Søgning på: engelsk brev. Resultater: 9681 til 9700 af 25907
-
hvad betyder????
Forumindlæghejsa er der nogen som lige kan fortælle mig hvad begrbet "demografisk transition" betyder?????\nhar nemlig læst så meget om det, men der stå¨r bare ingen steder hvad det der betyder.... -
har man FSA måde i december og maj??
Forumindlæghej alle jeg har lagt mærke til at der er fsa i december og maj så jeg vil bare spørge om man skal op i FSA to gange. f.eks. er der fsa 2012 maj og fsa 2012 december tak på forhånd -
En sætning
ForumindlægHej er der nogle der har læst teksten the future of robots og kan forklare mig hvad denne sætning betyder? "Human experience is marked by a refusal to obey our limitations" -
Oversættelse
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte denne her sætning sammen:\n\nSøvnens betydning for evnen til at huske er overraskende vigtig, viser nyere forskning.\n\nHar prøvet mig lidt frem med at starte med The sleep, the meaning...\n\nNogen der vil hjælpe???? -
Valgfag
ForumindlægHej...\n\nVil gerne spørge jer herinde om råd ang. valgfag...\n\nJeg skal nemlig læse medicin og jeg har valgt Kemi A, Mat A og overvejer at tage biologi B.. Er det klogt at tage biologi B eller er det nødvendig at tage fysik A. Jeg mener selv at det er vigtig at tage biologi da man bl.a. beskæft... -
nogen der er villige?
Forumindlæghej...Er der nogen der er villige til at læse en mystery story??men den ska måske rettes lidt her og der så det kunne være dejligt hvis nogen kunne hjælpe mig med det?? :) -
Oversættelse - med stort?
ForumindlægSiden 1933 har byen været styret af den katolske befolkning.skal den "katolske befolkning" stå med stort? -
lille klovn rettelse
Forumindlæger der lige nogle søde mennekser, som vil rette det for evt fejl:For me a winner doesn’t have to be in a individual performance, but just something, someone have done, which no one ells has been able to do. My winners are namely the comedy series, named “clown” /klovn, because I think, it is the ... -
Krav om eksamen ?
ForumindlægHej . Hvis jeg skal have spansk på A-niveau til næste år. SKAL jeg så bestå det på b-niveau når jeg skal til eksamen her i år . Eller er det ligemeget, bare jeg så at sige 'gennemfører' forløbet ? -
Frekvensspektrum???
ForumindlægHej alle sammen Er der nogle der kan forklarer mig hvad frekvensspektrum er? Hvis man taler indenfor bølger og resonansrør? Håber i kan hjælpe, da der står nemlig intet på nette om det! :-( -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHejsa... Jeg har brug for hjælp til rettelse af det nedenstående. Det er skrevet som en dagbog.På forhånd mange Tak !!It was a Wednesday night in 2001 the earthquake had hit Alanya. Alanya is a wonderful city, which lies beautifully on south Turkey. I was in summer holiday in Turkey with my paren... -
Fejlsætning
ForumindlægWhen they had examined the fingerprints, the police was able to prove that our neighbour had burgled us. Jeg kan godt se at det skal være were, men hvordan forklarer man fejlen? Har det noget at gøre med at police er et utælleligt substantiv ? Men det tror jeg heller ik for så skulle det jo neto... -
FRANSK OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej alle søde mennesker! Jeg er virkelig, virkelig på skideren. Mit fransk er elendigt, og får karakter for en oversættelse jeg skal lave til imorgen. Derfor vil jeg høre om der er nogen der ville være rare at oversætte denne tekst for mig. Verberne står desuden i infinitiv: Hélène accepterer ga... -
Bhopal katastrofen
ForumindlægHej Som i sikkert ved var hovedemnet i AT katastrofe og jeg har valgt at arbejde med Bhopal katastrofen. Jeg har valgt at benytte mig af Kemi og Historie ( både samfundsfagligt og humanistisk). Jeg ville nu spørge om en af jer muligvis gider se min AT synopsis igennem? Problemet er at jeg... -
SSO-krise!!!!!
Forumindlæghej allsesammen... jeg sidder i den her uge og knokler med min sso, og er gået mere eller mindre i stå... jeg tænkte på, at hvis der er nogle af jer har læst the fifth child af Doris lessing, om i så ikke kunne give mig nogle gode råd til hvad jeg kan skrive inden for miljø, komposition og den ... -
STM?
ForumindlægHvad betyder STM? -
Objektivt el. subjektivt??
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal skrive en kronik om fortællende journalistik. I kronikken skal jeg desuden karakterisere de fortællermæssige og stilistiske virkemidler i Morten Sabroes "En luder steg af toget, kap. 6". Derudover skal jeg med inddragelse af eksempler diskutere betydningen af, a... -
fransk organisering?
Forumindlæghej Hvem kan hjælpe? Jeg skal vide noget om, hvordan franskmænd er organiseret på arbejdsmarkedet. Hvordan er de det? Fagforeninger osv. Hilsen mybo -
HJÆLP: genetik og bioteknologi?? genmodificerede planter??
ForumindlægER I TVIVL OM HVAD JEG SKAL SVARE TIL FØLGENE: TEMA: Genetik og bioteknologi 1. Hvad kan DNA i dag anvendes til? 2. Vurder og diskuter anvendelsen af DNA-test 3. Vurder og diskuter anvendelsen af genmodificerede planter 4. Hvad kan viden om blodtyper bruges til ? Og er der... -
Cigaretter :-)
ForumindlægHey. Er der nogen, der ved hvor mange cigaretter man må impotere fra Indien til England?? Jeg vil gætte på 200 stk. men er overhovedet ikke sikker. Få forhånd tak!
