Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11361 til 11380 af 41162
-
rettelse af sætninger....
ForumindlægIndsæt den korrekte form af verberne i parentesen:1) I have often told you but you always forget.2) When the kitten was small, I feed her by by hand.3) I sleept very badly after having seen that horror film.4) They had felt very sick before the exam.5) Though he was dead-tired, he keept on walkin... -
Tre gloser(Haster)
ForumindlægHejsahvordan siger man:Jeg må indrømme", på tysk??Er Dorf ikke intetkøn? -
Eksamen! vigtig
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der ved om man må have downloadede opgaver/noter fra fx. studieportalen med til skriftlig eksamen, og bruge dem - selvom det ikke er eget navn der står derpå? -
oversat rigtigt?
ForumindlægEr dette oversat rigtigt? Hvis der er nogle fejl fx. bisætninger eller komma og punktum er i meget velkomne til at rette: Wir sind das Volk handelt von Katja. Katja zu Ungarn Reist, also kann sie fliehen zu Westdeutschland. Katja hat eine Sohn, sein Name ist Sven. Sven hat zwei Hamster, aber Ka... -
translation
ForumindlægDermed foregriber justitsministeren anbefalinger fra en intern arbejdsgruppe under Statsministeriet, der inden 1. november skal komme med forslag til øgede foranstaltninger i kampen mod terror.With what Justice Department lays violent hands on internal working party recommendations under the Prim... -
Pendulers svingingstid
ForumindlægJeg har om pendulers svingingstid i 1.g, hvor jeg har skulle lave nogle forskellige målinger. Jeg har så fundet ud af, at det er snorens længde, der er den fysiske størrelse der har betydning for pendulets svingningstid (men så har jeg set noget med acceleration, g, også har betydning? - nogen de... -
Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHvad er en pimpf? -
NED med reformen
ForumindlægDet kan fandme ikke passe at man skal kunne gør alt fejlfrit.. Ned med reformen!! NU!!! hvor er jeg fuciking sur!!!! -
Fysik
ForumindlægHar fået disse spørgsmål, kunne nogen hjælpe mig med dem? 1. Hvor stor en del af jordskorpen udgør metallerne? Ca. 25% Ca. 45% Ca. 65% Ca. 85% 2. Hvilket metal er der mest af i jordskorpen? Jern Kobber aluminium Sølv 3. Hvilket metal udvindes der mest af? Jern Kobber Aluminium Sølv 4. De fles... -
Adverbium/adjektiv
ForumindlægHej alle. Jeg ved godt at jeg sagtens kan slå op i fejlstøvsugeren og læse om adverbiummer og adjektiver, men synes ikke rigtig at få det ind på en god huskemåde som med andre regler i engelsk. Er der nogen af jer der har en hurtig nem hjælpemåde I kan huske adverbiummer på? Sådan at man bare... -
Svar på skriftlig eksamener?
ForumindlægEr der nogle herinde der ved hvornår man får svar på sine skriftlige eksamener? Det plejer jo at følge hinanden stort set landet over -
MathType - mellemrum og italics
ForumindlægTo spørgsmål:\n\n1) Hvordan laver jeg mellemrum i MathType?\n\n2) Hvordan kan jeg fjerne italics-funktionen? SI-enheder må ikke skrives i italics. -
Aktuelt om flygtninge i DK
ForumindlægHej, Jeg skal til AT-eksamen imorgen. Mit emne er flygtninge/flugt og til min fremlæggelse skal jeg jo helst have noget aktuelt med om mit emne. Jeg har søgt lidt på nettet og sådan men synes ikke rigtig jeg kan finde noget. Derfor vil jeg lige høre om der er nogen som har nogle link til nogle ny... -
Venstre vs. Socialdemokratiet
ForumindlægJeg skal skrive en sammenligning af Venstre og Socialdemokratiet. Nogle der ved hvor jeg kan finde noget om de to partier? Har været inde på deres hjemmesider, men tror det ville være bedre at få oplysninger fra et mere neutralt sted..? nogle der kender et...? nogle der ved noget om partierne...? -
Forklaring af ord
ForumindlægJeg har et lille problem. En kollegieassessor er en titel, men hvad laver man, hvis man er kollegieassessor?\nEr der nogen, der ved det? -
Khi-kvadrat på matematik b niveau
ForumindlægHej, er der en der ved, hvordan man på t-89 beregner sandsynligheden til 0,974 for at få C=7,33 i en khi-kvadratfordeling med to frihedsgrader? På forhånd tak for hjælpen! -
Digt om årstider
ForumindlægJeg skriver om Det forsømte forår, og i min opgave skriver jeg at de har forsømt deres forår, og at mange af dem også har forsømt deres sommer og efterår. \nEr der nogen der kender nogle digte hvor livets gang er symboliseret ved årstiderne?\n\nHåber I kan hjælpe -
Kort oversættelse...
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med flg. oversættelse:\n\ndes zones ou regne la loi du plus fort..??\n\nPå forhånd tak! -
depraveret
ForumindlægHvad betyder depraveret? -
pronomen
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at hvilket pronomen jeg skal bruge i denne sætning Hvis jeg ønsker at skrive - disse observeringer Er det så diese Beobachtung?
