Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11561 til 11580 af 154034
  • Naturfag - diabetes 2

    Forumindlæg
    hej, jeg har om diabtes 2 i naturfagligeksamen i 9.klasse nogle der har noget vigtigt eller bare nogle ideer da jeg er gået hel kold. det må meget gerne både være inden under fysik, geografi og biologi. tak på forhånd
  • 1. års medicinalkemibøger sælges Århus uni

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil sælge bøger til både 1. og 2. semester. Sælger helst bøgerne samlet (1. og 2. semester for sig), men hvis der kommer nyere bøger i år, kan vi selvfølgelig finde ud af noget. Nogle af bøgerne er mere slidte end andre, men de kan stadig bruges, ingen af dem er faldet fra hinanden. Det...
  • Tuberkulose SRP

    Forumindlæg
    Hej (: jeg skal skrive om tuberkulose i fagene historie og biologi, men har svært ved at finde ud af noget kilde kritik til historie delen. jeg skal skrive om rødekors kampagne efter 2 verdenskrig. nogen der kan hjælpe?
  • Designerbabyer

    Forumindlæg
    Hej Vi skal i AT skriver i samfundsfag og biologi om designerbabyer og selviscenesættelse gennem sine børn. Vi ønsker derfor at se de dokumentarer om dette som DR2 sendte den 5. febuar. Problemet er bare, at vi ikke kan finde den. Nogen der har den eller kan hjælpe?
  • Analyse af Fagre nye verden

    Forumindlæg
    Er ved at skrive AT opgave om Fagre nye verden og kloning i biologi og dansk, og skal analysere Fagre nye verden. Nogen der har nogle guldkorn hvad angår fortællerteknik? Det ville være en STOR hjælp :) TAK!
  • Morfin

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive EP om morfin i kemi B og biologi C, men jeg mangler en problemformulering med et kort overspørgsmål på 1 linje, og 3 underspørgsmål, synes godt nok det er svært at gennemskue. Har i nogle bud?
  • kalkholdig muldbund

    Forumindlæg
    Hej alle :) jeg skal fremlægge biologi om træer. Jeg har desperat brug for at finde ud af, hvad en kalkholdig muldbund er, jeg har ledt og ledt, men ikke fundet frem til et svar. Jeg håber der er nogle af jer, som kan hjælpe mig.
  • polynomiet

    Forumindlæg
    Hvordan beregner jeg denne? p(z) = z^(12)-(3 *3 +13)^12 a)Beregn i hånden ,rødderne ønskes angivet på rektangulær form. (b) Indtegn rødderne i den komplekse talplan, og kommentér figuren På forhånd tak:)
  • Alle STX´er som har været til terminsprøver kig her !

    Forumindlæg
    hey student ! jeg skal op til terminsprøve mandag, tirsdag og torsdag det er dansk A, Engelsk A, og biologi A hvis du har været op til terminsprøve for 09´... hva fik i af opgaver ? evt. gamle eksamens opgaver ?
  • realdelen

    Forumindlæg
    nogle der kan hjælpe med hvordan man gør?
  • Opløsning af vektor efter 2 retninger, uden hjælpemidler ????

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart til terminsprøve i skriftlig mat A og sidder netop og undrer mig over, om der kommer opgaver uden hjælpemidler med opløsning af vektor efter 2 retninger? Har nogen oplevet dette før? Mvh,
  • Fravær

    Forumindlæg
    Hvor meget fravær, også skriftligt, skal man have, før der bliver grebet ind (og man får en advarsel)? Det kan man selvfølgelig ikke svare nøjagtigt på, men hvis nogen mener at have en ide om det, så skriv det gerne.
  • Matematik, bestået?

    Forumindlæg
    I matematik får man 2 karaktere. Men skal man bestå både mundtlig og skriftlig for at bestå faget, eller skal man have et gennemsnit der er over bestået? Mvh Louise
  • en som er god til eng.

    Forumindlæg
    Jeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ?
  • GSK - supplere med fysik og kemi B fra naturfag

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne søge ind på en uddannelse, som kræver mat A og fysik og kemi B, og skal derfor supplere min sproglige studentereksamen, hvor jeg havde naturfag C og mat B. Jeg vil gerne have det overstået så hurtigt som muligt, og vil derfor gerne vide om det er muligt at tage de kurser der hedder ...
  • CRISPR

    Forumindlæg
    http://bioside.dk/onewebmedia/seglcelleanæmi_23.05.2016.pdf Hej allesammen, Jeg har lidt svært ved en opgave i biologi. Jeg vil høre, om i kan hjælpe med opgave nr. 4 og nr. 5, som ses i linket over. Håber i kan hjælpe, god aften Amalie
  • Kemi B hf - Eksamen

    Forumindlæg
    Hej gutter og gutinder. Jeg har søgt omkring Kemi B på hf men det jeg ikke kan finde nogle oplysninger om er følgende: Når man har taget Kemi B på hf, skal man så op til både skriftligt og mundtligt eksamen. Det plejer at være sådan, at kemi ikke har en skriftligt eksamen på B men jeg er usikker....
  • Bølgelængde

    Forumindlæg
    Hejsa, er det muligt der er nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: b) Forklar, hvordan man ud fra energiniveaudiagrammet kan vurdere argonlaserens nyttevirkning. Bestem herudfra en værdi for argonlaserens nyttevirkning. Har udregnet opgave a som giver 4.88698*10^-7nm Billedet af opgaven s...
  • al hjælp ønskes!

    Forumindlæg
    Hej :) skal op til biologi C mundtlig eksamen den 23. juni, og jeg ville gerne vide om der var nogen som har noter eller dispositioner eller hvad som helst! jeg stinker til bio, og jeg ville helst undgå at trække det... så hvis i har nogen, så vær venlig og sende dem til mig :)
  • matematik hjælp søges

    Forumindlæg
    Hej Jeg er en pige på 18, der lige er startet i 3g. Jeg har matematik på a niveau, og søger lidt hjælp til dette. Især afleveringerne! Jeg bor ved Herning. Håber nogen kan hjælpe. Maria