Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11501 til 11520 af 33009
-
Tale integration fra Martin Luther King
ForumindlægHej, er der en der kan hjælpe mig med en god tale fra King, hvor han taler om integration og ikke voldelige fremgangsmåde? helst ikke "I have a dream" Det et til SSO (som SRP på HF), og skal bruge den til at sammenligne med malcolm X´s ballet or bullet. På forhånd tak -
Hvad betyder dette?
ForumindlægHar du en videregående uddannelse, hvor optagelse kræver HF eller studentereksamen, kan du deltage, hvis du ikke har brugt denne uddannelse de sidste 5 år??? Dvs. hvis jeg har fået mig en bachelor i ha almen, hvad så? kan man ikke deltage? -
Hvad betyder dette?
ForumindlægHar du en videregående uddannelse, hvor optagelse kræver HF eller studentereksamen, kan du deltage, hvis du ikke har brugt denne uddannelse de sidste 5 år??? Dvs. hvis jeg har fået mig en bachelor i ha almen, hvad så? kan man ikke deltage? -
Reducér ydtrykket
ForumindlægDe ser relativt simple ud, men har ikke lært at reducere! http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/HF_B_vejl_eks_opg.pdf Det er opg. 1.001, 1.002 samt 1.004. Hvordan gør man ? :) -
??
ForumindlægHej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:) -
Hej...
ForumindlægEr der nogen der har eksamens opgav fra 10 december 2007, jeg evt må få et kopi af..??? Jeg tager hf enkel fag og skal skrive den eksamens opgave, som prøve... Men fatter ikke en meter .. Knus mulle -
Er det muligt at gå om?
ForumindlægJeg går på 2. år på HF, og bliver student om lidt over to uger.. Jeg har slacket rigtig meget i år, og mit gennemsnit bliver ikke noget at råbe hurra for. Er det muligt at gå 2. år om? -
Dumpe?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg har dovnet den og dumper formentlig min HF. Har jeg nogen muligheder for at tage en ny eksamen til vinter eller næste sommer? Eller er den låst? -
sso
Forumindlæghej alle sammen...Jeg skal til at skrive SSO på HF her til december og skal jo snart have valgt emne, og vil derfor rigtig gerne høre om, i kan komme med noget gode ider og vil hører hvad i andre har skrevet SSO om (og også gerne eksamensprojekt)? på forhånd tak:) -
sso
Forumindlæghej alle sammen...Jeg skal til at skrive SSO på HF her til december og skal jo snart have valgt emne, og vil derfor rigtig gerne høre om, i kan komme med noget gode ider og vil hører hvad i andre har skrevet SSO om ??? -
Kan man ændre sine A-fag karakter, efter at have afsluttet dem i 3g ?
ForumindlægHejsa. jeg har afsluttet 3g med -3 i Mat A. Jeg kan desværre ikke komme ind på det uddannelse jeg vil. Mit spørgsmål er kan jeg ændre mit -3 i mat A ? ved at tage enkeltfag i hf. -
adgangskrav
ForumindlægHej, jeg har engelsk på b-niveau, og den uddannelse jeg vil søge kræver engelsk på c-niveau. Jeg vil høre hvilke muligheder jeg har, hvis jeg dumper engelsk b? jeg går på hf, hvor jeg har engelsk fra 0 til b-niveau. -
Vektor
ForumindlægJeg har disse to spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe mig med det angående jeg skriver SSO på HF, det retter sig mere til mat a stof. de er vedhæftet her med så kan man se tallene og sådan rigtigt. MVH cecilie :) -
Fjernstudie.
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen herinde der ved om man kan tage en HG, eller HGV som fjernundervisning i Jylland? Jeg er igang med HF fjernundervisning, men det er ikke lige mig - Jeg vil gerne på kontor i fremtiden, så vil gerne igang med det andet. -
Hjælp til optagelse.dk
ForumindlægHej jeg er ved at søge i kvote 2 på optagelse.dk. Men min hf er først færdig til foråret, så der er jo nogen fag som ikke er bestået endnu. Hvordan skal man gøre så? Skal jeg krydse af at jeg er i gang med supplering som er færdigt før den 5 juli - eller hvordan? Tak -
Valgfag
ForumindlægFor at få en fuld HF(Enkeltfag/e-learning) kræver det man f.eks har valgfag der kan være Eng A + 1B,1Cfag Men kan man tage Filosofi C og derefter Filosofi B og så tæller det som 1B og 1C? -
SU
ForumindlægHvis man dumper studentereksamen, eller bliver bortvist fra eksamen pga snyd, kan man så få SU hvis man vælger hf. "Har du gennemført en gymnasial uddannelse, kan du ikke få SU til en ny gymnasial uddannelse." Menes der bestået med gennemført? -
Vurdering af min skriftlige eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lige været op til hf engelsk b skriftlig og mega spændt. Jeg tænkte om der måske var nogen venlige sjæl der havde lyst til at læse den og give mig en kommentar? På forhånd tak! Vh. Jeneepan -
Bedømmelse af delprøve (09:00-10:00)
ForumindlægDette er en delprøve fra Matematik HF B-niveau, som jeg har levet på lidt under en time. Jeg ønsker EN ting fra jer brugere. En kort beskrivelse af opgaven, og (muligvis) en karakter, tak!! Jeg tager kritik med åbne arme !! * Jeg sender den på besked -
Hjælp med matematik !!!
ForumindlægHej Jeg har lavet denne delopgave fra HF matematik b-niveau 2013 Jeg ønsker at I herinde, kan give mig en respons med en karakter/procentvis af opgaven, tak Fyr alt det I har!! Det har taget mig 51 minutter at lave.
