Søgning på: engelsk brev. Resultater: 9701 til 9720 af 25907
-
begreber på dansk
ForumindlægKan I hjælpe mig med til at oversætte disse begreber til dansk. Newline Keyfigurs i mio. DKK 2003 2002 2001 2000 1999 1998 Gross margin 31,6 37,3 33,9 28,7 22,0 22,8 Result of primary income 6,0 11,5 8,7 8,3 5,2 7,1 Financial cost, net (1,8) (2,5) (5,0) (2,4) (2,4) (1,9) Net result 1,9 5,8 1,4 3... -
en sætning
ForumindlægHvis barnet ikke løsner afhængigheden til moderen, så risikerer det at gå i stå i sin udvikling. Hvordan kan jeg oversætte dennne sætning?? -
Excel Regneark
ForumindlægEr der en, der ved, hvordan man kan skrive denne formel ind i excel, så man kan lave et skema, hvor man indtasterne et tal, og så regner man excel selv tallet ud i formlen? k_2n = sqrt(2 - sqrt(4 - (k_n)^2)) K_2n = 2K_n / (2 + sqrt(4 + (K_n)^2) Det drejer sig om begge formler, men nu er det ... -
IØ - rente
ForumindlægNogen der ved, hvor jeg kan finde en overskuelig liste over renter i verden? Skal lave en opgave hvor jeg sammenligner de renten i udvalgte lande og forklarer mulieg årsager til forskellen i renterne. -
grammatik
Forumindlæghey nogen der gider og hjælpe med grammatikken på følgende.. på forhånd tak! The Reebok award The same year Reebok founded an award, which each year is given to a young person who has made an extraordinary effort for human rights. The award of about $ 25.000 is among others given to one of the C... -
stil
ForumindlægHej people har en stil der fylder en kun 300 ord vil nogen hjælpe med at rette den plis og om jeg har udfyld opgaven :D -
Hvad betyder "swamps"?
ForumindlægHej Jeg er i gang med en fysikrapport, og kan ikke komme videre før jeg finder ud af hvad "swamps" betyder i forhold til vands fordeling på jorden. Jeg har fået et diagram hvor der står at 11% af ferskvandet på jorden er "swamps", så hvad betyder "swamps"? Håber de... -
The rise of India
ForumindlægNogen som har skrevet denne opgave? Jeg kunne godt bruge noget hjælp nemlig. -
Hvad skriver I om i AT-synopsen?
ForumindlægSom en af årprøverne skal alle 2.g'ere lave en AT-synopsis. De fleste har fået overemnet: Krig, teknologi og medier. Man skal så skrive en synopsis i to fag fra de forskellige fakulteter. Hvilke fag skriver I i, og hvad skriver I om? Jeg kan vel begynde: Jeg skriver i fysik og dansk. Jeg h... -
synopsis - videre spørgsmål
Forumindlægjeg har lavet en synopsis om de 3 antikrigssange fra vietnamkrigen: John Lennon - Give Peace a Chance (1969) Marvin Gaye – What’s going on? (1970) Black Sabbath – War Pigs (1970) og opgaven ligger meget vægt på forskellene mellem de 3 kunstnere, og det at de begriber problemerne meget foskelligt... -
Test-sider
ForumindlægHej Er der nogen, som kender nogle sider, hvor man kan teste sin viden inden for alle mulige fag i folkeskolen? -
Gennemsnitlige BMI for børn
ForumindlægHej er der nogen der kender den gennemsnitlige BMI for børn eller har nogle statistikker? -
Komplekse tal (SRP)
ForumindlægHej, kender nogle af jer hjemmesider eller bøger som redegører for komplekse tal fra bunden af? Jeg skal til at skrive en SRP omkring komplekse tal og fraktaler, men jeg har ingen kendskab til komplekse tal. Jeg har allerede lånt et par bøger omkring emnet, men jeg ville sætte pris på hvis kunne ... -
Hvor langt skal en vurdering være i SRP?
ForumindlægHej Er der nogle der ved hvor langt en SRP vurdering skal være? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægDet kan godt være, at mange vil spørge om dette, men jeg ville værdsætte hvis en person gade læse min historiedel igennem i mit studieretningsprojekt i december, da jeg har problemer med at formulere mig skriftligt. Emnet er kryptologi og dettes brug i 2. verdenskrig! Hvis nogen ville det kan de... -
haster: oversættelse f. Eng t. Dk
ForumindlægHej Er der lige nogen, der kan oversætte denne sætning fra Dk til Eng.? Han ville ikke indordne sig i samfundets måde at definere, hvad der er rigtigt eller forkert. Tak på forhånd! -
Fysik&Kemi Rapport
Forumindlægjeg har en fysik & kemi rapport om kuldioxid og jeg skal bruge nogne egenskaber om kuldioxid men jeg kan ikke selv finde noget please hjælp -
Leukæmi, genterapi
ForumindlægHej. Skriver en opgave der omhandler behandlingsmuligheder af leukæmi via genterapi, men jeg har svært ved at finde noget om det, (på dansk). Har hørt, at der skulle være en behandlingsform der indeholder HSC stamceller, LSC og CD34. Nogen der kender noget til det, eller evt. har et link!? - På... -
Komplekse tal
ForumindlægEr dre nogen som kan forklare hvordan vekselstrøm hænger sammen med komplekse tal? Og hvordan deffineres differentibialitet for komplekse funktioner?? -
Et eller to...
ForumindlægHej! Er der nogen, som har en regel for, hvordan/hvornår man ved at indenfor, udenfor osv. skal være i et eller 2 ord?
