Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 8321 til 8340 af 65692
-
dansk eksamen
Forumindlægjeg har idag fået skriftlig karakter i dansk og er ikke helt tilfreds med mit karakter, så vil høre om der var nogle som vil prøve at bedømme den? så jeg kan se om der er et belæg for et klage brev, største delen af min klasse har også fået karakterer som er langt lavere end deres normale. -
nyhedsformidling - eksamen hjælp tak:)
Forumindlæghej jeg har llge trukket i dansk i 10 klasse. Nyhedsformidling, jeg ved ikke helt hvad det kunne være. ved godt at det er alle de måder man får nyheder ud til verden, men hvor finder jeg noget, og har i ideer til tekster osv -
Eksamen i Dansk
ForumindlægHej Alle Jeg er i tvivl om jeg godt må perspektivere til en tekst som jeg IKKE har læst i undervisningen? Eller skal der være en tekst man har læste i undervisningen? -
Mundtlig Eksamen
ForumindlægHej, kan en af jer nævne alle emner man kan komme op i, når man trækker den ukendte tekst, i mundtlig dansk 10. klasse? -
Kulturfagpakken - eksamen
ForumindlægHej Hvordan foregår eksamen i kultorfagpakken på HF? Er det en 24-timers eksamen eller? -
Eksamen: Geo
ForumindlægHej Allesammen..Jeg har lige fået afvide at jeg skal op i geo her en gang i næste måned.. Det er den nye 24-timers forberedelses form og jeg er lidt usikker på hvordan det virker og om der er større krav til denne form for eksamen.. Derudover ville jeg høre om der er nogen der har nogle tips til ... -
Beroligende til eksamen?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville høre om der er nogle af jer der har erfaring med beroligende piller, eller andet til eksamen? Jeg er typen der bliver utrolig nervøs til mundtlige eksamer. Men inden jeg går op til lægen og ligner en idiot og spørgsmålstegn, ville jeg høre jer herinde? :-) I er alti... -
Syge eksamen???????
ForumindlægHej ! Det er sådan er jeg er så uheldig at blive syg dagen før min eksamen, og jeg forventer ikke rigtig at blive rask inden da. Så jeg ville lige høre hvordan det er i forhold til syge eksamen, jeg skal nemlig op i mundtligt Samfundsfag C?? Håber i kan hjælpe mig -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen i folkeskolen, den 6/6. Jeg vil bare høre om, der er nogle, der kan fortælle hvordan man kan øve sig.. Hvad gør i når i skal til dansk mundtlig eksamen ? Og hvordan kan i nå at læse en novelle på 6 sider eller mere, og forstå den? Fordele... -
Matematik og historie
ForumindlægHeeej... Jeg skal til at skrive en opgave om Babylonisk matematik, gennem fagene: mat og his. Vil hører hvordan de to fag spiller sammen :S hvad man i den tid brugte matematikken til , men hensyn tli samfundet. Jeg er helt lost :( Håber i kan hjælpe. Vil Meget gerne have Litteraturliste også. Man... -
ENGELSK EKSAMEN HJÆLP!!!
Forumindlæghej alle sammen: jeg har engelsk eksamen i morgen og har om Quenn elizabeth the first of england! og ved ikke hvad jeg skal sige, er dårlig til engelsk og kan ikke forstå det der står på nettet, PLLLLLLLLLLLLZZZZ HJÆLP! -
HJÆLP KOM IKKE OP TIL EKSAMEN
ForumindlægHej alle, som i kan se udfra overskriften mødte jeg ikke op til dagens mundtlige eksamen. Grunden er at jeg har været et fjols og set forkert på datoerne, så jeg ville høre om der var nogle kloge hoveder der vidste hvad jeg har af muligheder nu. Jeg håber at jeg kan komme op til sygeeksamen men j... -
Jorden - Eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal op til fysik eksame, og har om solsystemet.. jeg er nu i gang med at forklare lidt om planeterne, er noget til jorden da jeg stødte på det problem, at jeg ikke rigtig kan finde hvad jorden den består af?? den er jo indelt i nogle indrekerne, ydrekerne, kappe og skorpe, men hvad b... -
Eksamen, 2.g
ForumindlægHey . Jeg har mat. på B-niveau og skal derfor til en skriftlig eksamen til sommer. I 1g var jeg oppe i et mundtligt fag. I 1. og 2.g skal man jo tilsammen have været oppe i tre eksamener, men tæller den skriftlige mat. her som en af dem, så jeg kun skal op i én mundtlig til sommer? Nogle siger,... -
SKRITLIG EKSAMEN-HJÆÆLP
ForumindlægHej SP. Jeg har netop fået af vide, at jeg skal op til engelsk skr. eksamen, B-niveau. Engelsk er ikke min stærkste side, og derfor vil jeg høre om, hvordan jeg bedst mulig og effektivt kan forberede mig? alle råd og tips kan bruges så bare skriv løs på forhånd tak. -
Tværfaglig Eksamen
ForumindlægHej, Jeg har trukket "Teknologiens betydning for menneskers sundhed og levevilkår" til vores fællesfaglige projekt opgave eksamen. Jeg tænkt at det kunne være sjovt til at have noget om AI. har i nogen gode ideer til underemner inden for det? måske også forsøg der hører til undere... -
Eksamen på fredag
ForumindlægHej jeg har biologi eksamen og jeg ved ikke svar på denne sprøsmåle som det er: 1- Gøre rede for fordøjelsen af mad med fokus på fordøjelse af protein? 2- Forklare hvorfor iltoptag er vitalt for kroppen. 3- Diskutere hvordan en genfejl kan udløse blødersygdom er der nogen kan hjælpe mig? -
budgetskema til eksamen
ForumindlægHej, er der nogle er jer derude der kender et eksempel på et godt budgetskema? Den er ikke til mig, jeg skal lave en fremlæggelse til eksamen og har brug for at se et skema over en person der ved hvad han/hun laver i sit budgetsekma. tak på forhånd. -
Dansk eksamen
ForumindlægJeg har trukket "Kærlighed og forførelse" som fordybelsesområde i dansk eksamen (prøveform B, mundtlig), men jeg har virkelig brug for hjælp til at finde en tekst der omhandler det nævnte emne... Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe :-) -
Eksamens skræk...
ForumindlægSom mange andre lider jeg af eksamens skræk, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at komme af med det! Er der nogle der kender metoder til at bearbejde det??? /V
