Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 11321 til 11340 af 24089
-
Hvordan foregår det?
ForumindlægHejskal op i fransk her på mandag som sidste fag og var egentlig bare i tvivl om man begynder med ekstemporal teksten eller med det opgivede? -
Omeksamen...?
ForumindlægHej "eksperter",har lige været oppe i geografi; trak demografi og min lærer sagde at min indsats var udemærket, dog med få mangler! Og da han sagde at man ikke kan "score" mere end et 8tal i demografi fik jeg 7! => Det foregår jo stort set kun på det redegørende niveau!Stor... -
Er den årlige indkomst hos gennemsnittet steget mest under blå eller røde regeringer?
ForumindlægEr den årlige indkomst hos gennemsnittet steget mest under blå eller røde regeringer? -
Mængdeberegning??
ForumindlægHar fået denne opg men er gået i stå ang hvilket formel der skal bruges en der kan hjælpe mig???- Hvis du havde taget 100 ml 0,200 M AgNO3. Hvor mange mol AgNO3 havde du så - hvor mange mol sølv kunne du få dannet ?- og hvor mange g sølv. (forudsat at der er nok kobber) -
Hjææææææææælp! (:
ForumindlægHej, Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min dansk/historie opgave, hvor jeg så har valgt at skrive i historie.. Jeg har valgt emnet Kvindekampen i Danmark, hvor jeg især fokuserer på 60-70'erne samt skal sammenligne med nutiden, og hvordan det har påvirket kvinderne i dag.. Jeg ville hø... -
probemiksroskoper - metode?
ForumindlægHvilken naturvidenskablig metode rabejder man med når man arbejer med overfladeanalysering på atmoareniveau?? ALtså når man vha et STM tager billeder af overfladen på et given materiale? -
Længde af en litterær artikel.
ForumindlægHej.. Jeg sidder og skriver en litterær artikkel om novellen "søndag" and Camilla Christensen.. Jeg kom i den forbindelse til at tænke på hvor lang den skal være?? Nogen der har et godt bud? -
Digt af Tom Kristensen "til min ven"
ForumindlægEr ikke ret god til digte. Forstår digtet generelt, men de små vigtige guldkorn kan jeg ikke tyde.Jeg tænke på om der var, nogen der kunne hjælpe mig. -
Kunst er fantastisk --> Billedkunst
ForumindlægJeg elsker kunst og bruger min fritid på det. Jeg laver ikke andet end at læse om forskellige kunstværker... Jeg skal snart op i billedkunst, er der nogen, der kan hjælpe mig med det? Jeg har nogle undrende spørgsmål.. -
At være selvstændig i SRP
ForumindlægHej Jeg skal snart til at skrive SRP-opgave, og vi har talt en del om det på klassen. Jeg har ofte hørt lærere, der siger, at de gode opgaver er de selvstændige opgaver - men hvad betyder det egentlig helt nøjagtigt? Hvordan skriver man en selvstændig opgave? Jeg er naturligvis godt klar over, ... -
Samfundsfags rapport - Redegør?
ForumindlægHej jeg skal til at skrive samfundsfag rapport om Socialdemokraterne, hvortil vi har fået udleveret 2 bilag med fordeling af stemmer i procent ved folketingsvalg 1990-2005 og en over Stilling og partivalg 1990-2001 i procent. Spørgsmålet lyder så. 1. Redegør ud fra bilagene for a) Socialdemokrate... -
Problemformulering og disposition??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal snart til at skrive dan/his opg. og ville derfor høre (da jeg virkelig er elendig til at skrive problemformulering og dispositioner) om der er nogen herinde, som ville være en stjerne og hjælpe mig - give mig lidt gode råd, evt. henvise mig til et rigtig godt eks. på begge dele... -
Fysikemner til SSO
ForumindlægHejEr der nogen der kender nogle spændende emner som man kan skrive SSO om i fysik?Og hvortil der også er nogle interessante forsøg.Det må gerne være nogle emner som der ikke er vildt mange der har skrevet om før.Mvh. Maria -
Kirov
ForumindlægKan man skrive SSO om mordet på Kirov med fokus på om Stalin havde nogen indflydelse på dette eller er det for specifikt? -
Sort tåge
ForumindlægHejsaHvad er tåge symbol for? -
AT -3 - produktet
ForumindlægJeg er interesseret i alt, der er lavet i forbindelse med AT-3 som afsluttende produkt. Niveauet skulle gerne være trin 5-6 på Blooms taksonomi, dvs. syntese/vurdering.Jeg er ikke så meget for at skrive min mail-adresse herinde, så jeg kontakter dig, hvis du siger ja, gennem kontakt.-funktionen. -
Konklusion
ForumindlægHvad er det præcis man skriver i en konklusion.??? -
Enerst Hemingway - Now I lay me
ForumindlægHejsa! Ville høre om der var nogen herinde som har arbejdet med teksten "Now I lay me" af Enerst Hemingway? Jeg skal skrive en aflevering om denne tekst, men synes teksten er rimelig svær at finde ud af... På forhånd tak! -
DANSK SKRIFTLIG EKSAMEN - KRONIK?
ForumindlægHej :) Jeg skal op i dansk skriftlig eksamen imorgen og jeg er en del i tvivl om hvordan man skriver en kronik? Har kigget på nogle eksempler om kronikker herinde, men de er ret forskellige fra hinanden. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man skriver en kronik? det kunne være en kæmpe hj... -
gradient
ForumindlægLad Φ(x,y,z) være et eller andet skalarfelt og lad os definere en flade ved Φ(x,y,z)=c. Så gælder der, som jeg forstår min bog, at ∇Φ er normalvektor til ethvert punkt på overfladen. Er det rigtigt? Jeg tror jeg læser forkert, for fladen er noget, der ligger i et tredimensione...
