Søgning på: historie noter hf. Resultater: 10841 til 10860 af 33009
-
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej :) Nogen der har nogle gode noter til mine eksamensspørgsmål? Eller som evt. vil kigge lidt på spørgsmålene ;)?? -
Rungsteds lyksaligheder???
ForumindlægHej. Er der nogle, der sidder med gode noter til Rungsteds lyksaligheder af Johannes Ewald. ? -
dm3 til cm2
ForumindlægHvor meget er 3 dm3 i cm2 ??? Jeg ønsker mellemregninger, da jeg skal notere det... :) -
Æneiden
ForumindlægJeg ville høre, om der var nogen derude, som havde nogle gode noter til Æneiden? :) -
Realisme
ForumindlægHej :-) er der nogle som har nogle god noter til realisme antirealisme idealisme konstruktivisme -
Ovids Metamorfoser
ForumindlægJeg har øjeblikkeligt brug for noter til 13. sang af ovids metamorfoser! -
Sirenenvögel
ForumindlægHej, Er der nogen, der har noter til evt. analyse af teksten Sirenenvögel af Winfried Bruckner? -
Hjælp til organisk kemi I
ForumindlægHej, er der nogen/nogle, der har nogle noter til faget organisk kemi I, som vil dele dem. Det vil være en STOR HJÆLP! TUSIND TAK! -
hvilke emner er bedst at vælge til eksamen ?
ForumindlægHvilke emne er bedst at vælge til eksamen Og hvorfor ? Noter ? -
Matematik
ForumindlægNogen som har gode matematik-noter til C-niveau, jeg kan få? -
SELSKABSRET
ForumindlægHej alle :) er der ikke nogle, der har noter i faget selskabsret? jeg er åben for alt! tak på forhånd :) -
MR-scanning
ForumindlægHej. Er der nogen, der har korte/overskuelige noter/viden om fysikken og teknikken bag MR-scanning? -
Outline i engelsk
ForumindlægHej, nogen der eventuelt har lavet i engelsk We are not alone in universe:) -
Dansk eksamnen HHX
ForumindlægMå man downloade Studienets app og de dertilhørende noter inden eksamnen, slå den i eksamnenendmode og bruge det? -
Søger hurtige oter til ''The White Tiger''
ForumindlægSøger ordentlig meget noter eller kort repitation af bogen The White Tiger. -
Vektorfunktioner - Skæring med akserne
ForumindlægEr der nogen som kan tjekke om min fremgangsmetode er rigtig? Desuden er jeg i tvivl om betydningen af de værdier jeg fik i udregningerne, kan I derfor lige vurdere om jeg har forstået det rigtigt eller ej under 'note'? -
Rundtosset af kildekritik!
ForumindlægHej alle. Jeg kender godt de almindelige kriterier for kildekritik... Men jeg husker at min lærer sagde at det ikke altid var lige relevant. Jeg sidder nu og skal til eksamen i 24 timers historie i morgen, og tænker så på, om jeg så ikke skal gå kritisk an med teksterne? eller hvertfald ikke s... -
Eksamen i israel og palæstine konflikten
ForumindlægJeg skal meget snart til eksamen i historie på lærerseminariet. Jeg har skrevet en lang opgave om Israel og Palæstina konflikten. Jeg skal til eksamen forklare hvordan jeg vil sætte mine elever ind i de vigtigste begivenheder og årsager til konflikten: De historiske årsager som jeg er kommet fr... -
fransk enevælde
ForumindlægKære menneser :) Nu er det snart tid til den obligatoriske dansk/historie opgave i 2.g for mig (:!. Jeg har valgt at skrive i historie, og om det franske enevælde. Indtil videre har jeg fået udarbejdet følgende problemformulering, og vil nu igang med at få lidt mere baggrundsviden så jeg er klar ... -
sandsynlighed og poissonfordeling
ForumindlægHej, jeg vil spørge om er der nogen som kan hjælpe mig med min SRO. Øvelsen er "kast 20 terninger 50 gange" - hvor jeg skal notere hver gang jeg får en sekser. dette har jeg også gjort. men problemet er bare hvordan jeg skal inddrage poissonfordelingen. kan nogle hjælpe mig med det?
