Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11081 til 11100 af 25907
-
13 små sætninger rettes
Forumindlægkom med jeres rettelser og forslag (: på forhånd mange tak. 1. Hun har sandsynligvis, siden vi så hende sidst, købt en ny og bedre bil. She has probably, since we saw her last time, bought a newer and better car. 2. Da vi sidste efterår var på ferie i Tyskland, brød bilen sammen. When we last au... -
stor skriftlig opgave på 3 år HTX
ForumindlægJeg skal lave en stor opgave om penrose fliser. Jeg har om Leonardo da Vinci og om det gyldne snit. Penrose fliser er lavet efter det gyldne snit, og jeg skal bruge noget matematik over det, så hvis nogle kan hjælpe vil jeg være meget glad.. -
Rækkevidde
ForumindlægHej jeg sidder med en emne opgave, hvor i der er et spørgsmål med rækkevidde: "Hvad betyder variationsmål, og hvorledes aflæses/beregnes kvartilsafstand, varians, standardafvigelse(spredning), rækkevidde i såvel diskrete som grupperede tilfælde." Det udover rækkevidde har jeg styr... -
HJÆLP TIL ENKELT SÆTNING
ForumindlægHar set mig blind på denne sætning. Noget er galt, men hvad ? “The Irish people were leaded by a school teacher…” -
Leder efter sang
ForumindlægDet er tale om et relativt nyt dansk band, som indleder deres sang med: "How do you do? Oh hello I feel well". Kender I til navnet på denne sang? -
Ha (jur)
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg skal have samfundsfag B for at komme ind, eller om Historie B er nok. Jeg går på HF så jeg får Historie B -
Pi
ForumindlægStår og skal skrive en opgave om pi og dets historie, men har rigtigt svært ved at finde nogle bøger der kan bruges eller bare i de hele taget findes... Nogen der lige brænder ind med forslag til bøger og hjemmesider.. !?? Hjælp hjælp.. på forhånd tak.. -
Oversættelse
ForumindlægHvordan skal følgende sætning oversættes?: Lebanon must move urgently toward a comprehensive ban on smoling in public places, tobacco advertising and event sponsorship. -
brug for lidt hjælp - tak :)
ForumindlægEr der nogle der ved noget om dette, og eller kender nogle gode hjemmeside, hvor man kan læse om: Det britiske imperiums prægning af London. -
Den termodynamikken 2. lov
Forumindlægnogen der kan komme med en forklaring på Den termodynamikken 2. lov på et par linjer :S, lidt svært at google det når jeg ikke rigtigt ved hvad det endelig omhandler :) ? -
Rettelse af oversættelse.
ForumindlægHey, jeg ville høre om der ikke var nogen, der ville være søde at kigge min oversættelse igennem? På forhånd, tak. En 39-årig republikansk politiker stillede op til det amerikanske senat. Da han indledte sin valgkamp, var han overbevist om, at ærlighed varer længst. For at bevise dette offentligg... -
tysk opgave
ForumindlægEs gibt Grenzen in Komik Es gibt viele verschieden Menschen in der Welt, aber nicht alles das gleiche Humor mögen. Jemand lachen von schwarz und grob Humor, während andere von Katzenvideos sich krümmen vor Lachen. Ich denke, dass schwarz Humor kann spaß wäre, aber manchmal es kann stößt Volk und... -
Jeg/passiv
ForumindlægHej Når man skal redegøre for et forsøg (i SRP) skal man så bruge, "jeg" (jeg gjorde det og det) eller passiv/man (forsøget udføres såddan.. forsøget stilles op..)? -
Tysk bøger – hvor!?
ForumindlægHej folkens :-) Jeg er interesseret i at blive bedre til tysk (skriftlig), derfor vil jeg spørge, om I har nogle links til gratis tyske bøger (9. klasses-niveau), hvilket vil være så fantastisk. Håber I kan hjælpe, da jeg brænder for at blive bedre. God weekend :-) -
Folder om methamfetamin
ForumindlægSkal skrive en folder vedrørende methamfetamin i biologi, som skal være rettet mod 14-16-årige. Hvis nogen har nogle noter, eller links til noget korrekt information vedrørende meth, ville jeg være meget interesseret. Kan ikke skelne mellem det der faktisk er sandt og det der ikke passer. -
Hvad vil de sige at være fattig?
ForumindlægHej allesammen, jeg har et spørgsmål til geografi, som jeg ikke kan finde ud af. Gerne svar hurtigst muligt. Spørgsmålet lyder: Skriv nogle andre typer statistiske data, der kan vise, om et land er fattig: (Fx: Lavt BNP pr. indbygger) -
hvorfor man afbrænder regnskoven ?
ForumindlægGoddag . Jeg er igang med at lave rapport og vil meget gerne at vide hvorfor man brænder renskoven ? jeg har sagt og søgt på nettet men kan ikke finde noget jeg kan bruge på forhånd tak -
Kvindesyn i Romantikken
ForumindlægHalløj halløj. Håber der er nogen, som kan hjælpe mig. Sidder i øjeblikket og skriver 3g-opgave, og har fået den "glædelige" overraskelse at skulle skrive om kvindesynet og kvindernes status i Romantikken i Danmark, hvilket jeg ikke lige vidste, at jeg skulle skrive om. Så nu jeg sidder... -
oversat rigtigt?
ForumindlægThe orange area is characterized by buildings, gas stations, railway station. Traffic flow in the area is low, but rises gradually to the east. The road here is very clear when the road is wide and there are separate bike path. The red area is a mixture of shops, schools, shopping centers, cafe... -
KOKAIN!!!!!
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med en opgave omkring kokain og jeg har skrevet alt mit biologi til. Det jeg mangler er kemien i opgaven. Jeg skal skrive noget om kokains fuldstændig strukturformel samtidig med de funktionelle grupper og bindingstyper. Til sidst skal jeg skrive noget om stoffets opløslig...
