Søgning på: historie noter hf. Resultater: 10101 til 10120 af 33009
-
Kvote 2 faggennemsnit Århus
ForumindlægHej. Jeg er i den situation, at jeg er ved at forbedre mit KVOTE 2 faggennemsnit, og dermed ikke kvote 1 - da jeg godt ved, at dette forbliver uændret. Derfor er jeg pt. ved at læse 2 fag om, og har dertil et par spørgsmål. Jeg ved, at de via. kvote 2 i Århus kigger på gennemsnittet af særligt re... -
gør rede for ydelsen
ForumindlægEt lån forrentes med 10% p.a. med en årlig ydelse på 2.296,07 kr i 6 år. Gør rede for hvordan ydelsen kan bestemmes? En som kan komme med en forklaring på hvilken formel jeg skal bruge her? mange tak:) -
Radioen
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvad en radio er og hvordan den fungere? Med tekniske ord men også sådan at en som mig kan forstå det, for jeg fatter ikke en meter af hvad de engelske hjemmesider siger og jeg syntes ikke det er særligt godt forklaret på nogle af de danske hjemmesider jeg h... -
hvilket program
ForumindlægJeg skal læse forsikringsmatematik på K.U men hvilket matematikprogram bruger man ? -
hjælp til skriftlig dansk
Forumindlægjeg skal op til dansk eksamen på tirsdag og jeg har haft dansk som selvstuderende og er hel lost! jeg aner altså slet ikke hvad jeg skal læse og hvordan jeg skal forberede mig? PLZZ hjælp mig, for jeg skal BESTÅ! -
Mundtlig samfundsfag
ForumindlægHej! Kan i fortælle mig hvordan en mundtlig eksamen i samfundsfag C foregår?? Jeg skal snart i juni måned op og er allerede ret nervøs.... På forhånd tak -
T-test og x^2 test
Forumindlæg"Der skal indgå en grundig redegørelse for forskellen på en t-test og χ2-test, og på ideen i, hvordan man kan udføre disse test ved en simulering af nulhypotesen." Det overstående spørgsmål fatter jeg simpelthen ikke. Håber nogen kan hjælpe og forklarer.. Hvad er forskellen på en ... -
Differentiabilitet
ForumindlægJeg har fået opgaven: Du skal definere differentiabilitet og dermed også f ´(x) . Nogen der kan hjælpe? :) -
Herning gymnasium
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget kraftigt at søge ind på Herning Gymnasium - nærmere bestemt STX. Men jeg gider ikke gå der, hvis det er noget værre noget. Derfor vil jeg gerne høre nogle vurderinger fra folk der enten går der, eller har gået det. På forhånd tak for al respons. /Snappi -
Statistik
ForumindlægHej, Det er virkelig lang tid siden jeg har arbejdet med statsistik og der er noget (føler jeg) helt basalt som jeg bare ikke kan komme videre med og kunne godt tænke mig en hælpende hånd :) Spørgsmåls teksten er: Der er i dag 1.059 folkeskoler i Danmark. I histogrammet vises fordelingen af ... -
hjælp til en ven
ForumindlægHej Min ven står i den situation at have har under 2 i gennemsnit, faktisk 1.8 lige nu og vores SRP er den sidste eksamen som vægter på 2, kan hans SRP få ham til 2 eller over og hvad skal han have i karakter for at det træder sig ind? -
“The splinter”
ForumindlægHej, jeg skal lave en analytical essay af “The Splinter”. Nogen der kender til novellen? -
Psykologi
ForumindlægHej! Jeg har ikke det krævende gennemsnit for at søge gennem via kvote 1, egentligt også lidt langt fra. Men til optagelse gennem kvote 2, har jeg 3 års erfaring og har arbejdet 3 år på en ungsdomforening hvor jeg ofte har haft med børn at gøre. Igen noget med hvordan mennesket tænker og føle... -
HJÆLP! Skæbne analyse
ForumindlægHej der. Jeg er igang med at lave en analyse af digtet "Skæbne" af Morten Nielsen. Jeg sidder dog lidt fast, og vil meget, meget gerne have hjælp. Tema og billedsprog? Jeg er lidt ved at temaet er mobning og had, men vil gerne have et klogt hoved eller to til at hjælpe mig:) ... -
Hvad skal jeg gøre for at blive børnelæge?
ForumindlægHej... Jeg drømmer om at blive børnelæge, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre efter gymnasiet. Vil vildt gerne have svar på: - Hvad kræver uddannelsen? - Hvor lang tid tager uddannelsen? - Hvordan foregår uddannelsen? Hvis der er nogen som kan svare på mine spørsmål, ville jeg blive vildt g... -
Dansk
ForumindlægHej :), er der nogen der gider at kigge min opgave i gennem? Bare for at se hvor den ligger til? var oppe i dag :) altså dansk skriftlig. -
Hjælp...
ForumindlægSkal oppe matematik b imorgen.. Hvordan laver den her opgave.. .skal jeg finde f´(x)=0 eller bruge toppunktformel. -
Supplering?
ForumindlægHvad er supplering? -
Dansk mundtlig eksamen - A
ForumindlægJeg skal op i dansk A STX og har tænkt over hvordn jeg læser op. Når man kommer ind til eksamen, for man så to tekser? en kendt og en ukendt, som skal analyseres. I tilfælde af dette, hvilken en og hvordan skal jeg analysere den/dem?? skal jeg kun analysere den ene (hvilken) og perspektivere til ... -
Har jeg bestået matematik b-niveau?
ForumindlægHej. Har jeg bestået matematik b? Følgende karakter: Årskarakter: 4 skriftligt 02 mundtligt eksamen: 00 skriftligt. Har jeg så bestået matematik b? For mig giver det samlede gennemsnit 02. Tak på forhånd.
