Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 9401 til 9420 af 154034
-
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg søger en seriøs og dygtig lektiehjælp til biologi b. Jeg bor i Horsens men er villig til at køre efrer det. Håber der er en der kan hjælpe mig evt henvise til andre der kan :) -
S: Mat A1, Mat A2, Mat B til A, Mat AB1 (opg), Mat AB2 (opg), Mat A3 (opg) og Mat B til A (opg)
ForumindlægHej, Jeg sælger følgende matematikbøger: Mat A1 (nypris kr. 375,00) Mat A2 (nypris kr. 359,38) Mat B til A (nypris kr. 406,25) Mat AB1 Opgaver (Kan ikke findes på Saxo, men nok ca. det samme som Mat AB2 Opgaver) Mat AB2 Opgaver (nypris kr. 234,38) Mat A3 Opgaver (nypris kr. 150,00) Mat B ... -
Udregning af gennemsnit?
ForumindlægVille lige høre om nogle kan fortælle mig hvilke fag jeg skal regne med i mit gennemsnit? Har/vil afslutte følgende fag inden sommer: Dansk A mundtlig Dansk A skriftlig Engelsk B Mundligt Engelsk B Skriftlig Matematik B Mundtlig Matematik B Skriftlig Biologi B Mediefag C Tysk C Naturvidenskabelig... -
Hvad skal der til for at bestå?
ForumindlægHvad skal der til for at kunne bestå matematik b-niveau skriftligt og mundtligt efter den nye reform? -
Den rette linje 𝑦 = 𝑥 − 1 møder kurven 𝑦 = 𝑥 2 − 5𝑥 − 8 ved punkterne A og B. Kurven 𝑦 = 𝑝 + 𝑞𝑥 − 2𝑥 2 passerer også gennem punkterne A og B. Find ...
ForumindlægDen rette linje ?? = ?? − 1 møder kurven ?? = ?? 2 − 5?? − 8 ved punkterne A og B. Kurven ?? = ?? + ???? − 2?? 2 passerer også gennem punkterne A og B. Find værdien af p og q. har brug for hjælp til overstående opgave tak på forhånd -
Eksamenskarakter
ForumindlægHej. Jeg ved at når man får årskarskter i et A-fag så vægtes det med 1 for mundtlig og 1 for skriftlig. Men hvad nu hvis man KUN skal til eksamen i mundtlig, vægtes karakteren så igen med 1 eller er det 2 denne gang, fordi man ikke har været oppe i skriftlig og kun mundtlig. Kh. -
eksamener-...
Forumindlæghej jeg ville bare spørge om nogen ved hvilke eksamener man helt sikkert kommer op i til maj i 9.klasse og hvilke eksamener der bliver trukket lod om? -
Årsprøve
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til biologi årsprøve imorgen. Jeg har biologi på A niveau og går i 2.g. Er der nogen der har en ide om hvad jeg evt. skal huske at have med at noter? Måske tager vores lærer det sidste opgavesæt med, som 3.g'erne fik sidste år til skriftlig biologi? -
Engelsk prøve eksamen?!
ForumindlægJeg vil bare gerne vide hvordan en Engelsk skriftlig eksamen foregår? -
Mitose og Meiose
ForumindlægHej Vi har fået en opgave der lyder på at vi skal lave en lille præsentation omkring Mitose og Meiose, hvilket jeg fatter hat af, jeg har både spurgt min mor og far. Vi for en time til at lave det, hvilket jeg ikke synes er nok da der også skal indgå en planche. Mit spørgsmål er Hvad er Mitose... -
problemformulering BI/HI
ForumindlægHey Jeg har valgt overemnet Darwin. Fagene er biologi A og historie. Nogle forslag til det overordnede hovedspørgsmål og evt. nogle underspørgsmål mvh. -
TI-85 lovlig til afgangseksamen?
ForumindlægHar fået min gode gamle ti-82 stjålet :'(Men har fået det fantastiske tilbud at købe en TI-85 til 200,-Men inden jeg køber den vil jeg lige være HELT sikker på at den er lovlig at bruge til biologi- og matematikeksamen (a+).Skulle jeg selv mene at den var, men vil stadig gerne høre et "j... -
Inspiration
ForumindlægHej. Jeg har besluttet mig for at skrive srp i biologi A og kemi B, hvor jeg vil undersøge acetylsalicylsyres nedbrydningshastighed i kroppen. Jeg ville høre hvad jeg mere kan undersøge i forlængelse af det jeg har præsenteret ovenover. Tak på forhånd. -
Antal eksamner
ForumindlægHej Jeg har fået at vide at jeg skal op til fuld pensum og går på 2g. Men jeg er dog ikke sikker på hvor mange eksamener jeg skal op i. Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg skal op til mundtlig og skriftlig i alle de fag jeg afslutter i år, Eller kun mundtligt Har fået at vide, at der ikke... -
Antal eksamener i 2020
ForumindlægHalløj alle :) Er der nogle, der ved hvor mange eksamener, vi skal op i, hvis vi afslutter gymnasiet i år 2020? Og er der en specifik fordeling af mundtlige og skriftlige eksamener? -
Hælp mig :)
ForumindlægHvad er funktionen af disse cellekomponenter? A) Cholesterol B) Kromosom C) Mikrotubuli D) Mitokondruim E) Ribosom -
Beregn de ukendte stykker i trekant ABC når a = 25,3, C = 68 grader og B = 36 grader
Forumindlægjeg har regnet a ud men kan ikke finde c og b? -
Eksamen - htx
ForumindlægNu har jeg fulgt med i hvad dem fra det almene gymnasie ville /ikke ville op i til deres eksamner. Så var det jo jeg tænkte at oprette en tråd specielt for htx-elever. Går ud fra at i andre også får jeres eksamner offentliggjort onsdag!?Hvad håber i så på at komme op i / ikke komme op i? :) - Og ... -
Jo flere højniveaufag des højere snit?
ForumindlægJeg har hørt noget i medierne omen plan om at ens højniveau fag skulle tælle højere end de andre fag og at jo flere højniveau fag man havde des højere blev ens snit derfor. Jeg mener selv at disse regler først træder i kraft med gymnasiereformen i 2005 (hvis de overhovedet bliver vedtaget) men n... -
Passer det her med former?
ForumindlægSe denne også bestemt hvad der er X1, X2 og y1, y2 også benyt formel a og b for eksponentielle funktioner. Derefter haves a og b i den eksponentielle forskrift.
