Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 10721 til 10740 af 32040
-
3.g studierapport - Idéer til emne: Engelsk Dansk
ForumindlægSom det står i overskriften, jeg skal snart til at skrive den store studieretningsopgave og har valgt fagkombinationen Engelsk-Dansk, hvor engelsk skal vægtes højest. Jeg tænker på at finde en interressant engelsk bog og arbejde med, men er ret blank lige nu og jeg er heller ikke helt sikker på h... -
Hjælp til AT emne!
ForumindlægJeg har simpelthen brug for inspiration. Jeg skal skrive AT opgave her i 2g, og jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal skrive om. Jeg har ikke valgt fag endnu, men ved på forhånd, at det ikke skal være matematik, fysik, eller andet videnskabeligt. Hvad har I andre skrive om? Eller hvad synes I ku... -
SRP - Kemi og matematik - kinetik - 1. Ordensreaktion 2. Ordens reaktioner og 0. Ordensreaktioenr
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
en RIGTIG kort tekst!! 'engelsk'
ForumindlægHåber der er nogle der lige kan kigge igennem . Bare 2 min....!På Manhattan finder man utallige klubber, som har lagt scene til forskellige stand-up-komikeres vittigheder. Nogle af klubberne har en lang historie bag sig, mens andre er opstået for nylig som resultat af genrens store popularitet.On... -
9 korte engelske sætninger, hvor grammatikken er et problem...
ForumindlægHej allesammen og glædelig jul..Jeg håber der er nogle som gider at læse de her 9 sætninger igennem, og rette dem. Ved at grammatikken er i uorden, men håber det er forståeligt nok alligevel.He should be home with that cold. Do you have to go already?They have to be very rich.Should I tell the tr... -
Engelsk grammatisk. Find og ret fejlene i sætningerne.
ForumindlægHvad er forkert i disse sætninger og hvorfor? på forhånd tak!! He helped a blind across a very busy street. The village are an old holy place with temples and many other sacred things. Did you really fall for this cheap trick? In the old days you would never have falled for that? ... -
Nogle der hurtigt vil rette min engelsk stil igennem?
ForumindlægHer er min stil, den er ikke særlig lang To be a fan is when people like something. It can be many things, it can rather be a person, a group or a thing. I have chosen to write about being a fan of celebrities. I think it's funny that when somebody have been in a movie, people begins to... -
Har brug for hjælp til rettelse af SRP (kryptologi og Slaget om Atlanten - Mat / His)
ForumindlægHej :) Jeg er lige blevet færdig med min SRP, og skal aflevere her på Onsdag. Håber at nogen kan hjælpe mig med at rette den igennem, for enten ting der ikke giver mening eller kommafejl (har rettet igennem et par gange, men er elendig til at rette kommaer). Håber at nogen har tid i dag eller ... -
SRP i HisA/EngA - Den store Migration af afroamerikanere fra syden til norden, fokus på Detroit
ForumindlægHej jeg er en dreng der går i 3g på Rungsted Gymnasium, og søger hjælp til skrivning af min SRP. Mine fag er EngA & HisA. Mit Fokus punkt: Den store Migration af afroamerikanere fra syden til norden (USA), med fokus på detroit og detroits konkurs/bankerot. Ved at gå ind og redegøre for d... -
Typiske fejl i fejlsætningerne til 1. del af engelsk skriftlig eksamen.
ForumindlægHej - Jeg skal til eksamen i skriftlig engelsk B i morgen, og jeg har ofte nogle problemer med 1. delprøve, da jeg har svært ved fejlsætningerne. Jeg kan ofte se, hvad fejlen er, men jeg kan ikke forklare, hvad det er for en fejl. Så tænkte på om nogle ved, hvilke fejl der er typiske; og muligvis... -
Er der nogen der gider at rette min engelsk aflevering?
ForumindlægEr der nogen der har tid til, at rette min engelsk aflevering. Det kunne være rigtig dejligt, hvis der var nogen. (Den skal afleveres imorgen) -
Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak! -
STX Engelsk B Delprøve 1 - Terminsprøvetræning
ForumindlægHej :) Er der nogen, som sidder med STX Engelsk B Delprøve 1 - Terminsprøvetræning, er I så søde at lægge den herud?????? mange tak på forhånd!!!!! -
Eksamenssættet til skr. engelsk (A) fra august /maj2010/2009
ForumindlægHej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (A) fra august /maj2010 Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet ! -
nogen der vil rette min engelsk stil, (afleveres imorgen)
ForumindlægHej Nogen der gerne vil rette min engelsk stil? Håber der en sød sjæl, som vil hjælpe mig :) den skal afleveres imorgen. På forhånd tak -
engelsk termins prøve non fiction analysis
Forumindlæghej er der nogen som vil være rigitg sød og se min engelsk termins prøve del 2 igennem, og give mig en feedback på den :) den er på omkring 700 ord :) ? -
2G - Hjælp til Dansk A og Engelsk A -Odense
ForumindlægHej Vi har desperat brug for hjælp til Engelsk og Dansk i Odense området. Hvem byder ind. Gerne nogle faste eftermiddage / aftener. -
HASTER! Hej alle, kommentare til min indledning til en engelsk essay søges
ForumindlægHej alle :) Sidder og skriver eng. stil om novellen " the Dress" by Julia Darling. Har brugt lang tid på at skrive en sigende indledning som får præsenteret temaet i teksten som er " kommunikation mellem familiemedlemmer" Så jeg har brug for nogen der gider at kommenatare i... -
Fakultetbestemmelse
ForumindlægJeg har skrevet SRP (engelsk/psykologi) om individets udvikling og mønsterbrud, hvor jeg bl.a. tager fat på psykologifaglig viden og teori om omssorgssvigt, muligheden for at begå mønsterbrud og barndom- og ungdomsperioden. Senere analysere jeg en relevant fiktiv fremstilling der berører de her b... -
02 i engelsk skriftlig - bør jeg klage?
ForumindlægJeg fik 02 i eksamens karakter for min eng. skriftlig stil på A-niveau. Jeg ved godt den måske ikke er særligt god men må indrømme at jeg alligevel blev overrasket da jeg plejer at få 10 i mine afleveringer. Derfor tænkte jeg at jeg lige ville høre nogle kommentarer fra folk herinde inden jeg se...
