Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11401 til 11420 af 41162
-
Terminsprøver uge 51
ForumindlægHej Er der nogen der ved om de opgaver man får til terminsprøverne har været brugt før? Eller er det nogen som slet ikke er blevet brugt før??? -
Wie, en konjunktion
ForumindlægEr wie en underordnet eller en sideordnet konjunktion? Altså skal der være omvendt ordstilling, når den indleder en bisætning? -
1 sætning
ForumindlægDet var ikke et typisk job for en prinsesse. Es war keine typische Arbeit für eine Königstochter. -
tysk oversættelse
Forumindlæghej! nogle der har lavet en tysk ovs som hedder "heine i paris" i så fald ville jeg være meget taknemligt hvis der er nogen som kan hjælpe mig! -
HJÆLPE HASTER. Omkring mundtlig engelsk eksamen.
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i morgen, så håber inderligt at der er nogen der kan hjælpe mig. Når jeg skal op vil jeg fortælle alt det om teksten som man skal; analyse, perspektivering osv. MEN! nu har jeg hørt at man skal kunne tale om samtid for den tekst man trækker? Er det rigtigt, og er der nogen... -
sætningsanalyse
ForumindlægJeg skal gennemgå en sætningsanalyse for denne sætning, kunne jeg få noget hjælp til det idet jeg ikke har haft så meget om det? - tak :) The diaries provide us with a great deal of information on the life of Charles Darwin. Jeg skal fortælle hvor genstandsleddet ligger og om verbet er... -
Engelsk - oversættelse
ForumindlægOversæt følgende sætning: Hvis den trykte bog skal overlevet, skal den være lækker at røre ved. -
AT-emne - hjælp!
ForumindlægHej :) Skal aflevere endelig emnevalg i morgen, og jeg skriver i Fysik (B) og Religion (C). Det jeg gerne vil skrive om er atombomben og religiøse reaktioner, men kan ikke rigtig finde materiale i Religion, så overvejer om jeg skal skifte emne. Så har I nogle gode ideer til emner? Det skal ... -
Hvordan siger jeg?
ForumindlægProblemformuleringogBilag / VedhæftedePå tysk? -
Indlede med BUT
ForumindlægKan man godt indlede en sætning med "But..."? -
Købstype??
ForumindlægHej..Nogen der kan fortælle mig hvad de forskellige købstyper hedder?Jeg får hele tiden blandet rundt i de forskellige betegnelser.. -
Ubestemt flertals s
ForumindlægHedder det shows, eller shower? Det er noget jeg undrer mig over. For det bøjes jo rigtig en bil bilen flere biler alle bilerne. Men ved engelske ord bli'r det til et show showet flere shows? -
terminsprøver
Forumindlægskal til terminsprøver i den kommende uge, her på onsdag d. 9. Nolge der ved hvilke tekster osv der kommer? :-) -
Describe the style in...
ForumindlægHej folkens.Jeg har fået en engelsk stil for, hvor en af opgaverne bl.a. lyder:"Describe the style in which they are written"Der er tale om to artikler. Det, jeg er i tvivl om, er, hvad det helt præcist er, man skal beskrive - the style, ja, men hvorledes? Er der nogen, der har et eksem... -
ehm på tysk..
ForumindlægHvordan siger man ehm på tysk? -
karakteren 12
Forumindlæghey folks jeg har en færdiglavet stil der mangler at blive læst korektur på. hvis nogen af jer seje folks har mod på at læse en halv side spansk, så kan jeg sende det til jer som en besked. tak på forhånd -
Enkelt sætning
ForumindlægHej med jer.Jeg skal skrive: "Han kunne ikke vide, hvem der havde åbnet døren."Men det der "hvem der" er jeg i tvivl om.Mit umiddelbare bud, men er som sagt usikket på ovenstående:Er konnte nicht wissen, wer der die Tür geöffnet hatte. -
resume
Forumindlæghej Hvad betyder tawny og velvet Denne tekst forstår jeg ikke kan i forklar hvad teksten handler om kort But Malik rushed about bolting everything yelling to the driver who hurried inside. They pulled the doors tight behind him. “Please be comfortable” he gestured che... -
Ret hvis De vil være så venlig
ForumindlægNu skal der jo snart gives årskarakter, og jeg afslutter spansk. Jeg er tæt på at kunne hive et ti tal hjem.. Mangler bare det sidste med det skriftlige, så håber på en venlig sjæl der har tid/lyst til at kigge min oversættelse igennem:La Séptima Campanada – Traducción: El libro trata de soledad ... -
Danmarks økonomi
ForumindlægHey, jeg sidder her og skriver samfundfags opgave.. og skal som et af underspørgsmålende svare på hvordan danmarks økonomi ser ud lige for tiden, hvad går godt og hvad går mindre godt ..og her er jeg kommet lidt i tvivl.. Ud fra de diagrammer jeg har, syns jeg den ser meget fornuftigt ud lige pt....
