Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8901 til 8920 af 63055
-
Er min SRP virkelig til et 7-tal?
ForumindlægHej alle, Jeg fik min SRP-karakter i mandags og til stor skuffelse fik jeg 7. Jeg får normalt 10 og 12 i alle fag, og både mine lærere og mine nærmeste er overraskede over min karakter. Den ødelægger virkelig mit snit og gør det væsentligt sværere for mig at komme ind på mit drømmestudie. Jeg ov... -
størrelses forhold 1:50 hjælp!
Forumindlæghey jeg skal lave et kort over min klasse og den ene sidelængde er 8,7m og jeg skal skrive det i 1:50! -
Typer af konservatisme
ForumindlægHej. Jeg er ved at læse om til den samfundsfagseksamen jeg skal til om et par uger. Jeg er imidlertid kommet i problemer, idet jeg åbenbart har smidt nogle af mine noter væk. Jeg kan huske, at der er to forskellige former for konservatisme, hvoraf den ene er strukturkonservatisme, hvor man, hvis ... -
Eksakte værdier
Forumindlæg108*sqrt3 kan den blive bedre? 6*9^(3/2) - (6/5)*9^(5/2) = 54^(3/2) - (54/5)^(5/2) og kan den ikke blive pænere? Jeg er ikke så god til eksakte værdier, og jeg ved ikke hvordan man opløfter i (3/2) i hovedet. Iøvrigt forstår jeg ikke det sidste bliver negativt, da det er et areal regnet v... -
Hjælp OSO
ForumindlægHej allesammen. jeg ville hører om det var muligt om nogle af jer kunne give mig et godt råd til min OSO problemstilling - den handler om indretning og stil. Hilsen Darlingen -
Nogen der kan rette den her??
ForumindlægHej Nogen der lige kan rette den her igennem for mig, jeg kan nemlig ikke selv se om der er fejl.. Mange tak Au pair in England The English middleclass has got a bad reputation, if you going to believe the rapport, there recently have been published. An organization called International Yout... -
IB-elev søges
ForumindlægJa, overskriften siger alt...Jeg søger en IB-studerende som kan hjælpe mig med nogle spøgsmål mht. studiet, her over studi.Jeg har forskellige spørgsmål, som jeg ikke vil skrive ligenu, men efter jeg har fået svar.Jeg sætter stor pris på hjælpen!!:) -
funktioner og variabelsammenhænge
ForumindlægSammenhængen mellem temperaturen t, målt i grader, og temperaturen F målt i grader fahrenheit, er givet ved F = 1,8 * t + 32 Bestem et udtryk for trykket som funktion af temperaturen målt i fahrenheit. -
A=k*N
ForumindlægEn ko spiser græs på en mark, der er forurenet med I-131. Koen indtager herved I-131 med en samlet aktivitet på 20000 Bq.Henfaldskonstanten for I-131 er9.98*10^-7s^-1- Beregn det antal I-131 atomer, som koen indtager.Jeg har udregnet det på følgende måde:Jeg isolerer N i formlen så formlen kommer... -
Impuls, kerneprocesser
ForumindlægHvad mener man med at kernen har en impuls og hvad sker der med denne impuls, når vi har et radioaktivt henfald. Nogen der kunne forklare mig dette, eller give mig et link, hvor jeg kunne finde oplysninger om impulser i kernen. -
Gennemtrængningsevne og påvirkning på kroppen
Forumindlæghvordan er strålings (ioniserende stråling) gennemtrængningsevne på kroppen, og hvordan påvirker det kroppen? tak på forhånd :) -
Hjælp med opgave
Forumindlægopgaven lyder:Ved en lægeundersøgelse målte man 30 soldaters højde: 177, 176, 175, 178, 182, 186, 177, 184, 173, 177, 176, 183, 187, 176, 175, 169, 185, 188, 174, 180, 168, 177, 169, 166, 174, 179, 181, 173, 170, 183.a) find middeltallet, typetallet og medianen. b) Lav en hyppighedstabel der er o... -
Når Snerlen Blomstrer Opgaver..
ForumindlægHej alle sammen. i min klasse har vi lige læst Når Snerlen Blomstrer. og nu er vi så blevet stilet nogen spørgsmål men jeg har virkelig ingen andelse om hvad svaret er det er ca. 5 måender siden vi har læst bogen :S. det kunne være dejligt vis nogen gad hlælpe (;: - Beskriv forholdet mellem claus... -
fysikB
Forumindlæghej. jeg går i 1g og har fysik C, men vil gerne have det op på B. jeg ved ikke om jeg skal op til fysik til sommer, men hvis jeg skal tæller ens karakter så meget hvis man gerne vil have det op på B og får en anden karakter der??? -
Intro til LaTeX
ForumindlægEr der nogen der ved om der på KU er noget fælles intro til et program som LaTeX eller er det bare op til de studerende selv at lære det? -
KEMI!!!
ForumindlægHjælp, jeg skal op i kemi.... Det eneste fag jeg slet ikke ville op i...Er så nervøs, og skal igang med at læse i dag...Problemet er at vi har haft den værste lærer, og jeg har stort set ikke lært noget hele året....Jeg har det på et sprogligt B-niveau...Nogen der står i samme situation???? -
VEKSELSTRØM!!!ELLER KALK Er der nogen som har notater til vekselstrøm eller KALK!!
ForumindlægHar brug for notater til vekselstrøm eller kalk. Skal op i morgen!! -
elektromagnetisme!hjølp
Forumindlæger der nogen som har forstand om elektromagnetisme? og hvilke forsøg kan man lave? -
hjæææææælp?
ForumindlægHåber der er nogle der vil hjælpe mig.. ved hvilken proces kan en neutron omdannes til en proton? ved hvilken proces kan en proton omdannes til en neutron? -
HJÆLP HASTER!!!!!!!!!
ForumindlægHejsa....Hvordan skal man beregne note 4 og 5 til en balance med noter?
