Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 11401 til 11420 af 40685
-
Tekst som kan anbefales til 9.klasse eksamen i dansk
ForumindlægEn tekst, som kan anbefales til brug af 9.klasse eksamen. Må gerne kunne perspektiveres til familieliv og have med homoseksualitet at gøre. Håber I kan hjælpe. Tak på forhånd :) -
Vurdering af Engelsk A-niveau skriftlig eksame
ForumindlægHej. Som mange andre herinde, vil jeg også gerne have vurderet min engelsk skriftlige eksamen. Hvis nogen skulle have lyst ville det væe rigtig dejligt - Tusind tak :) Hilsen Anne. -
10. klasse fysik eksamen disposition søges!!
ForumindlægSkal til eksamen her om lidt så kunne virkelig godt bruge en fysik disposition over alle emnerne!! (svingninger, bølger, lyd, lys, organisk kemi, alkohol, plastikkemi, kernefysik osv.) Please en eller anden!! Jeg vil være dig evigt taknemmelig:) -
Kan i give et kort beskrivelse af Afsætning mundtligt eksamen.
ForumindlægKan i give et kort beskrivelse af Afsætning mundtligt eksamen. På HHX Og hvordan man kan fremlægge sin synopsis bedst :-D Mener til et 10 - 12 tal. -
NG - 24 timers eksamen, hurtigt hjælp til kontinentaldrift
ForumindlægHej. Er til 24 timers eksamen, men har et hurtigt og enkelt spørgsmål. Er kontinentaldrift og kontinentalforskydning ikke det samme? For så må kontinentaldrift-teorien også være lig med teorien om kontinentalforskydning! Håber på hurtigt svar! Mvh. Jens -
Skal du til HF C matematik eksamen i august 2014?
ForumindlægHej alle. Står du og skal til matematik eksamen HF på niveau c i august 2014, så hører jeg meget gerne fra dig. Jeg skal nemlig bruge nogle testpersoner :-) Hjææææælp mig. Mvh Martin Mortensen -
Studie
Forumindlæghej har lige et spørgsmål.\n\njeg går i 1.g, og jeg afslutter 4 af mine fag i år. \nhvis jeg nu får dårlige års-/eksamens karakter, kan jeg så godt ændre det, på et eller andet tidspunkt? -
Modellering ved dif. ligning. Mat eksamen.
ForumindlægHej. Kan nogle hjælpe med modellering med y'=b-ay som eksempel? Hvis man skal "gøre rede for modellering ved dif. ligninger" hvad skal man så? hvordan begynder man? -
Referat til eksamen - nogle der gidder at rette?
ForumindlægHer er et referat, jeg lige har bikset sammen - en der ville have noget imod at rette det? Der Text handelt von Thomas. Thomas erinnert, dass seine Eltern und ihn Ferien in CSSR machten. Als es plötzlich die Möglichkeit bestand, dass sie in den Westen kommen konnten. Die Eltern diskutierten die M... -
Eksamen a-2006 maj woody a/s
ForumindlægKan virkelig ikk finde ud af 1eren... Nogen der evt ligger med løsningen til den? -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
Kan man blive beskyldt for at have snydt til eksamen, selvom man ikke har snydt?
ForumindlægJeg er i den situation, at jeg er nervøs for at blive beskyldt for at have snydt til eksamen, selvom jeg intet har gjort. Jeg har været dansk A skriftlig eksamen på HF, og 5 min. inden tiden stoppede og jeg havde afleveret kom jeg til at gå en hjemmeside man kan kommunikere på, uden at der kommu... -
Meditation i kristendommen
ForumindlægOkay læser lige om Buddhismen og fandt det meget interresant at der i en af bøgerne står følgende om meditation: Stort set har alle religioner en tradition for meditation. I zen-buddhisme er øvelser i meditation et fremtrædende træk. Indenfor kristendommen er det især i østkirken, at meditation ... -
Eksempler på emner som jeg måske skal skrive et essay om til den skriftlige dansk eksamen?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal op til den skriftlige dansk eksamen, hvor man skal vælge imellem et essay eller to analyseopgaver. Jeg har tænkt mig at skrive et essay, da det er min stærke side. Jeg vil derfor spørge om, i kan give mig nogle eksempler på, hvilke enmer som jeg måske vil komme til a... -
Komme videre til 2.hf
ForumindlægHej. Jeg tvivler virkelig på om jeg kan komme videre. De fag jeg har været oppe ihar været NF - mundtlig, Billedkunst - mundtlig også skal jeg op til min sidste eksamen som er matematik mundtlig på mandag. Mit snit er på under 2. Jeg har kun bestået 1 fag med 02 indtil videre. Siden folkeskolen... -
Hvor mange point skal man have for at få hhv. 10 eller 12 til mat eksamen skriftlig
ForumindlægHej Alle Jeg var til skriftlig matematik eksamen i dag, og det gik knap så godt - men jeg er lidt nysgerrig efter hvordan omsætningstabellen er, fx fra point til karakter. Jeg manglede 4 delopgaver, da jeg endte med at blive meget tidspresset. Hvilken karakter tror I man så får? Under antagels... -
Eksamen generelt - Hvordan forbereder i jer bedst? Mentalt såvel som bogligt....
ForumindlægHey.Har nu næsten overstået alle eksamener for i år. Men føler lidt at dette er år (eksamensmæssigt) er gået elendigt (ok ikke elendigt, men langt dårligere end jeg havde foventet) i forhold til både 1.g og især 9. (selvom man ikke kan sammenligne det, ved det godt!) Så tænkte bare, hvordan gør ... -
er det realistisk at man kan komme op i noget fra 1.g i 3.g eksamen?
Forumindlægsom overskriften siger. -
Nogen der har tid til at kigge på en stil, den omhandler troskab som i var oppe i til eksamen.
ForumindlægHejJeg har skrevet en stil om H.C. Andersens Kjærestefolk. At ligge i skuffe sammen.Og nu kunne det være rigtig lækkert hvis nogen ville kigge den igennem, og også fordi årsprøven i 2. g gik meget dårligt.Men bare smid jeres email adresse ind hvis i gider, så sender jeg den.Den fylder lige knap 3... -
Fagudtryk - hvad kommer jeg ind på?
ForumindlægHejsa jeg skal til eksamen i morgen i Religion og er meget i tvivl her aftenen før, om hvilke ting der er gode at komme ind på og hvilke fagudtryk der er de vigtigeste? Derudover vil jeg gerne vide hvor meget jeg skal have i baggrundsviden - hvor meget jeg må bevæge mig væk fra den opgivne teks...
