Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9621 til 9640 af 63055
-
Eksamensprojekt
ForumindlægHej. Er der nogen som har nogle rigtige gode idéer, som man kan lave som eksamensprojekt som vedr. rum? Det skal ikke være noget med tegning eller et maleri :) -
lille tekst 100 ord, skal rettes for fejl
ForumindlægHej denne tekst skal rettes for fejl. Da jeg nicht so gut als Deutsch bist, beder jeg nogen om at kikke lidt på den. Det skal afleveres på mandag. xxxx er blevet sat ind fra lærerens side for tavshed. Ich heiße xxxxxx und ich bin 17 Jahre alt. Ich komme aus dem früheren xxxxxxxx, aber ich wohne ... -
Danske normer
ForumindlægHar fået en opgave for hvor man skal forklare den danske kultur, og evt. dets normer? Hvordan vil I svare på dette spørgsmål PS: Svar hurtigt, den skal snart afleveres :D -
Hvilke karakterer søger jeg ind med?...
ForumindlægHejsa. Jeg gik ud af folkeskolen for 2 år siden, og jeg er endnu ikke på en uddandelse endnu. Jeg ved at jeg søgte ind med mine 2. standpunktskarakter da jeg først søge ind... Men hvis jeg vælger at søge ind næste år, hvilke karakterer er det så at jeg søger ind med? Jeg går udfra at d... -
Fravær
ForumindlægHej Jeg kom sådan til at tænke på om 2,9% i fravær er meget. Har svært ved at blive enig med mig selv om det. Så hvad synes I? -
Engelsk opgave.. ( fly ) hjælp
ForumindlægHej er igang med at lave et diasshow om fly. Det er gået rigtigt godt indtil nu, problemet er, at jeg ikke kan finde noget ellers at skrive om vedrørende fly. Eller jo det kan jeg godt, men vil gerne finde noget, som kan gøre mit diasshow spændende når jeg fremlægger det. Altså noget der virker i... -
ideer til et produkt ( Svar venligst senest 11-10-2017)
ForumindlægHej alle sammen min gruppe og jeg har brug for inspiration til vores produkt , og vores emne er om kontanthjælp PS : Håber i kan svare os (: -
Forberedelse til Terminsprøver
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til Terminsprøver her i næste uge. Så tænkte på om hvordan man kunne forberede sig.. Er der nogen der har nogle ideer? -
Aflevering i morgen. Har knoklet!!
ForumindlægEr dette nogenlunde korrekt tysk? Stasi Opgave 1 Der Zynismus kennt keine Grenzen. DDR9;s berüchtigte Sicherheitspolizei, Stasi, einsammelte beweisen über der Feinde die Arbeiterklassen. Viele Kinder und Jungen werden trainieren zu denunzieren kritischen Bürger, auch seiner nächsten. Die Den... -
Ligninger : minus x? (-x)
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at regne den her ud: -x = -8 -
karakter
ForumindlægHej :) Nogen der ved hvor mange fejl i en matematik prøve man må have, for at få 12? ... og for 10? -
Lektie hjælp søges!
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 18 år, som søger hjælp i matematik på A niveau en til to gange om ugen. Jeg går i gymnasiet og skal starte i 3.g efter sommerferien. Jeg får brug for hjælp til mine afleveringer og lektier i skolen. Jeg bor Odense centrum, og håber der er en som kan hjælpe mig :) Man sk... -
Baser uden (OH-)-ioner?
ForumindlægHejsa. 9;De fleste baser indeholder (OH-)-ioner9;. Hvilke baser gør da IKKE? -
Disposition
ForumindlægHej. jeg har lige skrevet en disposition til min mundtlig engelsk prøve. og skal avelevere det imorgen, er der ikke en venlig sjæl der vil se på det. Bare se om det er rigtig det jeg har lavet. Det er første gang jeg skal op i det, så er lidt i tvivl. :-) PS. skal give den imorgen, håber i kan nå... -
HURTIGT SVAR!
ForumindlægHvad er faren ved de sociale medier? Send gerne nogen gode links eller bare et godt svar. Må gerne være på engelsk ?? -
Hjælp til reduktion
ForumindlægHej. Jeg har en opgave som hedder: 3(p+q)^2 - 6p(q - p) Det er mest det første trin der forvirrer mig. Håber i kan give et bud på det. -
Hej med jer, er der nogen af jer kan svare på mit spørgsmål her, kan man bruge Berretermodel, Aktantmodel og kontraktmodel når man vil snakke om kompositione...
ForumindlægHej med jer, er der nogen af jer kan svare på mit spørgsmål her, kan man bruge Berretermodel, Aktantmodel og kontraktmodel når man vil snakke om kompositionen af eventyret, jeg mener kan jeg vælge alle de 3 modeller og snakke om i mundtlig eksamen, eller bare vælger en af dem, når jeg skal snakke... -
Gymnasium
ForumindlægHej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;) -
Gennemsnit? Kongsholm, Taastrup, Rødøvre
ForumindlægHvor højt et gennemsnit skulle man have for at blive optaget på Albertslund, Tååstrup & Rødovre Gymnasium? HILSEN DEN FORVIRRET -
Er jeg blevet droppe !!!!!!!!!
ForumindlægHej skal på stx næste år men mit eksamensbordet lå på 4,8 så nu skal jeg ind til samtale men jeg er ikke blevet indkaldt endnu og på sedlen står der man bliver i skaldet hurtigst mugeligt efter de har fået karaktererne -og tæller min reserveret plads stadig eller kan de droppemig nu?
