Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8261 til 8280 af 63055
-
Viden
ForumindlægHey mennesker, har et spørgsmål til jer !!! Hvad er kravene til at komme ind på gymnasiet, direkte efter 9 klasse? PS. Jeg er god til matematik!!! SVAR VENLIGST HURTIGT!! DET ER VIGTIGT!!!!!!!!!!!! :D -
Hvad betyder [ ]?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse mine noter til fysik/kemi noter. Der er et spørgsmål, jeg ikke kan huske hvad svaret er. Spørgsmålet er: Hvad betyder [H+] og [OH-]? Tak på forhånd -
Hvad er forskellen........?
ForumindlægJeg skal til dansk-eksamen mundt. (FSA) i morgen så jeg sidder og kigger på studieportalens analysemodeller og kan lige finde ud af hvad forskellen på et kunsteventyr og et folkeeventyr er...?Vil også meget gerne have nogle råd om hvordan jeg skal gøre i morgen.. Læste et sted at hvis man trak en... -
atomets opbygning
Forumindlæghej der står gør rede for atomets opbygning -
dårlig karakter
Forumindlæghej søde mennesker! Har lige fået karakter for en opgave som jeg har lavt og det ser ud til at jeg igen atter har fejlet :-( jeg er så skuffet over mig selv, føler at jeg er den dummeste på denne jord!! -
hjælp til hvad jeg kan komme i prøve
Forumindlæghej, jeg skal snart til en optagelses prøve til stx, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal forberede mig i eller hvordan. Derfor vil jeg gerne spørger om nogle af jer ved hvad jeg kan komme op i og hvordan jeg kan forberede mig. Jeg har fået at vide at i Dansk er det godt at have styr på de fors... -
hvordan forhindrer man at gå i panik
Forumindlægpga eksamen? -
Råd til F/K prøven FSA??
ForumindlægHej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!! -
Jeg er helt forvirret!
ForumindlægJeg er en 16 årig pige, som overvejer at skifte studie. Lige nu går jeg på STX, med linjen Mat A, Biotek A Fysik B. Selv det matematik som vi bare har på C niveau virker som en udfordring for mig. Jeg føler mig så dum, jeg spurgte virkelig mange gange ind til problemløsningen til én af de andre e... -
Radioaktivitet
ForumindlægHey, ja har skrevet rigtig mange indlæg idag, men det er fordi jeg er igang med at lave dispositioner til min fysik eksamen på tirsdag!;P -Og jeg har fået rigtig mange svar tilbage, det er jeg glad for:) Men ville lige have hjælp til radioktivitet...Har ikke nogle forsøg til den, og ville h... -
Eksamen
ForumindlægJeg går på gymnasiet og har biologi A.. Skal op til eksamen i næste uge, men er lidt i tvivl om hvordan det foregår?Har man ½ time forberedelsestid og ½ time til eksaminationen?..Er der nogen der ved hvad man skal kunne få at få 6? hehe.. Hvis man er mindre god til faget biologi, og bare gerne vi... -
Emner i 3. g? Hjemmeside?
ForumindlægEr der ikke sådan en hjemmeside, hvor man kan se hvilke emner man som regel skal igennem i 3. g (STX)? For mit vedkommende i følgende fag: Dansk (A), Engelsk (B), Fysik (A), Historie (A), Matematik (A), Religion (C) og Samfundsfag (B). Jeg vil blive meget glad hvis I kunne linke til den hjemmes... -
induktion
Forumindlæghej. har det store problem at jeg skal op i fysik/kemi den 12. emnet induktion volder mig store problemer da jeg ikke har haft om emnet, da vi er blevet slået sammen med parallelklassen så det kun er halvdelen af klassen som har gennemgået emnet. Jeg ville derfor gerne have emnet forklaret grundi... -
Bagud - indhente pensum?
ForumindlægHej SP. Sagen er, at jeg desværre, lige her inden 2. standpunkt i 1.g føler mig enormt bagud. Jeg ved ikke hvordan jeg skal indhente tingene, når mine lærere ikke har udfyldt studieplaner mm. Derudover har jeg heller ingen idé om hvordan jeg skal sætte mig ned og så komme i gang. Mit overskud er... -
Små rettelser
ForumindlægNogen der vil rette de engelske sætninger. Dansk: 1. Hun kunne løfte en lastbil. 2. Det kan ikke være sandt. 3. Det kan være vi får (have) gæster i aften. 4. Hun kan ikke lide sin lillebror. 5. Vi kunne selvfølgelig gå i biografen. 6. Jeg har aldrig kunnet forstå den grammatik. 7. Undskyld hr., ... -
SSO-karakter
Forumindlægmåske er der ikke mange der er interesseret i at vide hvordan de danske gymnasieelever har klaret sig til sso´en men jeg er. Derfor kunne jeg godt tænke mig hvad I 3.g´er skrev om, har fået og om det var det I forventede.Jeg skrev selv i matematik og fik 10, jeg overvurderede måske mig selv og tr... -
Tysk for at komme ind på HTX?
ForumindlægHey! Jeg har haft tysk i 7 og 89;ende klasse, men droppede ud i 9. klasse. Vil der så ikke være mulighed for at komme ind på HTX for mig? Jeg tager forresten 10. klasse nu her ;) -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, jeg går i 9 kl, og vil gerne går på gymnasium næste år, men jeg er ikke blevet egnet. MIne karakterer er: læsning: 7 og retskrivning: 7 dansk mundtlig: 4 og dansk skriftlig: 7 færdi: 4, *jeg havde 7 før, men i terminsprøven gik det ikkke så godt, og nu har jeg fået 4 :( * pro... -
HJÆLP! PROBLEMFORMULERING??
ForumindlægHeej.. Hmm, så er jeg på banen igen.. Men denne gang vil jeg gerne bede om noget hjælp til en problemformulering jeg skal lave!! Skal skrive en samfundsfags/historie opgave på mindst 10 sider.. Går i 9 klasse.. Emnet jeg har valgt er Holocoust.. Hmm, men inden jeg nu kan starte på opgaven, skal j... -
Mundtlig Eksame
ForumindlægHejsa, Jeg skal op til mundtlig spansk imorgen, og har lige fået udleveret min tekst. Jeg skal op i et udkast af en novellen, som hedder: Lola Lago - detective: Lejos de casa Er der nogle der har nogle noter til denne tekst? Derefter skal jeg referere til bogen La otra orilla de El dorado kapi...
