Matematik

Hvor mange point skal man have for at få hhv. 10 eller 12 til mat eksamen skriftlig

25. maj 2018 af Michel0 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej Alle

Jeg var til skriftlig matematik eksamen i dag, og det gik knap så godt - men jeg er lidt nysgerrig efter hvordan omsætningstabellen er, fx fra point til karakter.

Jeg manglede 4 delopgaver, da jeg endte med at blive meget tidspresset.

Hvilken karakter tror I man så får? Under antagelse af at alt andet var rigtigt.

Jeg håber på 10, men måske er det vel bare 7.

MVH.


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. maj 2018 af guuoo2

Da jeg var oppe var der 25 delspørgsmål der hver gav 10 point.
210 point mener jeg gav 10, men det var uden netadgang.


Svar #2
25. maj 2018 af Michel0 (Slettet)

Jeg tror det er samme ordning så, eftersom jeg havde 6 opgaver uden hjælpemidler, og 19 med hjælpemidler.

Dette var også uden netadgang.

Jeg vil blive overlykkelig, hvis jeg fik 10 - især hvis det lige var på grænsen til at få 10.

Jeg håber virkelig at 210 point giver 10 


Brugbart svar (1)

Svar #3
25. maj 2018 af MatHFlærer

230p giver 12

190p giver 10


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. maj 2018 af RebeccaPS (Slettet)

Vil du evt. oploade opgavearket? Jeg skal til eksamen onsdag, og jeg vil gerne bruge spørgsmålene fra i dag til forberedelse:)


Svar #5
25. maj 2018 af Michel0 (Slettet)

Det vil jeg gerne, men vi fik det på papir, så det var slet ikke online :)

Held og lykke til din eksamen, det eneste jeg kan give af råd er at forsøge at blive færdig, det blev jeg ikke, men lav de opgaver som du ved du kan :)


Brugbart svar (0)

Svar #6
25. maj 2018 af guuoo2

michel manglede du også tid i den første del


Brugbart svar (0)

Svar #7
25. maj 2018 af ringstedLC

#4

Vil du evt. oploade opgavearket? Jeg skal til eksamen onsdag, og jeg vil gerne bruge spørgsmålene fra i dag til forberedelse:)

Der taget copyright på eksamner/prøver, så du kan kigge langt efter nyere opgaveark. Så brug hellere tiden på at løse de opgaver som du har adgang til, fx her på SP.


Brugbart svar (0)

Svar #8
26. maj 2018 af hejllooo (Slettet)

Michel0: kan du evt. tage billeder kan sættet og poste det herinde? 


Svar #9
26. maj 2018 af Michel0 (Slettet)

#3

Tusind tak - er det virkelig sådan tabellen lyder, at man skal have 190 point for at få 10?

#6

Nej, den første del nåede jeg det hele, den synes jeg gik rigtig godt - så den tror jeg jeg får fuldt point for

Jeg brugte Maple, og ved den allerførste opgave med hjælpemidler drillede Maple meget, og gav et resultat som slet ikke var realistisk; jeg endte så med at bruge Geogebra efter 1 time - og derfra blev jeg meget tidspresset, fordi jeg kun havde nået 3 delopgaver på første time...

#8

Jeg kan lige prøve at se, hvor jeg har gjort af sættet, om jeg fik taget det med hjem :/


Brugbart svar (0)

Svar #10
26. maj 2018 af henzz (Slettet)

Hey, jeg vil også lige høre om du har sættet. :-)


Brugbart svar (0)

Svar #11
26. maj 2018 af MatHFlærer

Allesammen læs #7

Skriv et svar til: Hvor mange point skal man have for at få hhv. 10 eller 12 til mat eksamen skriftlig

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.