Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9901 til 9920 af 176852
-
Matematik A hjælp!
ForumindlægEn funktion f er givet ved f(x)=x3-6x2+9x+1. Bestem de to værdier af k, for hvilke ligningen f(x)=k har præcis 2 løsninger. Er det ikke noget med at differentere og løse andengradsligning? Jeg forstår ikke hvad de eksakt spørger om :( -
Matematik A
ForumindlægHej Kender I en som gerne vil tilbyde matematikhjælp for penge? Jeg har stærkt brug for privatundervisning i integration ved substitution og differentialligninger. Jeg føler mig tryg ved en kvinde, da jeg selv er det, og håber I kender en kvindelig matematik lærer. Mange tak på forhånd! -
Mat A hjælp
ForumindlægHej søger en som læser matematik på uni eller en lærer i faget, jeg har bruge for hjælpen hurtigs muligt og penge kan vi snakke om når du kontakter mig for resten jeg er fra Aarhus . -
Prøveform A
ForumindlægHej, på min skole har vi åbenbart prøveform A i dansk. Vil bare gerne vide, om det fx. er sådan, at jeg går ind og trækker noget fx. digt, novelle, magasinblad, billede mm. og derefter får tid til at analysere det i 40 min? OG- vi har fået et par analysemodeller fra vores lærer, men er det så m... -
MAT a
ForumindlægPunkterne A(2,3) , B(12,4) og C(3,6) danner en trekant ABC En ret linje l går gennem punktet B har parameterfremstillingen. x=12+t y=4+t*-5 Bestem koordinaterne for de punkter p på linjen l, for hvilke areal af trekanten APC bliver 17 Nogen der kan hjælpe, og er helt på bar bund... -
Hjælp til spørgsmål A.
ForumindlægHejsa Behøver lidt hjælp til denne opgave, spørgsmål A (se vedhæftet fil) som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse. Nogen der kan hjælpe? Vh. Martin. -
Højden fra A
ForumindlægHej. Jeg sidder med opgaven: I ?ABC er C = 39°, a = 1,3 og b = 2,2. Bestem længden af højden fra A. Er ikke helt sikker på at jeg forstår opgaven rigtigt. Er der nogle der kan hjælpe mig på rette vej? Skal jeg finde arealet eller de andre ukendte sider? -
MAT A
ForumindlægEn trekant har sidelængderne 1, x og y. Det oplyses, af trekantens omkreds er 10 og x er større ned y a) bestem x, når det oplyses at trekanten er retvinklet er der nogle der ved hvordan man griber sådan en slambert an? -
AT-eksamen
Forumindlæghej studieportals mennesker:) Jeg skal til AT eksamen på tirsdag og skal jo i den forbindelse lave et kort oplæg over mine problemstillinger og valg af metoder, for at være sikker på at jeg ikke slynger noget ud der er forkert har jeg lige nogle spørgsmål; I faget dansk/humaniore: Jeg har analys... -
"What'd I say" storform eksamen i morgen
ForumindlægHEy alesammen, Er der nogle der kan fortælle mig hvordan storformen ser ud i "What'd I say" af Ray Charles. på forhånd tak, HIlsen HasseP -
Forkort (a+7)*(a+7)
ForumindlægSom sagt i overskriften så sidder jeg og har lidt problemer med denne her tak på forhånd -
Matematik A hjælp tak :)
ForumindlægI det fjerne land Fantasia var befolkningstallet på 144 millioner i år 2010. I årene efter steg befolkningstallet med 1,8 % om året. A) Opskriv en model, der beskriver befolkningstallet i Fantasia efter 2010. -
Mundtlig eksamen i engelsk - En lille disposition, og spørgsmål omkring perspektivering
ForumindlægHey derude, Så jeg skal jo op i engelsk imorgen - og vi går op og trækker en tekst, som vi så har en time til at analysere. Jeg har nået frem til en lille oversigt over hvad jeg har tænkt mig at gøre, men hvis der er nogen der har nogle gode inputs, så fire away! - Author and time. Fast summary... -
Matematik A!
ForumindlægHej Matematik nørder. Jeg skal have hjælp til en opgave jeg har vedhæftet som billede. Kan i hjælpe mig ? Jeg skal aflevere en opgave imorgen. Ida :) -
Må man medbringe sin egen ordbog med til fsa skriftlig fremstilling?
Forumindlæg -
old eksamen
ForumindlægHej! Jeg ska til eksamen i old imorgen, men er i tvivl om, om man er sikker på at trække et skulptur m.m der er gennemgået i løbet af året eller om dette ikke er sikkert. -
Eksamen 2008
ForumindlægNogen som ligger inde med fysik opgave sættet fra sommer eksamen 2008? Med udregninger og det hele? Mvh. Nicholas -
Varmefylde eksamen
ForumindlægHej alle jeg skal til prøve eksame i fysik og skal op i varmefylde. Har I nogle ideer til hvad man kan sige til en 25minutters fremlæggelse? -
Eksame- Fysik:)
ForumindlægHej... Jeg har eksame på fredag, og jeg mangler nogle forsøg... Bølger svingninger... Hvilke forsøg kan jeg lave med det emne?:) På forhånd, tak -
Dansk - Eksamen
ForumindlægHej Er der nogle af jer, der har et forslag til en nem og god tekst at analysere til eksamen? Jeg har fordybelsesområdet: Gamle eventyr
