Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 9001 til 9020 af 163700
  • ´Sød en der vil kigge på min engelsk oversættelse?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. er der nogen der ville være så rare at kigge på en engelsk oversættelse fra dansk til engelsk. har selv oversat det men har store problemer med det skriftlige englesk ?
  • Valgfag. Psykologi vs. engelsk

    Forumindlæg
    HejJeg skal meget snart sætte kryds ved mit sidste valgfag. Jeg svinger mellem engelsk på højniveau og psykologi. Jeg er ikke virkelig god i skolen, kommer nok ud med et gennemsnit på 8-9 hvis jeg er heldig. Jeg ved en masse om engelsk højniveau. Der er ca. 3 afleveringer om måneden og jeg kan ga...
  • Skal jeg vælge bioteknoglogi A, mat A eller biologi A, kemi B

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til at vælge studieretning. Jeg står mellem biotek A, mat A eller biologi A, kemi B også har jeg tænkt mig at have matematik til A. Jeg synes umiddelbart at biologi A og kemi B er mest mig, men jeg er bange for at det bliver en hel pige klasse. Hvad tænker I med det? er det bare en...
  • Hjælp til at lave engelsk abstract

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skriver SSO, og er nu noget til at skulle skrive et resume på engelsk. Men da jeg er super dårlig, til at skrive på engelsk, kunne jeg meget god bruge noget hjælp. Sidder der et dejligt menneske, der er god til engelsk, som kunne tænke s...
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej.. Er det kun det skriftelig B- niveau som tæller 1/3 af karakter når den lægges sammen med A, eller er de både skriftelig og mundtlig?
  • Gode råd til Engelsk eksamen :-)

    Forumindlæg
    Hej "studies" Jeg skal til engelsk eksamen i morgen, så er der nogle her der kan give mig nogle gode råd?? Har virkelig brug for det!!! - Tak på forhånd!!!
  • Hvad hedder mandatfordelingsmetode på engelsk?

    Forumindlæg
    - og hvordan siger man "største brøks metode" og " d'Hondts metode" på engelsk. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?
  • Rettelse af engelsk stil.

    Forumindlæg
    Hejsa, Er der nogen der vil rette min engelsk stil?, Hvis ja, så sender jeg den til jeres indbakke, som i skal sende igen, når i har rettet den. :) M.V.H Pokemonorm
  • Rettelse af engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der er interesseret i at rette min engelsk stil på små 2 sider? Det er 2.g - stof.
  • Engelsk oversættelse - hjælp til rettelser!!

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte denne danske tekst til Engelsk. Det har jeg så gjort, men jeg vil gerne have hjælp til at rette den for fejl! Hvis du kan hjælpe ville det være skønt!
  • Metode i engelsk faget?

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og abejder på min SRO metode afsnit. Hvilke(n) metode(r) arbejder man egentlig med i engelsk? På forhånd tak for hjælpen.
  • Engelsk skr. rettelse

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen amerikanere eller englændere, der er interesseret i at rette en lille engelsk tekst, ville det være dejligt! Kontakt mig evt. i indbakke eller her, hvis det er noget for jer.
  • SSO i Psykologi og Engelsk

    Forumindlæg
    Hvis jeg skal vælge psykologi og engelsk, tror I jeg kan analyse en bog om ens oplevelse med psykik lidelse?
  • Matematik A december 2016

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ligger inde med besvarelse af matematik a niveau fra december 2016?
  • AT Metode i samfundsfag og engelsk

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har et problem. Jeg forstår ikke et ord af metoder og jeg skal til eksamen i AT på torsdag:) Jeg har i samfundsfag læst en masse bøger og brugt det mest relevante, men jeg har også et par tabeller med. I Engelsk har jeg kun læst og analyseret en bog og har skrevet om den passer med dag...
  • Rettelse til min engelsk aflevering?

    Forumindlæg
    Hej, alle sammen. Jeg ville lige hører om nogen gad at kigge min engelsk aflevering igennem? Den er på 1.000 ord, men den er ret spændende :D! Vi får snart årskarakter, så jeg vil virkelig gerne imponere min lærer. Knus og kram herfra :) (Jeg sender over indbakke)
  • Er der nogle der vil rette en engelsk disposition?

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal aflevere min engelsk disposition i morgen. er det nogle der vil rette den hurtigt. min overemne er: growing up min underemne er: growing up with famous parents. håber der er en/nogle der hurtigt vil rette den, det tager ikke så lang tid. opgaven er vedhæftet som fil. tak på forhånd...
  • Sinus(A)=a/c og cos(A)=b/c

    Forumindlæg
    Hej jeg har en opgave fra min lærer, hvor jeg skal komme i detaljer hvordan man finder frem til disse 2 formler. jeg har skrevet dem i min notebog, men det er sindsygt dårlig beskrevet, så er der nogen der kender en link som viser det eller vis nogen har tid til at vise det her :P
  • Engelsk stil... Vigtigt

    Forumindlæg
    Hey... Håber virkelig at nogle kan hjælpe.. Skal aflevere engelsk stil, men der er sket det som ikke må ske, jeg kan ikke komme ind på computeren og der står figurerkonfintio fejl, er der nogle der ved, hvad jeg skal gøre???
  • Idé til Engelsk Essay

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville spørge jer om hvad man kunne skrive om hvis man skulle skrive et engelsk essay, på ca 300-400 ord. Og "overskriften" er noget der irritere dig eller undre dig. For jeg ved simpelt hen ikke hvad jeg skal skrive om. På forhånd tak for hjælpen!