Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 10341 til 10360 af 47924
-
Tips til Analyse 0 eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til analyse 0 eksamen i næste uge og er i gang med at læse op. Nogen med erfaringen, der har nogen tips? -
Virksomhedsøkonomi eksamen december 2013
ForumindlægJeg søger opgaven fra eksamen i VØ december 2013. Er der nogle der kan hjælpe? Opgave ID: hhx133-VØK/A-1212201 På forhånd mange tak! -
samf, begrænsninger? AT-eksamen
ForumindlægJeg skriver i samf og rel og er meget i tvivl om samfundsfagets begrænsninger? Jeg har brugt den deduktive metode og ellers kun taget udgangspunkt i empiri: terrorlovgivningen OG den forhøjede terrortrussel. Hvis i har nogle stikord til metode må i meget gerne lige skrive dem, men behøver meget... -
Eksamen C - Samfundsfag
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har været oppe i samfundsfag? Hvis ja, må i meget gerne dele jeres viden med mig. hvad har i trukket, hvor meget snakkede du/i selv, og hvor meget var spørgsmål fra censor? hvor længe blev i eksamineret og hvordan gik det for jer? -
Musik A - eksamen
ForumindlægHej! Hvordan foregår mundtlig musik eksamen på A-niveau? -
Dansk Eksamen i morgen
ForumindlægHej!!! Inden stormen bryder løs i morgen vil jeg lige vide om der er nogle der sidder med nogle gode råd som andre kan benytte sig af. Personligt kan jeg ikke sige andet end: bliv siddende tiden ud og HUSK OVERBLIKKETHvis andre har nogle gode råd er I velkommen til at delePia -
Eksamen, den der nye regel?
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvilke fag den regel med at man må tage sine medbragte noter IKKE gælder? -
Klage over eksamen i jura
ForumindlægEr der nogle, som har klaget over en eksamenskarakter i jura på KU ? -
Dansk Eksamen - Romantikken.
ForumindlægHej alle sammen! :D jeg har trukket " Romantikken " i Dansk mundligt, og jeg mangler lidt hjælp til hvilken Novelle jeg kunne have om inden for Romantikken. og også gerne en perspektivering! jeg har arbejdet med : Ørneflugt og Tepotten. Nogle ideér? - på forhånd tak! :D -
Dansk Hf A niveau eksamen?
ForumindlægDansk Hf A niveau er det mundtlig eller skriftlig eksamen -
eksamen i naturgeografi b-niveau
ForumindlægJeg skal til eksamen i NG-B, men jeg ved ikke rigtig, hvad der forventes af sådan en eksamen. Jeg ved stort set kun, at man trækker et emne og har 24 timer... Men 24 timer til hvad? Det skal holdes som et slags oplæg, men hvor meget teori skal der ind i det? Og sørger man selv for det, eller er d... -
AT-eksamen 2012
ForumindlægHej alle! Nu er årets AT-eksamens emne blevet offentliggjort og det er: "Katastrofen - årsager og konsekvenser" Er der nogle der har gode ideér til emner eller fag? -
vurdering af dansk stil - eksamen
ForumindlægHej Jeg var til dansk eksamen i går og skrev om "Grænseoverskridende undreholdning" .. hvilken karakter ville i give den?? -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
Fysik rapport om lys og bølger. Haster skal afleveres fredag!!!!
ForumindlægEr der en sød sjæl, dre vil hjælpe med min fysik? Det haster meget, da det skal afleveres fredag kl 19:00. Alt hjælp er værdsat<33 - Rapport/ spørgsmål er vedhæftet -
Fysik og kemi svar bedes. opgave til imorgen.
ForumindlægJeg skal besvare et spørgsmål om hvad forskellen mellem en stærk og en svag syre er. Det samme skal jeh med en base. Men ved ikke hvad det er. Svar bedes. opave til imorgen time nr. 5-6. -
Skal bruge lidt hjælp til at finde på et emne til mundtlig eksamen :"/
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig eksamen næste måned og har fået at vide jeg skal have fundet et emne til mundtlig eksamen, der skal indholde potens funktioner eller eksponentielle funktion, og alt muligt andet, ved siden af som jeg skal forklare. men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge der har masser ... -
Skriftlig mat eksamen 21/05 - facit?
ForumindlægHej I forgårs blev første eksamen i skriftlig matematik A (STX) afviklet. Jeg har fået tilsendt eksamenssættet, så jeg kan øve mig inden jeg selv skal til eksamen. Er der nogle, der ligger inde med facit eller nogle udregninger, som jeg må se? Jeg gad godt kontrollere, om jeg regner rigtigt i m... -
Lineær Vækst og potensvækst til eksamen.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen her der kan give mig en grundig forklaring på hvad en lineær vækst og potensvækst er, og hvordan man formulerer det godt til eksamen i 1.g her til sommer. Håber at der er nogen der kan hjælpe:) -
gode råd til en skriftlige eksamen
Forumindlægjeg skal til matematik skriftlig eksamen imorgen. Det betyder meget for mig at jeg ikke går i panik under prøven uden hjælpemidler. er der nogen der har en eller to gode råd til mig :-)
