Søgning på: matematik fp10 december 2021. Resultater: 10821 til 10840 af 32815
-
Boliggaranti
ForumindlægHvad går det der boliggaranti ud på? Hvis jeg nu eksempelvis flytter fra KBH til Odense? -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej alle sammen, jeg går i 10 klasse og skal til fysik eksamen. Jeg har aldrig været til fysik eksamen da jeg ikke havde fysik sidste år. Jeg kan komme om i Olie, Madkemi, Radiokativtet, lys, lyd og alkohol. Er der nogle af jer som har dispositioner til de emner. Håber i kan hjælpe, jeg v... -
Stamfunktion
ForumindlægHej. Igen er jeg nødt til at bede om lidt hjælp. Jeg skal finde ud af om funktionen g(x)=4+2x+x^5 er en stamfunktion til funktionen f(x)=3+5x^4 Jeg har aldrig hørt om det før, så, om der er en, der vil være sød at hjælpe mig lidt? -
Fejlkode CF01: Ansøger for ung til støtte.
ForumindlægHej alle, jeg fyldte 18 d. 5 oktober 2016, men jeg får denne fejlbesked når jeg prøver at søge om SU. Nogen ide om hvordan det kan være? -
Haster.. Latin lektier
Forumindlæger der nogen der kan give mig et link, eller forklare mig hvad de forskellige måneder hedder på Latin? og hvorfor de hedder som de hedder? -
For mange 7-taller? - Eller 4-taller?
ForumindlægI den kommende tid får mange gymnasieelever deres første terminskarakter i år. I den anledning vil jeg gerne spørge: Synes I generelt, at lærerne giver 7, hvis de ikke helt præcist kender elevens standpunkt, men ved, at vedkommende ikke klarer sig dårligt? Eller vil I mene, at der i højere grad ... -
SRP tilbage - hvornår?
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvornår man kan forvente at få sin srp karakter? Har nemlig ikke fået nogen info om dette fra gymnasiet :( Mvh -
prognoseberegning med sæsonudsving
ForumindlægHej.. Jeg er ved at skrive studieretningsprojekt, også skal beregne en salgsprogonse med sæsonudsving. Men jeg er kørt helt fast og ved ikke hvad jeg skal gøre?? Nogen som har en formel med evt. forklaring til? Håber vireklig der er nogen som kan hjælpe.. På forhånd 1000-tak:) -
Nytårsfortsætter
ForumindlægHvad mener i nytårsfortsætter er.? Hvorfor har vi dem? hvornår kom det til Dk? -
STX Mat A eksamenssæt aug og dec.?
ForumindlægHvorfor er der et eksamenssæt for både dec. og aug.? -
1/2 år mere?
ForumindlægHej! Jeg har hørt at hvis man går på HF og man gerne vil på universitetet, så skal man gå der 1/2 mere, hvis 2 HF slutter til sommer i 2019 og man skal gå der i et 1/2 mere, hvornår er man så færdig med gymnasiet? -
jura familie- arveret
Forumindlæghej jeg søger hjælp til familie- arveret eksamen Vh Melanie -
Differentialregning uden hjælpemidler
ForumindlægI en prøve uden hjælpemidler hvordan bestemmer man så fx f'(4) ved hjælp af en figur? Altså hvordan løser man grafisk differentialregning? På forhånd tak -
Mangler Su ??
ForumindlægHey Allezusammen :) Jeg havde håbet at modtage min SU her d. 01, men det er ikke tilfældet, tværtimod!! jeg sidder stadig her efter 14 dage uden su, når jeg går ind på MinSu, og kigger på oversigten over udbetalinger, står der: Brutto: 2050 Netto: 0.. Hvad kan det skyldtes, og skal jeg ... -
Misser en eksamen
ForumindlægHvad sker der hvis man glemmer at møde op til en eksamen? Ja jeg ved det er dumt, men har så mange eksamener at jeg overså datoen. Nogen der kan fortælle mig hvad der så sker og hvilke muligheder der er? -
2 verdenskrig
Forumindlæghej er der nogen der ved hvorfor usa kom med i krigen ud over pearl habour -
HELP! historie opgave i 2.g om Pearl Harbor
Forumindlæghjælp hjælp. jeg kan ikke huske andre historie metoder end: kildekritik, analyse, vurdering, redegørelse og fortolkning. er der andre??? håber der er nogen som kender svaret:-D -
et kort referat?
ForumindlægHej. Jeg har en tekst på spansk som jeg ikke rigtigt forstår :/ teksten lyder sådan: Cuando encontramos a Ernesto, también contactamos con mi familia. Al parecer en Sagunto vivía la madre de mi padre junto con su hija y su yerno. Ellos atestiguaron para Nini. Habían averiguado sobr... -
lovgivning af overvågning i England.
ForumindlægHej. Jeg skriver Sudieretningsopgave om overvågning, og jeg kan ikke finde noget om engelsk lovgivning om overvågning. Jeg har fundet alt om den danske mm. Håber i kan hjælpe. Hilsen ML -
SYGEEKSAMEN. MDT MAT
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig eksamen i morgen men har det sindssygt dårlig. Ved ikke om jeg kan blive bedre til i morgen, og er sikker på at det kommer til at trække mig ned. Tror i jeg kan tage en sygeeksamen i stedet? og er sygeeksamen før sommerferien? jeg er rimelig sikker på at jeg kan få e...
