Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10241 til 10260 af 176852
-
Dio Eksamen.
ForumindlægHey Outthere, jeg står og skal op til Dio eksamen Mandag, men ved ikke hvordan en eventuel powerpoint skal besvares osv. Hvis muligheden for at jeg kunne få inspiration af en venlig sjæl ville det være stort! tak på forhånd. -
Adgangsgivende eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg har hørt om muligheden for at tage en adgangsgivende eksamen på 1 år, er der nogen der kender noget til det? Jeg vil gerne ind og læse HA på CBS, så hvis der er nogen der har forslag, og jeg lutter øren :) På forhånd tak! -
INNOVATION EKSAMEN - HJÆLP
ForumindlægSkal til eksamen i innovation i morgen, og er helt på bar bund..... nogle som har været oppe der kan komme med nogle gode idéer eller forslag til hva jeg skal gøre?? håber virkelig nogen kan hjælpe..... -
dansk eksamen
Forumindlæghej. jeg har trukket emnet Saga til min dansk eksamen. jeg skal finde litteratur eller sagprosa der beskæftiger sig med samme emner fx blodhævn. nogen der har forslag til gode tekster jeg kan vælge? på forhånd tak :) -
Statistik eksamen
ForumindlægHvad er vigtigt at gennemgå til statistik eksamen?.. Kan i ikke skrive nogle gengse formler, man bruger i statistik - henh. for normalfordelinger og binomialfordelinger. Det ville hjælpe mig enormt, så jeg kan se om der er noget vigtigt jeg har overset. Håber nogen vil hjælpe mig, Hilsen, Jesper -
Filosofi eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal selv til Filosofi C-niveau eksamen her d. 4., og ville derfor høre lidt om, hvordan sådan en eksamen forløber, osv. - Hvordan skal man strukturere sin eksamen? I vores undervisning har samtalen altid været meget løs? - Nogle gode råd ? På forhånd tak. -
7 oplæg til dansk mundtlig eksamen HHX
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal op i mundtlig dansk A på tirsdag, men jeg er ret lost omkring de 7 oplæg der skal forberedes. De syv oplæg er: 1. Romantikken 2. Det moderne gennembrud 3. Efterkrigstidens modernisme 4. Nyeste tid 5. Medierne - Historisk og analytisk 6. Det sproglige områd... -
Mundtlig eksamen latin C - hvilken del?
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig latin på C niveau imorgen og spekulerer lidt på om man kan gå ud fra at man kan regne med at man kun skal oversætte den første 1/4, anden 1/4, tredje 1/4 eller fjerde 1/4 baseret på om man trak A, B, C eller D til forberedelsen 24 timer før? Jeg har trukket B og tæn... -
FYSIK/KEMI!HASTER!PLIZ HJÆLP!
ForumindlægMin lærer har sendt mig (og min klasse self.) vi skal lave til den 02-01-13, den skal være på minimum 3 sider men jeg er slet ikke begyndt endnu D:!!!!!!!! Jeg forstår det ikke! Og tror alt jeg har lavet er forkert! Og vil ikke ende med et 2 eller 4 tal i karakter!!! Vil du ikknok PLEASE hjæl... -
Mat A
Forumindlæg1) En funktion f er bestemt ved f(x)=x4+In(2x+1) Bestem f'(1) x4 differentieres til 4*x4-1=4x3 In(2x+1) er en sammensat funktion. In er den ydre funktion, og 2x+1 er den indre funktion. I en sammensat funktion lader man den indre funktion være og differentiere den ydre funktion. In diffe... -
MAT A
ForumindlægHar brug for hjælp til de her opgaver: 1) Hvad fortæller tallene 3,40 og 1,0225 om Bolivia's befolkningstal i perioden? y = Befolkningstallet målt i millioner x = Antal år efter 1960 y - 3,40 * 1,0225^x - Skal jeg bruge logaritme? Hvis ja, hvordan skal den sættes op? 2) Beste... -
A^-1
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvordan man sætter en matrice i -1? Hvis jeg nu har en matrix der hedder: [ -2 9 1 8]^-1 - hvad er det så jeg skal gøre? -
mundtlig eksamen
Forumindlægjeg har engelsk på c niveau... hvordan foregår eksamen? er det ikke bare en ukendt tekst og en lille tekst der skal oversættes? -
Biologi Eksamen !
ForumindlægHej ! jeg skal til at forberede mig til en biologi eksamen , men jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forberede mig, har I derude nogle råd, som kan hjælpe mig ? på forhånd tak.. -
Matematik A
ForumindlægHej :) jeg har været igang med en opgave, men er lidt i tvivl om jeg har lavet den rigtigt`? Jeg vedhæfter lige filen, med håb på at der er nogen der gider kigge på det, og fortælle mig om det er den rigtige måde :) -
Ekstra fag efter afgangs eksamen ved en STX uddannelse.
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg bliver færdig med stx her til sommer, nu kommer jeg bare i tvivl om hvor vidt mit gennemsnit rækker til min drømme uddannelse. Jeg vil gerne være flyveleder, hvilket kræver et gennemsnit på 6,0 - hvis alt holder som det er nu, men hvis der er noget der går galt så mit genn... -
NV Eksamen
ForumindlægHej alle sammen.. :) Jeg skal snart op til NV eksamen, og skal op i biologi og fysik.. Jeg vil gerne vide, hvordan man starter sin fremlæggelse, eller hvordan man starter emd at fortælle de ting mang gerne vil snakke om, for synes man for så meegt at vide på gymnasiet som man går i folkesko... -
Hjælp til biologi eksamen
ForumindlægHej Jeg har været selvstuderende i biologi c stx og skal derfor til eksamen i det om lidt. Jeg føler mig en smule på bar bund. Jeg har lavet min første disposition, men har ikke rigtig en følelse for om det er rigtigt eller helt væk. Derfor vil jeg virkelig værdsætte, hvis der var en, som vil læ... -
Eksamen. hjælp er meget velkommen.
Forumindlæghej. jeg har lige været oppe og trække et tema til min synopsis. faget er samfundsfag på b. niveau og det er en 24timers eksamen. temaet er: Hvordan kan den danske velfærdsstat tackle finanskrisen og dens konsekvenser? Det jeg spørger om er sådan set, hvor man måske kunne begynde og hvilke tin... -
Noter til Eksamen
ForumindlægHey Nogle som kender de klare regler omkring noer til eksamen? Må man gerne have sine noter, som man har skrevet i løbet af året (herunder også computer noter), med ind til selve eksaminationen? Jeg mener der blev lavet en ny regl sidste år som gjorde at det var lovligt. Dette indlæg gælder stude...
