Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 10041 til 10060 af 44201
-
AT-eksame har virkelig brug for hurtig hjælp
ForumindlægHej alle. Er der nogen som har været til eksamen i AT før, der kan skrive en `opskrift` på hvordan man fremlægger sin synopsis? Jeg har om planteforædling i historie og biologi, men jeg har ingen ide om hvordan jeg skal begynde eller slutte min fremlæggelse. Jeg har tænkt mig at lave et talepapir... -
hjælp til grammatik
Forumindlægvil nogen være sød og hjælp mig med noget engelsk grammatik Lav nedenstående sætninger om til spørgsmål. Skriv sætningen på linjen nedenunder. 1. she takes all the posters off the wall 2. he kissed his wife`s hand and smiled 3. it was hard to explain why they did it. 4. ... -
Atlantis AT 2019
ForumindlægHej :) Jeg har tænkt mig at skrive om Atlantis i old og engelsk. Jeg har mit materiale i old (myten om atlantis) og jeg kan ikke rigtig finde noget engelsk materiale hvor atlantis indgår. Jeg ville hører om i havde nogen gode ideer til hvilke engelsk materiale man kan vælge? -
Valg af valg
ForumindlægHej, Jeg skal til at vælge fag og emne i AT Jeg har tænkt på "den narcissistiske facebook-generation" hvor jeg vil skrive i psykologi C - men mit problem er så: skal jeg vælge dansk eller engelsk som andet fag?? Altså hvad ville være fordele og ulemper ved de to fag? I dansk: Artiklen &... -
HTX bøger i IT/KOM
ForumindlægHej alle sammen.. Er der nogle der går på HTX eller har gået, og kan huske hvad (it/kom) og (Engelsk bøgerne) hedder. Jeg vil meget gerne høre fra jer (HTX`er), hvad de bøger hedder. Eller hvis i kender nogle gode bøger så i kunne anbefale mig, bliver jeg meget glad. Hilsen-^^-{Ali}-^^- -
SRP- Afstæning
ForumindlægHeey er der nogen der kan hjælpe ang. studieretningsprojekten? Har Afsætning som hovedfag og mit bifag er engelsk Er der nogen der har nogle forslag om hvad jeg skal skrive om?? Vil gerne skrive om en virksomhed..men ved ikke hvad, og hvordan? Nogle ider om nogle problemformulering? -
hjælp
Forumindlæghej alle sammen !:D jeg har virkelig behov for at blive bedre til engelsk! jeg kan bare ikke forstå sproget.. er der nogle der kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan gøre for at blive bedre? -
en linie oversættelse
Forumindlæghvordan ville man oversætte udtrykket"kort sagt" til engelsk? -
vudering af funktioner
ForumindlægHejsa allesammen! :) Jeg er blevet lidt itvivl om hvad jeg skal vuderer i denne opgave... Opgaven lyder: Man planlægger at lægge skinner igennem et landskab, som det ses på figur 5. Et billede af landskabet er lagt ind i et koordinatsystem, og skinneføringen skal ligge inden for det lyse områd... -
hjælp
ForumindlægHejsa jeg er i gang med at læse om udbytteprocent, og er det rigtigt, at man udregner denne, vha. faktisk udbytte/teoretisk udbytte*100%? Derudover hvad menes med faktisk udbytte? Hvis der derudover står sammenhæng mellem stofmængde, molarmasse og masse, hvad skal man så skrive dertil? Hi... -
foton
Forumindlægen foton hvilken slags stråling udsendes den ved???udsendes den hver gang der sker et henfald?? -
rucstud.dk hacket
ForumindlægGennem Google søgte jeg informationer til en dansk stil. Jeg fandt så noget på rucstud.dk. Da jeg gik til forumoversigten skete dette:http://rucstud.dk/forum/En konsekvens af Muhammedtegningerne!Skræmmende. -
Vm(f)
ForumindlægHjælp til at finde et nemt eks. til mundtlig eksamen til hvordan man finder Vm(f) i et lukket og et åbent interval (funktionsundersøgelse)Nogle forlag?? -
mat
Forumindlæghej jeg går i 2g og har mat B. jeg vil gerne have mat op på A, men ved bare at det nok bliver meget svært. jeg ved at jeg gerne vil have det, men er bange for at det vil komme til at trække ned på mit gennemsnit, hvis jeg skal bruge meget tid på det. jeg har biologi A og mat B og kemi B jeg vil... -
Vektorer
ForumindlægHvordan skal jeg løse flg. opgave: En speedbåd sejler mod nord med farten 11km/t. Der er en strøm på 5km/t, der løber fra øst til vest. 1) Beskriv situationen vha vektorer. 2) I hvilken retning sejler båden (i fht. landjorden)? 3) Hvor lang tid er den om at sejle 6,5 km i denne retning? Håbe... -
Hjææælp!
ForumindlægPrisen på en vare sættes op med 20% En måned senere nedsættes prisen med 20%. hvad er der alt i alt sket med prisen? En anden vare sættes først 20% ned og sener 20% op. Hvad sker der alt i alt med denne vares pris? -
Maple input og output
ForumindlægHej Er igang med at skrive en aflevering ind i LaTeX. En af opgaverne kræver at man bruger Maple. Hvordan får jeg lavet input og output i LaTeX? Har prøvet input med fx \mapleinline{active}{1d}{ {a1*(1+I);} }{} og noget output, som \mapleresult \begin{maplelatex} \mapleline{inert}{2d}{P := x-&... -
Hjælp! IØ-VØ
ForumindlægJeg skal finde et emne der kan være nemt hvis man skal koble International økonomi og Virksomheds økonomi sammen. Jeg er helt på bar bund, så alle forslag er gode. -
Orden
ForumindlægHar brug for noget hjælp her? Link: http://peecee.dk/upload/view/91981 -
problemer med ti-89
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig please? hej min lommeregner siger hele tiden når jeg differentiere eller integrere på lommeregneren:non-algebraic variable in expression. hva er problemet :O? lige meget hva jeg trykker ind, siger den dette :/
