Dansk

Hej med jer, er der nogen af jer kan svare på mit spørgsmål her, kan man bruge Berretermodel, Aktantmodel og kontraktmodel når man vil snakke om kompositionen af eventyret, jeg mener kan jeg vælge all

03. juni 2018 af mabrouka (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej med jer, er der nogen af jer kan svare på mit spørgsmål her, kan man bruge Berretermodel, Aktantmodel og kontraktmodel når man vil snakke om kompositionen af eventyret, jeg mener kan jeg vælge alle de 3 modeller og snakke om i mundtlig eksamen, eller bare vælger en af dem, når jeg skal snakke om kompositionen af teksten? Jeg håber, at nogen kan svare på det:)

Brugbart svar (0)

Svar #1
03. juni 2018 af NielsThoegersen

Jep, du kan udmærket godt bruge alle tre, men det er unormalt, at man ville inddrage alle tre i én mundtlig fremlæggelse, specielt også på grund af den korte tid, som man har til fremlæggelsen i 9. klasse. :)

Svar #2
03. juni 2018 af mabrouka (Slettet)

Tusind tak for det Niels??

Brugbart svar (0)

Svar #3
03. juni 2018 af NielsThoegersen

Det var så lidt. :=)

Sig til, hvis der er mere!

Svar #4
03. juni 2018 af mabrouka (Slettet)

Det skal jeg nok??

Skriv et svar til: Hej med jer, er der nogen af jer kan svare på mit spørgsmål her, kan man bruge Berretermodel, Aktantmodel og kontraktmodel når man vil snakke om kompositionen af eventyret, jeg mener kan jeg vælge all

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.