Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10361 til 10380 af 176852
-
Kemi C idealgasloven
ForumindlægJeg skal bruge idealgas loven til at kunne beregne opgave b, c b) Tryp p af 3,4 mol CO2(g) i en beholder på 1.2 L ved 20 grader. ??? c) Stofmængde n af 1,0 m3 atmosfærisk luft ved 25 grader og 1 bar: ??? -
Nogle Kemi spørgsmål
Forumindlægher er lige nogle spørgsmål 1. Hvad er et grundstof? 2. Hvor mange grundstoffer? 3. Hvad er en kemisk forbindelse? 4. Hvad er det periodiske system? 5. Hvilke to grupper kan grundstofferne op i? 6. Hvad kaldes grundstofferne i hovedgruppe VIII? 7. Hvad er fælles for grundstoffer, der står i samme... -
eksamen, universitet
ForumindlægHejKan man egentlig bare melde sig til en hvilken som helst eksamen på dansk universitet uden at være tilmeldt nogen uddannelse? Og hvad koster det da? -
Alkohol og eksamen?
ForumindlægHvordan ser det ud med den danske studenter-årgang? Tør man indtage giftstofferne i læseferien eller toptuner man hjernen til eksamen? -
Hjælp - Eksamen i morgen!
ForumindlægI morgen skal jeg op til fysik eksamen. Jeg har trukket elektrisk energi i hjemmet og skal opstille et energiregnskab. Hvordan kan jeg bedst muligt opstille dette? -
Eksamen tekster
ForumindlægHej, jeg vill ebare spørger om i var så søde og ville skrive de titler på noveller i har haft eller typisk kommer til Dansk mundtlig eksamen? Tak på forhånd! -
Hvordan forløber eksamen?
ForumindlægHej. Jeg har ingen idé om hvordan eksamen forløber. hvor lang tid skal man fremlægge osv.? Håber I kan svare mig -
fysik eksamen
ForumindlægHejsa, Jeg har meget snart fysik eksam, jeg vil derfor spørger jer om der er nogen, som har nogle gode råd til hvordan det er bedst at læse op på emnerne. tak på forhånd :-) -
roser til eksamen
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål. Giver man drenge (sådan i alt almindelighed) en rose/roser til den sidste eksamen. I så fald hvad med de nye blå roser????Er lidt i tvivl om jeg skal give min kæreste en rose, eller om det er for plat. -
Old-eksamen?
ForumindlægSka pludselig op i old, men har vist glemt at høre efter hvad man skal til eksamen.. Så er der ikke nogen, der kan fortælle mig det? Ved godt at der både er tekst og billede, men hvad skal man sige - mest om teksten? Bare ligesom en danskanalyse - altså temaer, usw.? Eller hvad? -
Pau eksamen i samfundsfaget
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i samfundsfag på Pædagogisk assistent udd. men jeg er helt blank og har brug for hjælp til at komme igang nogen der har en god ide til hvad jeg kunne bruge i forhold til den bog vi bruger på studiet eller andet guld håber I kan hjælpe mig -
Matematik A
ForumindlægLad I ⊆ R være et ikke-tomt, åbent interval, og lad f : I --> R være en differentiabel funktion, hvor f(x) ≠ 0 for ethvert x ∈ I Ved den logaritmisk afledende af funktionen f forstås funktionen f* : I --> R, hvor ∀ x ∈ I : f*(x) = f´(x)/f(x) Vi siger da, at f e... -
Hjælp til tidligere eksamens opgaver (Tirsdag d. 18 maj 2004 og torsdag d. 19 sep 2002)
ForumindlægHej...Erhvervsøkonomi niveau a.Fra Torsdag d. 19 sep. 2002...Del 1 - hvem kan hjælpe der? Fatter den ikke.. (Det er en kapacitetsudnyttelses opgave - for lang til at beskriv for dem der ikke har den selv - men hvis DU har den til at ligge på din comp vil den være guld værd!)Erhvervsøkonomi niveau... -
Francophonie et Identité - Eksamen 24 timers tekst - HJÆLP
ForumindlægHej jeg har skrevet alt det ned som jeg vil sige.. er der nogen som vil rette den igennem.. !! PLEASSSSSSSSEE D'abord, je voudrais présenter ce texte. C'est un extrait d'un roman avec le titre "Les terres rouges - L'ancienne Indochine Francaise" jeg synes Temaet "F... -
Opstilling af fysik kemi rapport med forsøg
ForumindlægHej. Jeg vil bare gerne spørge om der er nogen der ved hvordan opstilling af en fysik og kemi raport med forsøg ser ud. Og er der noget man særligt skal lægge vægt på, for at få en god karakter. -
HJÆLP!!! - Engelsk A
ForumindlægJeg har dette korte handelsbrev jeg skulle oversætte, som jeg gerne vil have læst det igennem og se om der er fejl. Håber der er nogle der vil hjælpe mig :-)!!! Min oversættelse: Order confirmation Thank you for your order no. 13311 for ring binder, we received yesterday. However we... -
Kemi & kunstgødning - HJÆLP HASTER!
Forumindlæghar brug for hjælp til nogle spørgsmål i kemi om kunstgødning, hjælp haster! 1) hvilke ioner bruger planten til at optage nitrogen? giv eksempler (formler) er indeholder disse ioner. hvilke organiske molekyler kræver nitrogen for at blive dannet i planten? 2) hvilke ioner bruger planten til ... -
eksamen i morgen
ForumindlægJeg skal op i morgen og jeg ved ikke hvad jeg skal sige i den novelle jeg har valgt er der en som tanker tilbage nogen gange og elles går alt som tiden kommer hvad hedder det så når det er i komposition er det kronolosk eller flash back ? Tak for hjælpen hvis du/ i kan -
Blandbarheds eksamen
ForumindlægHey alle! som i ved skal de fleste snart til eksamen og jeg er en af dem. Jeg skal lave en rapport om Blandbarhed, hvor jeg har fået følgende spørgsmål: prøv at formulere nogle generelle blandbarheds/opløsningsprincipper for: - polære stoffer med ionforbindelser og andre polære forbindelser -... -
Historie eksamen!! HJÆLP
ForumindlægHej håber inderligt på hjælp Jeg har trykket et spørsgmål omkring oplysningstiden og nationalisme (1730-1864) udfra det skal jeg lave et par problemstillinger. Mine kilder omhander: fæstebrev, forordning om selvejerbønder, struenses styre, christian d. 7. københavns bombadement, sl...
