Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11381 til 11400 af 41162
-
opdagelsesrejser
ForumindlægDet er første gang jeg skriver et indlæg, og ved derfor ikke helt om det er sådan noget i hjælper med. jeg har om David Livingstone. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal komme igang. Jeg har før lavet projektopgaver, men det gik ikke så godt. Jeg vil gerne spørger om i ikke kunne hjælpe mi... -
opstanden i ungarn.
ForumindlægHej folkens, jeg har brug for hjælp og håber i vil hjælpe mig. Skal lave en mundligt fremlæggelse om opstanden i ungarn. Mangler informationer, og håber i kan give mig nogen!!! -
Oversættelse :)
ForumindlægSitting BullSitting Bull var en af de kendeste indianerhøvdinge i Nordamerika. Han blev født ca. 1834 og tilhørte the Hunkpapa Teton Sioux, der boede på prærien. I sin ungdom besluttede Sitting Bull sig til at bekæmpe de hvide, og han ændrede aldrig mening. Efter kampen i 1865 ved Power floden, h... -
P - a.s
Forumindlæghvis der i en ligning står gt*ht=0, P - a.s. 0≤t≤T hvad betyder a.s.? det har højst sandsynlig noget med P'et at gøre, men hvad? håber der er en triviel tolkning af det derude. pft. -
Forskellige spørgsmål til mundtligt mat
Forumindlæg1) Bevis for sinusrealtionerne (vilkårlige trekanter) 2) Bevis for formlen for arealet af en vilkårlig trekant 3) Redegør for differentialkvotienten som en grænseværdi. 4) Redegør for andengradspolynomiers monotoniforhold 5) Vis hvordan man kan bruge trekantsberegninger til opmåling og afstandsbe... -
1 sætning
ForumindlægSie zeigen auch Konrad und Sophie und ihre zweispaltigen Gefühle, weil sie sind beständig in einander verliebt, und hier endet der Film. -
Litterær artikel
ForumindlægHejsa. Jeg har skrevet noget af min indlednig til min litterær artikel. Jeg vil høre om nogle vil læse den igennem? Den er kort. På forhånd tak -
13 for dummies
ForumindlægWeil get I dreizen? Ich am en Yung von Denmärk, og ich knowz nichtz why to have 13?Bitten Help mig. -
Ligheder Mitose-meiose
ForumindlægEr der nogen, som kan forklarer mig hvilke ligheder melle Mitose og meiose. Har læst i min bog osv, men kan not understand! -
Hjælp til SRP om flygtningedebatten 2015
ForumindlægHej, skal snart til at skrive SRP om flygtninge. Mit fokus er mediernes påvirkning og har tænkt mig, at lave en diskursanalyse, hvor jeg inddrager Inger Støjberg og evt. et rødt parti og kigger på holdninger omkring flygtningestrømmen. Kunne godt tænke mit evt. at anvende et billede til analysen... -
sad og ventede
Forumindlæghej jeg har en sætning på fransk der lyder således: en dag sad Pierre og ventede på sine venner.Hvordan oversætter jeg denne sætning? kan jeg bruge être som hjælpeverbum? Altså: être assis.Jeg håber at der er en der kan oversætte sætningen. -
hjælp
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan fortælle mig hvad der menes her Den form for konstant forstyrrelse og manglende evne til fordybelse, der kommer til udtryk, når man 'multitasker', er en omdiskuteret effekt af de nye digitale medier. På forhånd mange tak -
Kildekritisk opg, hjælp haster
ForumindlægKan i nævne nogen af de vigtigste beguvenheder fra kampen i stikordsform, for kilde 1 og kilde 2. Så jeg kan komme igang er helt blank...... Kilde 1 "Var det godt eller dårligt. Det er nok den fornemmelse man havde, da turen igen gik mod Roskilde efter at have overværet opgøret søndag e... -
Tidsrejser
ForumindlægImorgen skal jeg op og forsvare min synopsis med emnet tidsrejser. Men jeg kommer jo let omkring så mange forskellige ting heri.. Hvad vil være mest relevant til den mundtlige fremlæggelse at fremhæve? Burde jeg ikke vælge ét aspekt ud og fortælle om, som: Ormehuller, relativitetsteorierne eller ... -
Malaria
ForumindlægEr der nogen, som har et link/kan givet et link til en fornuftig hjemmeside, hvor det udførligt og overskueligt står ALT omkring malarias smitte fra myg->menneske->myg osv.På forhånd tak :D -
hjælp
ForumindlægHej med Jer Er der en, der kan hjælpe mig med min introducerende artikel om metafor? Jeg har virkelig brug for jeres hjælp, og det er meget svært at starte med indledning. -
Har devalueringer nogensinde virket?
ForumindlægEr der eksempler i verdenshistorien på, at devalueringer har virket? Hvis ja, hvilke? -
Hjælp til grammatik...
ForumindlægHej.. ville blive rigtig glad, hvis nogen som var gode til engelsk gad sige til mig hva der er forkert i de her sætninger.. da jeg ikk er så god.Miranda is in a very difficult situation. The choice to be an adult when you are only 18 is not everyone there can manage it. The parents support her, b... -
En sætning
ForumindlægEr denne sætning korrekt? The sociologist ends up saying that a society like that are not having much to offer for those who actually wants to live. -
Meget koldt
ForumindlægHvis man synes, at foråret og sommeren er meget langt væk, så se hvad de kan i Århus...http://www.au.dk/da/nyheder/presse/150306aSå skal man ikke klage over de få minusgrader vi har nu...
