Søgning på: tysk analyse. Resultater: 10681 til 10700 af 38621
-
2. fremmedsprog - spansk A eller tysk B
ForumindlægHej alle, Skal jeg vælge spansk A eller tysk B som 2. fremmedsprog? Er spansk svært at lære? -
Analyse og fortolkning af "Town and Country Lovers"
ForumindlægHej alle sammen, sidder pt med SRP (Apartheid), og skal analysere og fortolke City Lovers og Country Lovers af Nadine Gordimer. Jeg har allerede fået analyset City Lovers, men det med at fortolke går ikke særlig godt. Hvilke steder er der noget at fortolke på i begge noveller? Har kun det med D... -
6 sætninger, dansk=>tysk
ForumindlægHej!Nogen der vil rette dem?På dansk:1. Martin hentede brochurer om feriestedet.2. Han arbejdede meget på forberedelserne.3. Han tænkte slet ikke på arbejdsløsheden.4. Men han henvendte sig stadig til arbejdsformidlingen.5. Der var håb om arbejde efter ferien.6. Anne arbejdede flittigt på sin eks... -
Tysk fremlæggelse rettelse?
ForumindlægEr der en der har muglihed for, at rette dette? Der Kurfüstendamm ist am meistens Berlins populär Straße viele Menschen machen einen Ein-kaufsbummel auf der Straße, wenn sie sind in Berlin. Die Straße ist auch berufen „Kudamm Bum-mel“. Es ist Westberlins Große Straße. Von Gedäctniski... -
Rette en tekst på tysk
ForumindlægNogle der vil rette den? Kopenhagen - Die Hauptstadt Dänemarks Heute muss wir für Kopenhagen die Hauptstadt Dänemarks. Erst muss wir Tivoli sehen. Tivoli ist sehr berühmt in der Welt. Jetzt sind wir in der Dämonen. Dämon ist die gefährlichste in Tivoli eingelöst sonst. Warum gehen wir nicht... -
Tysk..Witczak... Hilfe
ForumindlægHej.. Er der ikk nogle, der vil være sød at rette... Hvis ja, vil jeg blive super glad. På forhånd tak...Der Text Austauch handelt von einem Mädchen Jana, die Austauschschülerin in Pennsylvania ist. Vorläuft hat Jana sechs Monaten in USA gewessen. Trotzdem hat der Aufenhalt bestimmt kein Honigsch... -
Tysk..Hilfe..PLease
ForumindlægHej.. Er der ikk nogle, der vil være sød at rette... Hvis ja, vil jeg blive super glad. På forhånd tak... Der Text Austauch handelt von einem Mädchen Jana, die Austauschschülerin in Pennsylvania ist. Vorläuft hat Jana sechs Monaten in USA gewessen. Trotzdem hat der Aufenhalt bestimmt kein Honigsc... -
Tysk-afl. rettes:-)
ForumindlægBericht Reinhard Mey; Mein Berlin Reinhard Mey ist der Verfasser des Liedes „Mein Berlin“. Die erste Strophe handelt von einem Jungen. Er denkt über seine Kindheit nach. Er beschreibt, wie die Stadt ohne Bäume mit Ruinen aussieht. Die Beschreibung ist sehr lebendig und mit vielen Details. Der Erz... -
hjælp til rettelse af en lille tysk stil
Forumindlægkontakt mig venligst og jeg sender den via mailen. på forhånd tak -
Please hjælp-tysk afl!
ForumindlægDiesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die Kinder sollen an einem bestimmten Wochentag die Bücher holen und zürückbringen. Es ist eine kaltes Wintertag als ... -
hjælp til en lille tysk oversættelse ønskes. haster lidt.
Forumindlægden skriver den om et øjeblik. så være klar folkens og på forhånd tak for hjælpen. ;-) -
Tysk afl. rettes :-)
ForumindlægHåber der er en' der vil rette denne afl. igennem for stave- samt grammetikfejl! På forhånd tak!Das Dicke KindDiesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die... -
Tysk eksamen hhx
ForumindlægVar oppe i dag. Synes emnet om de færre børn og ældre var godt. Jeg har lavet følgende stil (gider ikke poste det hele) som I gerne lige må kigge igennem for fejl og kommentere mht. karaktergivning.Wir sehen sie, wenn wir spazieren gehen. Überall auf Bahnhöfen, in Einkaufszentren, in Flughäfen un... -
Tysk noter - eksamen!
ForumindlægVille bare høre om der skulle være nogen, der havde gode noter til de flg. tekster:Kafka: "Das Urteil"Kaschnitz: "Nesemann" og "Das dicke Kind""Good Bye, Lenin!" og "Katrin Sass im Interview"(det er hende, der spiller moren i Goodbye)"Die ble... -
Rettelse af tysk stil
ForumindlægEr der nogle, som vil rette min oversættelse på godt og vel 200 ord? Tak på forhånd :-) -
En lille tysk oversættelse
ForumindlægObwohl wir jetzt überall in dem Auto gesucht haben, haben wir kaum Spur von dem Täter gefun-den. Aber jetzt wissen wir zumindest, auf welche Art er in das Auto gekommen ist. Es war deutlich zu sehen, was der Dieb um der Tür benutzen zu öffnen hatte. Im Wagen lagen nämlich einige Schraubenzieher, ... -
Rettelse af tysk handelsbrev
ForumindlægBrevet er som følger (Der er sikkert en del fejl):Johan Winter A/SSvinget 9DK-4653 KariseDer Bäckermeister GmbH 2005-02-08Willy-Brandt-Straße 33D-30445 HANNOVERNachfrage nach Müsli Kuchen.Sehr geehrte Damen und Herren.Auf die Messe „Grüne Woche“ in Berlin, Mitte Januar haben wir Ihre Müsli Ku... -
Rette tysk på 300 ord?
ForumindlægHej. Er der en venlig sjæl, der vil se min tyskaflevering igennem for at rette korrektur?. Afleveringen er på 300 ord. Jeg håber, at der er nogen derude. -
Rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
Rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1...
