Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 11541 til 11560 af 24089
-
Deres forhold til litt.listen!
ForumindlægJeg kom lige i tanker om, hvad skal lærerne bruge litt.listen til??? Er det sådan, at de sidder og kontrollerer alt hvad man skriver og derfor skal de vide hvor man har det fra eller hvad? Og kan det passe, at det er lige meget hvor meget man laver om på teksten fra bogen, bare man angiver h... -
Engelsk hjælp
ForumindlægHej, vil du vurdere min engelsk eksamens stil? Jeg var til eksamen idag (eng B hf). Hvilken karakter ville du give den? Jeg kan uploade den som pdf eller wordfil, og opgaveformuleringen kan også scannes ind, hvis det skulle være.. (privat besked) Der skal ikke rettes, så den skal bare l... -
Hjælp, kan ikke begynde på min SRP
ForumindlægMin første opgave lyder således: Beskriv af konkurrencesituationen på det danske forsikringsmarked med særlig fokus på Topdanmarks placering på markedet. Ved ikke hvordan jeg skal starte og hvilke modeller der skal bruges. Håber at der er nogen som vil hjælpe :( -
Meget mærkeligt
ForumindlægHej! Jeg skal lave et nyt studieretningsprojekt (3.g) her i februar da jeg blev syg under de to skriveuger. Har fundet et nyt emne og en skønlitterær engelsk bog (skriver i engelsk og historie) og oplyst min vejleder om det, men da en anden fra min klasse har skrevet om den samme bog siger min ... -
Francis Bacon
ForumindlægNogle af jer der ved nogetom Francis Bacon's billede, "Study of a nude?" -
Hvad betyder "intellektuel"
ForumindlægKære Studieportalen.dk Jeg har trådt over et ord, jeg ikke helt kan forstå. Jeg har slået ordet op i ordbogen, dog har jeg ikke kunne forstå ordbogens beskrivelse. Har I mulighed for at kunne forklare ordet, med jeres egne ord? På forhånd tusind tak. -
AT-underemne
ForumindlægHej. Er der nogle, der har nogen ideer til, hvad man kan skrive om i AT-synopsen, når overemnet hedder "Fremtiden...(bla.bla.bla.)" Jeg går på en samfundsfaglig linje, og ville helst skrive i samf/historie, men er i tvivl om, hvilket underemne man kan skrive om... Hvis der er nogle, ... -
HJÆÆLP . problemformulering til oplysningstiden
ForumindlægHvis det er noget jeg er dårlig til så er det at lave en problemformulering :( ! Nogen der kan hjælpe med at rette op på det bette kun jeg har fået bikset sammen ? Jeg vil redegøre for, hvorledes Holberg prægede oplysningstidens samfund med henblik på at forklare, de vigtigste elementer i olysni... -
Novelle: Det forkerte barn
ForumindlægHvad faen, er novellens budskab. Har prøvet og tænke frem og tilbage. "At man ikke skal tage det forkerte barn med hjem fra børnehave" Plz, har brug for hjælp -
Matematisk model
ForumindlægHvad betyder Matematisk model? -
Miljøbeskrivelse til "de gale"
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen, som har miljøbeskrivelse til "de gale" af Kim Fupz Aakeson?? -
Fremtidens velfærdsamfund - samfundsfag og dansk
ForumindlægHej alle brugere Jeg er som sagt igang med AT-eksamensprojektet og mit emne er 'fremtidens velfærdssamfund'. Er der nogle af jer derude, som har nogle ideer til hvordan man kunne gå ind og behandle emnet i fagende samfundsfag og dansk?:) -
HJÆLP TIL SSO (vælgeradfræd)
Forumindlæghalløj derude, jeg sidder her og kæmper en hel del med min redegørelse i min sso, og ville høre om ikke kunne hjælpe mig med hvor jeg måske kunne finde noget relavant data, eller om i ved noget jeg kan bruge, min redegørelse lyder på: Redegør for vælgertilslutning og vælgeradfærd i forbindelse ... -
den amerikanske borgerkrig
Forumindlæghej folkens har virkelige brug for jers hælp,, er igang med at skrive min sso opagve ,,,, og jeg skal vurder Abraham lincolns tale Gettysburg!!!! hælpppppp -
AT
ForumindlægJeg sidder og bisker lidt med min problemformulering. Mit overordnet emne er global opvarmning i sam(c) og NG(b) Jeg har forskellige problemstillinger men jeg er lidt i tvivl om hvordan de kan flættes sammen i min problemformulering, derudover forstår jeg ikke helt hvordan forudsigelsen/visio... -
Ap Latin Prøve
ForumindlægJeg skal til Latin prøve på fredag. Jeg er i tvivl om hvordan det foregår, så jeg vil høre om der er nogen der vil forklere det. Eventuelt også om der er nogen der har en gammel prøve? :-) -
Synopsis??
ForumindlægJeg er i gang med en større synopsis - den obligatoriske i 3g. Jeg skriver i fagene biologi og samfundsfag - og mit emne er fedme. Jeg har bare det problem at jeg ikke helt ved, hvilket "område" jeg skal bevæge mig ind på i samfundsfag. Så nogen der har nogen ideer? På forhånd tak. ... -
Muhammed-krisen og "Civilisationernes sammenstød" af Huntington.
ForumindlægHej allesammen. Som så mange andre sidder jeg med SRP, hvor jeg skriver noget om Muhammed-krisen og teorien om "Civilisationernes sammenstød" af Huntington. 1. Jeg skal forklare, hvorledes man kan sige, at Muhammed-krisen var/er et eksempel på Samuel P. Huntingtons teori om civilisation... -
Film
ForumindlægHej :) Er der nogle der kan nævne nogle titler på film, der gerne må være gode, som har med identitet og finde sig selv, at gøre. F.eks. en film som mean girls eller thirteen hvor piger desperat prøver, at passe ind. Det ville være dejligt. Skal bruge det i en opgave. -
Tyske sæt. HASTER hjælp
ForumindlægGår du med ham i biografen? - Geht du mit er nach Kino? Kjolen er flot. Hvad har du betalt for den? - Das Kleide ist shön. Was hast du bezahlt dafür? Livet er dejligt. Hun glæder sig over det. - Das Leben ist herlich. Sie freut sich über das. Vennerne er ikke på ferie. Han sender dem en hil...
