Søgning på: tysk analyse. Resultater: 11181 til 11200 af 38621
-
en der kan hjælpe med at oversætte nogle tyske sætninger?
Forumindlæg1. Jeg forveksler ofte Anita og Irina - de ligner hinanden meget. 2. Du arbejder i England? Savner du ikke din familie? 3. Tror i på spøgelser? 4. De voksne laver mad, og børnene spiller Ludo 5. Som sygeplejerske tjener jeg ikke dårligt 6. Han påstår altid: Hun gør ikke noget, den gør bare. ... -
tysk.. Er der nogen, der evt. lige gider at kigge på min tyske stil..? På forhånd tak.
ForumindlægDer Auschwitz-TagJedes Jahr markiert Dänemark den 27. Janauar den Auschwitz-Tag. Es ist der offizielle Gedenktag für Holocaust und anderen Volkermord. Den 27. Januar ist auch das Datum, wo die sowjetischen Truppen im Jahre 1945 das nazistische vernichtungslager Auschwitz in Polen befreiten.Die FN... -
Analyser USA's økonomiske udviklingsforløb og politiske begivenheder d
ForumindlægAnalyser hvilke økonomiske udviklingsforløb og politiske begivenheder, der siden 1947 har styrket henholdsvis svækket USA's position som økonomisk/politisk stormagt? Hjæææælp? -
Analyse af digtet "Dæmring" - Rudolf Broby-Johansen
ForumindlægHej Allesammen Jeg sidder med digtet "Dæmring" skrevet af Rudolf Broby-Johansen i 1922. Fra hans digtsamling "BLOD". Hvis der er nogen der har analyseret og fortolket den, kunne jeg rigtig godt bruge noget hjælp. Jeg synes specielt at den er svær at tolke. Alt kan bruges. Mvh... -
analyse af "en klassekammerat eller tyve år efter"
Forumindlæghej SP:) jeg skal op i mundtlig dansk, på tirsdag. jeg har trukket barndomeriendring, under det har jeg valgt teksten "en klasse kammerat eller tyve år efter" af Dan turrel. Jeg har lavet en synopse, men jeg manler et par punkter som jeg ikke kan finde i teksten, har brug for hjælp,... -
Analyse og fortolkning af novellen "Isaksen" af H C Branner
ForumindlægHey alle sammen!Er der nogle af jer klogehoveder derude, der har en skrevet en stil om "Isaksen" og fået en overmiddel karakter for den? Hvis ja, så pleace hjælp mig, for uanset hvad jeg skriver får jeg altid 9 for mine stile, og ikke højere. Jeg vil godt se hvad jeg mangler, for at få ... -
Smukke, sjove søde unge mennesker ret min Dansk Analyse :)
Forumindlæg:))))))))))))))) -
Analyse af Charlie Parker's Tiny's tone
ForumindlægJeg ville super gerne vide om der var nogen der kunne hjælpe med denne spørgsmål. -
5 tyske sætnings oversættelse.. rette?
Forumindlæg1. Wir sind in der Türkei in Urlaub gewesen. Wo hast du im Urlaub geworden? Eller Wir war in der Türkei in Urlaub gegangen? Wo hast du in den Urlaub gegangen? Vi har været på ferie i Tyrkiet. Hvor har du været på ferie? 2. Der Männer in das Dorf machen Metins Vater Vorwürfe, dass Metin nicht... -
Haser rettelse af nogle tyske sætninger
Forumindlæg1) ich glaube bestimmt; dass er hat recht. (dass- at) 2) Er nahm seinen Mantel; weil es war kühl.(weil - fordi) 3) Wir gehen ins konzert; wenn du hast Geld. (wenn - hvis) 4) Es war dunkel geworden; als er holte seinen Wagen. ( als- da) 5) Ich kaufe eine Zeitung; bevor ich nehme die S-Bahn. ... -
Analyse af Jens Martik Eriksen "Nani"
ForumindlægHej alle! Jeg skal have analyseret og fortolket et uddrag fra Bogen Nani. Jeg kan simpelthen ikke komme i gang. Nogen søde folk der har tid og overskud til at hjælpe? Jeg vil være taknemmelig!! Jeg har vedhæftet dokumentet. :) -
Haster,hjælpe med at analyse interview "Du er ikke din egen lykkes smed"
ForumindlægHej venligst er der der kan hjælpe mig med at analysere dette interview" du er ikke din egen lykkes smed" af Liv Mygind. Jeg skal imorgen til mundtlig eksamen og hved ikke hvordan jeg klarer det. -
Hjælp, til rettelser af enkelte fejl i min tysk stil :)
ForumindlægHej, nogle der vil rette denne tysk stil, for mig? Er ging auch auf die Rudolf-Stenier-Schule, wo der Unterricht auf den Bedürfnissen der Kinder gründen auf . Diese ausgesprochene Freiheit hat sicher auch eine große Bedeutung für seine späteren Arbeitsfähigkeiten und die Selbstdisziplin gehabt.... -
Analyse og fortolkning af: Esbern Snare, Thrymskvadet, Skole og Fødsel
ForumindlægHey studerende / studenter ;).. Jeg skal lave en kæmpe dansk stil om digtene: Esbern Snare, Thrymskvadet, Skole og Fødsel, hvor jeg skal lave en analyse og fortolkning af det hele. Så.. jeg tænke at jeg kunne lave et forum her inde, hvor jeg evt. kunne få jer gutter til at hjælpe mig lidt. Håb... -
Hjælp til at bestå Tysk B på et år.
ForumindlægPå grund af de nye specifikke adgangskrav(hvor næsten alle de humanistiske uddannelser kræver et ekstra sprog på B-niveau udover dansk og engelsk ) er jeg blevet tvunget til at læse Tysk B(0-C det første halve år og så C-B) på GSK. Desværre er jeg virkelig dårlig til tysk og det var også derfor j... -
DHO! HJÆLP NAJA MARIE AIDT EN STOR DAG ANALYSE!
ForumindlægHej er der en som har en analyse af " En stor dag" naja marie aidt? -
Er der nogen der har lavet et analyse af Herman Bangs - Pernille
ForumindlægEr der nogen der har lavet et analyse af Herman Bangs - Pernille -
Analyse af "er der liv efter kærligheden" af Jan Sonnergaard
ForumindlægEr der nogen, som har lavet en analyse, af denne novelle fra Jan Sonnergaard? -
Analyse af teksten Mobil som er skrevet af Helle Helle
Forumindlæger der nogen som har en analyse af teksten Mobil som er skrevet af Helle Helle? -
Digt analyse "Bandom" af Yahya Hassan
ForumindlægEr der nogle der kan give en god analyse på digtet? Mange tak for hjælpen :)
