tal. jeg ved simpelthen ikke hva jeg skal gøre.. kan i ikk hjælpe mig.. plz :S -
eksamen!
ForumindlægHej jeg så der var et "skema" over hvordan man behandler en religions tekst, og den brugte jeg... men nu er det historie det gælder, på fredag! er der nogen der har en fremgangsmåde til en historie tekst??? -
HJÆLP til eksamen
ForumindlægHej jeg så der var et "skema" over hvordan man behandler en religions tekst, og den brugte jeg... men nu er det historie det gælder, på fredag! er der nogen der har en fremgangsmåde til en historie tekst??? -
Eksamens hjælp
ForumindlægJeg har lige fået min terminsprøve tilbage i dansk - og lad os bare sige at det ikke gik som forventet :( Jeg kan ikke finde ud af skrive en diskuterende artikel/ introducerende artikel - og ved ganske enkelt ikke hvad jeg gør forkert. Er der en der kan hjælpe mig??? -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen..er der mon nogen der kan hjælpe os? Vi har læst "Bahnwärter Thiel" som er skrevet af Gerhart Hauptmann og kunne godt bruge lidt hjælp til indholdt.. :o) -
eksamen
Forumindlæger lidt i tvivl om hvad helt præcist det går ud på. Hvad skal man ud over at udlede et bevis?
