Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10521 til 10540 af 33650
-
tysk oversættelse.
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med en tysk sætning, nogen som vil hjælpe?Sætningen lyder således:Es fliegt um die Lampe, dann prallt es mit dem Kopf an die Wand und landet auf Lillis Tisch.Mvh. Tonni. -
indledning v. essay?
ForumindlægJeg skal skrive en essay i engelsk og har allerede skrevet en indledning med informationer så som tidsspæn, fortællertype etc. Men skal den også indeholde en indledning som i danske stile? sådan en der bygger en ramme om stilen (altså hvor tråden tages op igen i afslutningen) hvor man f.eks skriv... -
Historieopgave
ForumindlægHej allesammen..! Jeg skal skrive historieopgave om modstandsb evægelsens indflydelse på samarbejdspolitikens ophør.. Ville bare høre om der var nogen der kendte nogle gode bøger, hjemmesider eller andet.. meget gerne nogle kilder også.. -
narcissisme
Forumindlæghej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en større skriftlig opgave (sso)omhandler narcissisme i dag og udviklingen gennem tiden. Og måske forslag artiler,noveller som omhandlier enmet i høj grad. -
Engelsk stil
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe med en engelsk stil, som jeg skal lave til i morgen? Ordene som skal være med er: kirke, bryllup, stop, arrestation, flugt, hest, skov, mødes, fredløse, leder, bue, hætte. Og det skal være en stil på Engelsk -
HJÆLP HASTER: 1./2. håndskilde
ForumindlægHej Jeg er kommet i tvivl om min kilde er en 1. eller 2. håndskilde da det er den originale tekst, MEN den er blevet redigeret af det nye forlag som har udgivet bogen. Der står noget i introduktionen om at noget af tegnsætningen og enkelte ord er blevet moderniseret i forhold til det britis... -
resumé af northern ireland
ForumindlægHej er der nogen der kunne skrive en lille rusume om northern Ireland? Bare kort helst 5 linjer -
eventyr!
Forumindlæg -
Idræt - Krea-program
ForumindlægHey, er der nogle som ligger inde med nogle gode idéer til et Krea-program? Eller noget brugbart musik?Eller måske et helt Krea-program??? For jeg er helt lost...På forhånd tak. -
Forslag til Projekt
ForumindlægHej Da jeg har billedekunst på B-niv, skal jeg til at lave et stort projekt, der både består af teori og praksis. Vi må helt selv bestemme, hvad vi vil arbejde med. MEN jeg er bare helt blank.. ved overhovedet ikke hvad jeg vil arbejde med.. Har i nogle gode, sjove, kreative forslag?? Jeg ville b... -
Musik - Krea
ForumindlægEt kort spørgsmål: Må der være sang/stemmer på det musik vi laver kreaprogram til???? Jeg har hørt at der ikke må, men også at der må, så jeg er en smule i vildrede... Håber der er nogen, der ved det... -
Hvad Skyldes Magnetisme?? HASTER!
ForumindlægHeeY!Er her nogen, der kan fortælle mig, hvorfor en magnet er magnetisk? Hvad er det, der gør et stof magnetisk?, eller rettere sagt; "Hvad skyldes magnetisme??"Haster!! Fysik-eksamen imorn!!!!!Tak på forhånd!!MVH. ChaRmE_RosE -
Garfield-------
Forumindlæghvad skrev du om i din 3.g opgave::::::::ps:og i hvilket fag?????+ -
Fight Club og Skyggen
ForumindlægNogle der kan hjælpe med hvilke ligheder der er mellem filmen Fight Club og H.C. Andersens skyggen? -
Hvordan oversætter man 'Den Indre Tatovering' til tysk?
ForumindlægDet var egentlig bare den ene sætning jeg skal bruge...:) -
Dansk stil: Forhold mellem mænd og koner
ForumindlægInterviewet med den 6-årige Katrine handler om hendes familie, og hvad hendes mor, far og bror laver der hjemme og udenfor hjemmet. Og at hun mener der er ting kvinder ikke kan, og mænd ikke kan. Hendes mor køber mad, tøj og laver maden i køkkenet der hjemme. Katrines far laver gril og kan ikke s... -
HASTER! In the national gallery
Forumindlæghej alle sammen.. er der nogen der har skrevet denne stil?? jeg er nysgerri efter at vide hvad har i skrevet om de to mænd, ikke jeg-personen, men de to andre?? hvad betyder det at den unge skrider?er det helt forkert, at jeg til at starte med, tolkede jeg-personen som værende den gamle mand, - a... -
Freudiansk analyse af klods hans
ForumindlægHej, skulle bare ved om er der en opgave om freudiansk analyse af klods hans? -
Partier der kan kaldes Socialliberalistiske
ForumindlægHej!\n\nJeg stødte lige på siden her under en Google søgning og tænkte at det da var det rette sted at søge hjælp her når lokummet er ved at brænde på :)\n\nMit spørgsmål:\n\nHvilke partier i folketinget kan man betegne som Socialliberalistiske? og hvorfor? -
Haster!!
ForumindlægEr der nogen som har læst Freundschaftsringe og kan give mig et referat? På forhånd tak
