Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10001 til 10020 af 61667
  • Hjælp til matematik opgaver.

    Forumindlæg
    Hej folkens! Hvis I forstå disse opgaver, så skriv til mig venligst. 1: Ea tjener i gennemsnit 80 kr. på torsdage og i gennemsnit 100 kr. på fredage. Hvor meget tjener Ea i gennemsnit mere ppå fredage end på tordage? 2: Ea og Laura har tilsammen tjent 450 kr. De fordeler pengene, så Ea får dob...
  • Hjælp matematik - Er lidt lost?

    Forumindlæg
    hej jeg sidder og har det meget svært med disse opgaver, (tjek vedhæftet) a) har jeg fået til y=-3x+1 ved at differentiere og til sidst isolere for b. ( ved dog ikke om den er rigtig). i b) tror jeg at man skal bestemme toppunkt ved differentialregning? men h´forstår ikke hvordan jeg skal...
  • matematik opgaver....

    Forumindlæg
    hey, jeg har svært ved at løse to opgaver. Jeg har virkelig prøvet mig frem, men fatter stadig ik en brik, jeg har dermed også google mig frem, men føler det ikke hjælper. håber i kan rede min dag... på forhånd tak!! :D
  • Hjælpt til matematik

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe mig med at løse denne opgave?
  • Polterabend Eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være?
  • eksamen VIGTIGT!!!

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart op til eksamen og jeg sidder lidt fast med en spørgsmål hvordan sikre velværdsstaten en lav arbejdsløshed
  • Råd til eksamen..

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak..
  • Hvordan foregår eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til eksamen i moregn, i religion. Men ved ikke hlet endnu, hvordan det foregår. Måske der er nogle søde mennesker derude, som gerne vil fortælle mig det?
  • Eksamen radioaktivt

    Forumindlæg
    Hej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude
  • Thise eksamen

    Forumindlæg
    Arrrrgh!.. Har været til eksamen i Thise case i dag... Damn, ham censoren gav godt nok ikke gode karaktere..
  • Hjælp til musikanalyse til eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal til eksamen i musik, C-niveau, i næste uge, og vil høre om der er nogen herinde som vil assisterer med analyse delen? :)
  • Historie eksamen .

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare hvordan historie eksamen foregår ? Evt. nogle prøve spørgsmål eller talepapire ?
  • Eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal til Historie eksamen i morgen, men jeg har ingen ide om hvordan den foregår, er der nogle der kan hjælpe mig
  • Eksamen 2011

    Forumindlæg
    Hejsa, Er der nogle der kan fortælle mig hvilken opgave som tysk A fik til eksamen i sommers? Mange tak for hjælpen! Hilsen, Frederik
  • Gødning - eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen imorgen på FSA niveau, men kender ikke nogen forsøg man kan lave hvis man trækker Gødning. Er der nogen der kender et godt/ikke for svært forsøg ?
  • ng eksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa. jeg skal til ng eksamen på mandag, men har ingen anelse om hvordan det foregår? er der nogen der kan forklare hvordan det kommer til at foregå??? på forhånd tak:D
  • hjælp til eksamens oplæg

    Forumindlæg
    Kunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin King". Er der nogle der har skrevet om den?
  • hjælp til eksamens oplæg

    Forumindlæg
    Kunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin king". Er der nogle der har skrevet det?
  • Dansk Eksamen - Haster!!!

    Forumindlæg
    skal man læse sin begrundelse af valg op ved eksamen? Eller har censor styr på det? Og hvor lang tid skal man fremlægge?
  • AT eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til AT eksamen, og jeg ved ikke hvordan og hvorledes den skal foregå? Skal man snakke kun om synopsen , slavisk eller hvordan og hvorledes?