Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9601 til 9620 af 176852
-
Matematik eksamen
ForumindlægJeg sidder lige nu og læser til matematik. Og NEJ hvor er det bare for svært :( Jeg har fået at vide jeg skal finde et bevis til hvert punkt Tal og algebra beskrivende statistik Geometri Funktioner lineære funktioner 2. grads olynomier Eksponentielle funktioner potensfunktioner Rentesregning line... -
A og b hjælp hjælp
ForumindlægMit andet forum døde, og er helt lost!! Har disse 3 a og b regninger og har virklig bruf for hjælp a=4 b=-3 1.3a + 4b Har fået den til 0? 2.3(a-b) Har fået den til 21? 3. a(2 i potens) + b(2 i potens) Har fået den til 4? Hjælp -
A-fagsbonus
ForumindlægHej allesammen. Er der muligvis en, der ved, om A-fagsbonus kommer til at være gældende for de nuværende 1.g om 3år, altså når de skal ud af 3g. -
areal af a
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med opgaven for a kan jeg ikke løse med wordmat.. -
Samfundsfag A
ForumindlægEr der nogle, der kender til et VUC/ HF, hvor da udbyder Samfundfag på A niveau på flex/ fjernundervisning ? -
Hurtig hjælp til kemi rapport!?
ForumindlægHej alle. Jeg har lavet et forsøg jeg skal lave kemi rapport over problemet er bare resultaterne fra forsøget ikke passer med hvad jeg burde have fået. Jeg har taget fedt ud af 10 g chips vha. pentan, og herefter afbrænd pentanen. Så skulle man forvente at fedtmassen skulle være på ca. 3 g, men... -
a+b
ForumindlægBeregn værdien for hvert af udtrykkende når a=-3 og b=3 3a-b= 2a+b''i anden''= a i anden + b * 2= kan ikke finde ud af den og har brug for hjælp -
Omvendt A
ForumindlægJeg kan huske jeg engang så et tegn, der lignede et omvendt stort A. Hvad er det (og findes det??)? -
RADIOAKTIVITET mundtlig præsentation af alfa- beta- og gammastråling FYSIK 24 TIMERS EKSAMEN
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i fysik om 24 timer og har trukket emnet RADIOAKTIVITET: opgaven lyder således ____________________________ Radioaktivitet Lav en mundtlig præsentation af alfa-, beta- og gamma-stråling. Den faglige samtale vil tage udgangspunkt i din indledende præsentation og kan indd... -
m-3=a
Forumindlægjeg skal beregne dette: a=(m-3) ?jeg er noget så langt indtil videre, men nu er jeg gået i stå. (jeg skal også finde a) ?m-3=a m=a+3 -
tværsnitsarealet A
ForumindlægHej Er der nogen som kan fortælle mig hvad tværsnitsarealet A er på en kobber ledning? -
Hvordan kan jeg blive bedre til at skrive skriftlige stile i dansk?
ForumindlægHej alle sammen. jeg håber der er nogle derude som kan hjælpe mig. Jeg vil så gerne blive bedre til at kunne skrive skriftlige stile på dansk, men ved ikke helt hvad jeg skal gøre. jeg får altid 4 og vil helst gerne op på de 7 - 10 taller. har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre for at forbed... -
Reaktion - kemi(please)
ForumindlægDer er en lille opg som driller mig:Til 10ml havvand sættes pverskud af sølvnitrat, hvorved havvandets indhold af cl- fældes fuldstændigt som AgCl(s)Opskriv reaktionsskemaet for fældningsreaktionenEr der Cl- i havvand? er det ikk bare H2O?Formlen for sølvnitrat er AgNO3AgNO3 + noget må give AgCl,... -
Osmose, kemi opg. 6.25
ForumindlægHejsa. Sidder og prøver at lave kemiaflevering, men der er to spørgsmål jeg er gået kold i : Man har opløst 0,456g af renfremstillet propansyre i 500mL vand, t = 25 grader. Propansyre er delvist protolyseret, og man måler en værdi for det osmotiske tryk til 0,351 bar. d) Beregn ud fra målinge... -
kemi ethan-1,2-diol
Forumindlæghvordan ser ethan-1,2-diol ud OH 2OH H - C - C - H H H kunne det være sådan? -
Fysik/Kemi Rapport.
ForumindlægHei Sp'er! Jeg skal skrive en mega go indledning til min rapport om alkohol :P Men problemet re bar, hvad skal jeg have med i indledningen og hvad skal jeg ikk have med. Det skal ikke gå hen og blive teori om alkohol. -
SSA eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige skrevet min afsluttende projekt om diabetes og skal til mundtlig eksamen her om nogle dage. Jeg ved overhovedet ikke, hvad jeg skal sige, da mit praktikperiode tog længere tid end eleverne i min klasse, som derfor allerede er færdiguddannet. Jeg ville høre om nogen vidste, hvad... -
mundt. eksamen
Forumindlæghej.. jeg skal op til religion mundt. eksamen og har nogle spørgsmåle omkring dette... - hvis jeg får en tekst både fra GT og NT, skal jeg så tale om begge religioner; altså jødedom og kristendom....? -
Eksamen Erhvervsøkonomi
ForumindlægJeg skal snart til mdt eksamen i erhvervsøkonomi. Pensum er: Produktion og omkostningsteori lineær programmering forbruger - og efterspørgselsteori Nogen der har ideer om hvilke trick spørgsmål eksaminatoren kunne finde på at stille ?? -
Erhvervsøkonomi eksamen
ForumindlægNogen der kan komme med eksempler på trick/fælde spørgsmål eksaminator/censor kan komme med til eksamen i erhvervsøkonomi.? Emnerne er: Produktions- og omkostningsteori Lineær programmering Forbruger - og efterspørgselsteori
