Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 9761 til 9780 af 47924
-
Skriftlig eksamen i dag
ForumindlægHej. Var til skriftlig dansk eksamen i dag, og har lidt blandede følelser nu. Har fået 02 skriftlig årskarakter og 4 mundtligt Trak kun dansk skriftlig og nu tror jeg lidt den bliver til et 00. Er jeg så dumpet?? Tæller man faget samlet eller enkeltvis?? Help please :( :( ... -
EKSAMEN.. HJÆLP! OM FORMELMASSE OSV.
ForumindlægHej, jeg er godt igang med min eksamen. men nogle spørgsmål kan jeg ikke svare på! her er de: Du skal omtale sammenhængen mellem formelmassen/molekylmassen og molarmassen. Og du skal bruge det til at sige noget om stofmængdekoncentrationer. Og så skal du omtale koncentrationsangivelser i mass... -
at eksamen - indledning vigtig?
ForumindlægEr det vigtigt med en indledning til at-eksamen? eller kan man godt bare sige: Jeg har valgt dansk og psykologi til at få svar på min problemformulering som er: "hvordan afspejler virkeligheden sig i dk", fordi at......... bla bla bla -
Engelsk eksamen - B nivaeu
ForumindlægHej alle :) . Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksamen B-nivaeu. Jeg skal op i næste uge, så jeg har forholdsvis god tid :) . Evt. nogle der har været oppe, og som kan give nogle gode råd :) ? -
Dumpet til Tysk eksamen.
ForumindlægJeg var oppe til Tysk B-niveau eksamen (mundtligt), og fik 00, men min årskarakter er 4 munddtligt og 7 skriftligt. Har jeg så dumpet faget? Og kan jeg stadig blive optaget på Universitetet, hvis bare mine andre karakter er gode nok? -
nogle som har været op i ap-eksamen?
Forumindlæghej alle, ville lige høre om i havde været oppe i ap-eksamen? jeg skal nemlig snart op, men forstår intet af, hvad det er det handler om. hvilke spørgsmål kan man få? kan i fx give et eksempel ? har læst at der er 2 del, latin og dansk del? hvad er forskellen? -
HASTE HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!!!!!!!!!!!
ForumindlægMå man gerne medbringe notater til dansk mundtlig eksamen? På forhånd tak kh. den forvirrede -
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
Hjælpemidler til dansk eksamen skriftlig
ForumindlægHej Jeg skal op til dansk skriftlig eksamen i morgen 3g A niveau, og ville lige høre om der var nogle foreslag til, hvilke nødvendige / brugbare hjælpemidler man kan hente / anvende til selve eksamen ? -
Engelsk oversættelser øve til eksamen
Forumindlæg1) Bill Smiths første roman, XYZ, var en stor succes Bill Smith's first novel, XYZ, was a great sucess 2) Romanens titel var ret underlig, men folk kunne lide bogen The novel's titel was quite weird, but people liked the book 3) Jane bor i et kollektiv, hvor de hjælper hinanden og... -
Problemformulering, vi kan ikke lige få den formuleret... (Historie/Fysik)
ForumindlægOkay, nu ligger landet sådan at vi skal skrive AT10 og det skal jo være et tværfagligt forløb og vi har valgt Historie (på A-Niveau) og Fysik på henholdsvis (B- og C-Niveau).. Som emne har vi valgt: Rumkapløbet til og med Armstrongs landing. Emnet har vi fået godkendt af vores vejledere, men vi s... -
Et det snyd? Matematik skr. eksamen
ForumindlægHej. Vil I betegne det som snyd, hvis man terper matematik formler og udenadslære lige inden den skr. eksamen og så snart, man får papiret (ark til uden hjælpemidler) og eksamen er startet - skriver formlerne ned på et papir med det samme? :) Man har jo i princippet ikke brugt hjælpemidler under ... -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. * -
Mundtlig eksamen - hvor lang tid
ForumindlægHej! Hvor lang tid har man til forberedelse og eksamination i 3-årigt højniveau i matematik på gymnasiet? I tvivl om det er 30 min. eller 24 min.? -
AT-eksamen i 3.g
ForumindlægHejsa.. Er der nogen, der ved, om denne ender ud i en mundtlig fremlæggelse? Lige som årsprøven gjorde i 2.g. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor den ikke skulle, men der er blevet slået tvivl om det i min klasse. Mvh Christina.. -
Gode råd til folkeskolens eksamen
ForumindlægHej alle flinke og hjælpsomme mennesker ;) Kan i ikke komme med nogle gode råd til samfundsfag. Da jeg skal op en gang i næste uge. Alt fra jeg skal se nyhederne til ting som er oppe i tiden og jeg skal have læst på . Hvis du har været oppe, hvad var du så oppe i ? og hvordan gik det? Mange tak -
3g: Eksamen i AT i morgen?
ForumindlægKan det passe, at nogen 3g'ere allerede skal op i AT i morgen (sidste skoledag)? -
Dansk eksamen - gode råd
ForumindlægHejsa Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og jeg er rimelig nervøs. Jeg har godt styr på pensum osv., men er der nogen, der har nogle gode råd, jeg kan bruge? Er der ellers nogen der har nogle erfaringer de vil dele? -
hvordan foregår kemi eksamen?
Forumindlæghej.. jeg skal op til kemi i morgen, og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen forløber sig. Jeg ved skal skal trække et emne af dem vi har haft, derefter forberede mig i 24 min. Jeg skal kunne gennemgå forsøget som hører til emnet, men skal jeg kunne forklare alle reaktionerne, og det der til... -
engelsk skriftlige eksamen 2010
Forumindlæghej hvad hedder emnerne til eksamenssættet for henholdsvis : stx b maj 2010 stx b august 2010 stx b december 2010
