Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 10101 til 10120 af 48240
-
Eksamen: Retskrivning og Læsning
ForumindlægHej SP. Hvad synes i om prøven i dag? Diktaten var okay. Men læseprøven var virkelig stressende!? -
Inspiration Til Dansk Tekster Til Eksamen.
ForumindlægHaj Alle ! Jeg Har Trukket Fordybelsesområde 21 hvilket vil sige - Tekster om Tro, Identitet, Normer og Familierelationer. Jeg er egentlig ret godt på vej, har fået nogle forslag til nogle tekster af min lærer osv, kunne dog ikk finde "I Familiens Skygge" nogen steder, men altsåhr! V... -
Noter om sonnetter til engelsk eksamen!
ForumindlægJames Joyce: "The Boarding House" Ernest Hemmingway: "Old Man at the Bridge" William Shakespeare: "Romeo And Juliet" (Act2, Sc 2) Uddrag af "Romeo + juliet" (dir. Baz Luhrmann, 1996) Uddrag af "Romeo and Juliet" (dir. Zeffirelli, 1968) summa... -
EKSAMEN! METODE I SAMF!
ForumindlægHej alle kloge hoveder! Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående metode i samfundsfag. Jeg bruger den kvalitative metode, når det er vedrørende interviews osv., men hvilken metode skal jeg bruge, når jeg anvender den såkaldte Björn Molin model i samfundsfag? Er det så lige pludselig den kvantit... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse). Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
Mangler bog til eksamen!
ForumindlægHejJeg skal op i mundtlig engelsk. Mit store problem er imidlertid at én af de bøger, hvori nogle af eksamensteksterne står i, er udlånt på biblioteket.Jeg har ikke kunne finde nogen jeg kunne få kopi af, så hvad gør jeg. Der er tale om bogen "Born in the USA", Mathiassen & Nielsen, Fu... -
Samf C eksamen
ForumindlægHej jeg står i en latterlig situation.. har lige noget jeg skal ha svar på.. men kan ikk selv svare på dem, så det ku være der var nogle dygtige folk herinde. Integrationsformer?? Rollemodeller?? Norm?? Social Værdi?? Rollokonflikter???håber der er nogle der vil hjælpe.. tark -
problemformulering til eksamen historie. hjælp!
Forumindlæghej :) jeg har trukket emnet omkring industrialiseringen. er der nogen der har en super god problemformulering i baghånden? så ville jeg elske jer!! :) hehe -
Emne til engelsk eksamen?
ForumindlægHej alle sammen :D Jeg skal op i mundtlig engelsk og som overemner har vi: The Media, USA, Music, Youth Culture, 9/11 og To Be A Survivor. Også skal jeg jo vælge et emne jeg skal lave en synopse til også snakke om det i 5 minutter, men jeg ved ikke hvad emne jeg skal vælge. Er der nogen der ... -
ekspontiel vækst - eksamen c
ForumindlægHej. Kan man sige mere om den ekspontielle vækstmodel y = b * a x end dette : En ekspontiel funktion er en funktion, der har en regneforskift af formel y = b * a x, hvor a og b er positive konstanter. Kan man redegør mere for den? -
Chancen for mat-eksamen?
ForumindlægHej, Jeg afslutter matematik på B her i 2.g. Derudover afslutter jeg 3 C-fag, og 1 andet B-fag. Jeg har altså mulighed for at komme op til 6 forskellige eksamener. Jeg har hørt, at det altid er 2 eller 3 dog. Men er der nogen der har en idé om, hvor stor chancen er for ikke at trække hverken mun... -
Billedeanalyse til dansk eksamen
ForumindlægHej alle sammen Står i lidt af et dilemma.. Jeg er ved at analysere et billede der hedder " Fra højbro plads" http://www.kunstnyt.dk/fischer1-5.jpg Jeg er i tvivl hvilken total det er. Så håber i kan hjælpe mig :-) -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket 2. verdenskrig i dansk og ved ikke helt, hvordan jeg skal komme igang og heller ikke helt konkret, hvad jeg skal komme ind på, da det er et meget bredt emne. Nogle forslag? Håber i kan hjælpe miig Tak på forhånd! -
Mundtlig eksamen i biologi!
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig biologieksamen her på fredag, og er stødt på noget jeg ikke kan finde svar på! hvad er energistofskiftet? Jeg har kigget i min bog men kan kun finde nogen basalstofskiftet og energibalance! :( håber nogen kan hjælpe!!! -
MATEMATIK B - EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen ! Jeg HÅBER der findes en venlig sjæl herinde som kan hjælpe mig med nogle opgaver til mundtlig matematik . Det er virkelig livsnødvendigt for mig at få hjælp . Håber I vil dele jeres noter eller fortælle , hvor jeg kan finde noget med med linier og differentialregnin... -
Jordens Alder (Eksamen)
ForumindlægJeg skal snart op i noget som hedder AT. Vi er delt i grupper, og hver gruppe medlem har 8 min til at fortælle om sit emne. Vi har alle overemnet "Jordens Alder" og jeg skal fortælle om hvordan man bestemmte jordens alder ved "afkøling af kugler" dengang OG hvorfor dette ikke ... -
dansk eksamen -hvad gør jeg?
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til dansk til mandag.. hvordan er det mest hensigtsmæssigt at forberede sig? Jeg overvejer at lave et skema, så jeg til hver periode kan overskue hvilke tekster vi har læst dér... Så er mit spørgsmål så om, når man skal op, og trækker et spørgsmål, er det så nok ... -
Billy Eliiot. MUndtlig eksamen...
ForumindlægHey allesammen jeg skal op i mundtlig engelsk og skal snakke ca.15min om Billy Elliot nogen der har en stil som jeg måske kan lære lidt af eller et godt råd har kigget på google men kan ikk rigtig finde noget.... nogen der kan hjælpe... :) *Shorty* -
Mundtlig Bio-eksamen???
ForumindlægHej alle! Jeg står i den herlige situation at jeg skal op i biologi på højt nivaeu (gym, efter den gamle reform) i næste uge, hmm Men jeg er bare ret meget i tvivl om hvordan det kommer til at foregå og især hvordan spørgsmålene er udformet?? Får man et overordnet emne at fortælle om, eller nogle... -
tvivl om religions eksamen
ForumindlægMin religions lærer har sagt til os at, det ville være godt som udgangspunkt at spørge sig selv: "Hvad fortæller teksten mig om FX Islam...?" Så er det bare der hvor jeg tænker... Er det så hvad tekstens FORFATTER fortæller mig om Islam eller omvendt?
