Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10761 til 10780 af 176852
-
Fysik eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvor teknisk jeg skal være til fysik b eksamen? Altså, er det forventet at jeg skal kunne skrive alt op som det er gjort på det billede jeg har vedhæftet? Eller er det fint bare at skrive idealgasligningen op på tavlen, og så forklare deres enheder osv. -
AT eksamen :s
ForumindlægHej, skal til eksamen/årsprøve i Almen studieforberedelse i morgen, er der nogle der har nogle gode noter til Humaniora, samfundsvidenskab og naturvidenskab? -
Syre/Base kemi puffer
Forumindlæg100 mL af en vandig opløsning af piperidin indeholder 1,75 g ved 25°C. M=85,15 g/mol Kb=1,74*10^-3 M Jeg har regnet følgende ... Formelle koncentration af piperidin: 0,2055*M Piperidin reagerer basisk og indstiller sig i en hydronolyseligevægt (puffer?) pH=12,26 Hvor s... -
Historie eksamen?
ForumindlægTil de af jer der har været til historie 24-timers eksamen. Hvordan er det gået? Hvad ville i sige man skal lægge vægt på for at få en god karakter? Hvordan greb i eksamen an? Er det vigtigt at forberede sig, da man nu har 24-timer? -
biologi eksamen
Forumindlægjeg skal på tirsdag op til biologi eksamen og jeg vil gerne kunne forberede mig selv bedst muligt, så jeg ville hører om der er nogen der ved hvad man bør læse op på før man går til eksamen? -
Dansk Eksamen HASTER
Forumindlægheej alle sammen Jeg skal op til Dansk Eksamen her på mandag .. jeg er lidt nervøs .. Jeg har skrevet en del computer skrevet notater.. Men var der noget med at man ikke måtte tage notater direkte fra en bog eller sådan noget? Nogle der kender til regler, hvad man må og ikke måå ? Pleeazz Det has... -
EKSAMEN 08
ForumindlægHej allesammens Jeg skal på i mundtlig dansk og i den sammenhæng har jeg søgt lidt rundt i dansk-forum. Men det giver en million resultater, og halvdelen af dem angår folkeskolen! Så, jeg tænkte om vi ikke kunne starte EN god tråd, hvori man kan komme med input, eksempler og erfaring. Vores lær... -
fysik eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til fysik eksamen på c niveau, i år. jeg har 24 timer til at forbedre mig i til det emne jeg trækker. så mit spørgsmål er hvad lægger censoren og min lærer mest vægt på, de 6 minutter, hvor jeg skal snakke om det jeg har træk for 24 timer siden? eller der hvor læreren stiller spørgs... -
old. eksamen
ForumindlægOkay, der er lige nogle ting som jeg skal have på det rene..Til old. eksamen kommer man (jeg) op i kendt tekst og billede.Hvor stort er det tekst stykke man kan komme op i? fx en hek sang i Iliaden?Hvordan skal man analysere tekststykket?Skal man bare sige det der står i ens noter?? -
Tekst til eksamen
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg skal op i eksamen i mundtlig dansk i juni. Jeg har trukket noveller fra 1990-2017. Ville bare høre om der er nogen, der har nogle gode tekster, som de har haft en god oplevelse med? Vh Laura. -
AT-eksamen
ForumindlægHej allesammen :) Er der en der er god til AT ? Jeg har nemlig et metode, teori afsnit jeg gerne vil have rettet.. Jeg skal til eksamen i AT og vil gerne være sikker inden jeg skal op og forsvare min opgave.. Håber der er en der gider at hjælpe :) -
Powerpoint - eksamen
ForumindlægHej :) Jeg overvejer at lave et powerpoint til min fysik eksamen i morgen, men kan altså ikke bestemme mig for om det er en god eller dårlig ide, så jeg ville høre om der er nogen der har erfaríng med det? Og høre hvad de fik ud af det. -
Atomfysik Eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg skal op til eksamen i atomfysik på fysik b niveau, og håber derfor nogle kan hjælpe mig, med nogle underemner jeg kan komme ind på. Noget der vil være relavant at snakke om. Håber på hjælp -
Mundtlig eksamen?
ForumindlægHejsa.Jeg skal til mundtlig eksamen her på tirsdag i Mat. på B niveau.Jeg er den 1. som skal op. Jeg har fået af vide at jeg så ikke får min karakter før der er 2/3 andre som er blevet eksamineret!Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte dette? -
Tøj til eksamen
ForumindlægHey Hvad er jeres erfaringer med tøj til eksamen? Noget tøj der giver højere karakter end andet? (spørgsmålet er mest henvendt til piger) Hvad med kropssprog... og "måden" at sidde ved det grønne bord. Hvad virker for jer? -
HJÆLP EKSAMEN PÅ MANDAG
Forumindlægjeg skal til AT eksamen på mandag :s jeg har om Malthus' teori og aner ikke hvad jeg skal fortælle om og hvordan jeg skal starte? nogle ideer? Og de forskeliige metoder ska ha styr på dem :s Hjælp . plz :/ -
AT-eksamen - Hvad skal man?
ForumindlægHalli halløj, Jeg skal op i AT her på mandag, men nu er jeg sådan set blevet lidt i tvivl om hvad det er jeg skal derinde. Vi har ikke rigtig fået nogen guide i hvordan man går til eksamen i AT. Håber at I vil hjælpe. På forhånd, mange tak :) -
hjælp til strållinger til eksammen
ForumindlægHej, vi er 2 piger som har trukket "strålinger" til eksammen i 9 klasse. vores problemstillingen er "Strålingens indvirkning på levende organismer". ville i kunne hælpe med at lave nogle arbejdsspøgersmål, og vores fire kompentencer (Modellering, Kommunikation, Undersøgelse o... -
Biologi/kemi - Cellemembran og stoffers opløselighed
ForumindlægHej. Jeg skal bruge lidt inspiration/hjælp til dette spørgsmål: Perspektiver din viden om cellemembranens opbygning til stoffers opløselighed i kemi. Jeg skal som sagt blot have lidt inspiration og sikre mig, at jeg er på rette spor indtil videre. -
Fysik kemi spørgsmål til tværfagligt projekt
ForumindlægHej alle Jeg har tværfagligt projekt, hvor jeg mangler nogle fysik kemi spørgsmål til emnet: Vandmangel i Danmark/fremtiden. Så hvis i har nogle gode arbejdspørgsmål, så ville det være fedt hvis i gad og skrive dem. tak på forhånd. - olivia (8 klasse)
