Søgning på: tysk analyse. Resultater: 11241 til 11260 af 38621
-
Oversæt fra dansk til tysk !! PLEASE HURTIGT SVAR !!
Forumindlægefter lang tid uden nogen cd'er fik "suspekt" sat en ny cd på gaderne i oktober 2007 -
Er der nogen, som vil rette min tysk aflevering? Den er kun på 180 ord.
Forumindlæg -
en tysk stil der skal rettes - Schule und Freizeit
Forumindlægher er tysk stilen, kan i godt rette den er ikke så god til tysk grammatik jeg ved der e fejl så håber i retter den Sophie ist 15 Jahre alt und geht in die 9.klasse und in der Sophie klasse es ist 22, es ist 11 jungen und 11 Mädchen. Es ist Sophies letztes Jahr in schule. Sophie muss um acht U... -
Lille tysk stil 6-7 linjer word dokument Hjælp!
ForumindlægHej alle :) Sorry for, at jeg bare skriver ind, på den her måde : D Men har prøvet at kigge min stil igennem op til flere gange. Jeg har lavet en tysk stil, som fylder omkring 6-7 linjer i et word dokument. Har prøvet, at finde og rette mine fejl. Syntes ikke jeg kan se flere fejl. Vil bare gern... -
Tysk mundtlig afgangs prøve. Berliner Mauer.
ForumindlægHej Jeg skal aflevere min tysk synopse til mundtlig eksamen og jeg ved ikke hvilke punkter jeg vil ind på, jeg har om die berliner mauer. jeg ved ikke hvordan jeg skal lave den, er helt lost. HJÆLP HJÆLP!!!! Jeg går i 9. klasse skal jeg så lige sige.. -
Analyse af Peter Goldworthy - One of My Best Friends
ForumindlægHey søger en analyse af teksten og evt refererings elementer :) håber virkelig nogle kan hjælpe mig, har trukket texten idag og skal op imorgen 10:40 Michael -
analyse af "With Your Tongue Down My Throat Af Hanif Kureishi"
ForumindlægJeg har svært ved novellen with your tongue down my throat af Hanif Kureishi. Er der nogle der kan hjælpe med at forstå eller analysere den? -
Rette en lille tysk oversættelse. please... Hr. Witzak
ForumindlægFørst og fremmest: Godt Nytår.Ville blive meget glad, hvis der var en der ville rette min kort oversættelse.Dansk:De kunne ikke vide, at han altid var præcis.Han lagde en seddel på trappen: ”Kære Sally.Jeg ved ikke, hvorfor du ikke kommer.Jeg kan ikke vente længere.Er nødt til at køre nu.Hvis du ... -
hedder det "tysklektier" eller "tysk lektier"?
ForumindlægHej. Jeg vil virkelig gerne vide om det hedder fx. "dansklektier" eller "dansk lektier". Er det sammensat? hvis ja eller nej, hvordan er det nu reglen for om det er et sammensat ord eller ej? er det om man kan bøje ordet? fx. "dansklektierne" -
er der nogen der vil være søde og læse min analyse af barack obamas tale
Forumindlæger der nogen der vil være søde og læse min analyse af barack obamas tale? det vil betyde meget, den er ca. på 4 sider. -
Analyse af "Peter Goldsworthy: One of my best friends"
ForumindlægHej, er der nogen derude som har en analyse eller et eller andet om teksten "Peter Goldsworthy: One of my best friends", så må de meget gerne lige skrive her :-) På forhånd tak.. -
HJÆLP! Digt analyse - "Ved Rugskellet" af Jeppe Aakjær
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at lave en digtanalyse på Jeppe Aakjærs digt "Ved Rugskellet" (1906) Håber på at jeg kan få lidt hjælp!!!! Selve digtet: VED RUGSKJELLET . Anna var i Anders kjær, men knibsk alligevel, mødte dog sin Hjertenskjær paa Rugens gamle Skjel, satte sig i Græsset... -
Daytripper engelsk novelle, samfundsfaglig analyse. - AKUT HJÆLP
Forumindlæghvis der er nogen der kender til novellen daytrippers af Raman Mundair, er der så nogen der kan give mig svar på hvordan Parminder passer ind til de tre sfære af Axel Honneth, Den private, retslige og solidariske sfære. ? -
hjælp til analyse af digtet paa sneen af Emil Aarestrup haster!!!!
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til analyse af et digtet paa sneen jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skal ligge mest vægt på i min analyse men jeg har tænkt mig at dele analyse op i nogle punkter f.eks. - komposition af digtet - form - er det et episk (fortællende) eller lyrisk digt?... -
Nogen som har lavet et resume af teksten Siebzehn i tysk bogen: alles klapt 3 ?
ForumindlægNogen som har lavet et resume af teksten Siebzehn i tysk bogen: alles klapt 3 ? -
Analyse YAHYA HASSAN - Den arabiske prins & ASTA MARIE NORDENHOF - FARMOR
ForumindlægHej! Er der nogle der har en analyse af Yahya Hassan "den arabiske prins" eller Asta Marie Nordenhof "Farmor"? Eller blot en der har læst den? Kunne virkelig godt bruge noget hjælp! :) -
Nogen som har tid til at rette et par korte tyske sætninger?
ForumindlægHej Studieportalen Er der mon nogen herinde som har tid/lyst til at rette et par korte tyske sætninger? Jeg ser frem til at høre fra en af jer. -
please nogen som vil rette min tysk stil på 17 linier ?!!
Forumindlæghej er der nogen som vil rette min tysk stil? det er sidste stil i år så den bliver vigitg for års stanpunktet. Det kunne være en ekstrem stor hjælp ?? den er blot på 17 linier og den danske teks står der også -
Engelsk 24 timers eksamen, mangler analyse model!
ForumindlægEr i gang med 24 timers engelsk eksamen! Men kan ikke finde min analyse model til "fiction" nogle der kan hjælpe??? Eller hvis i har noget fornuftigt til teksten "Indian Camp" På forhånd tak:) -
die Sonne scheint og jeg oversætter tysk
Forumindlæghej alle sammen :D ok jeg har en sætning på tysk som lyder meget underlig på dansk når jeg oversætter den ¨ tysk: Cardillac allein war es, Schlachtopfer suchte und fand. Dass er es allein war, darin liegt die Sicherheit, womit er seine Streiche führte, die unüberwundene Schwierigkeit, dem Mörde...
